Gjest SummerJudith Skrevet 3. april 2013 #1181 Del Skrevet 3. april 2013 Jau meg en viss plass at du spurte bare en gang. Du spammet forskjellige tråder om hvor mange som hater deg. Å kanskje jeg synes Noz spør mange rare spørsmål? Jeg påstår ihvertfall ikke at folk hater meg når de er uenig med meg. Gjorde jeg det? eh.. nei. Det var en tråd. Er forskjell på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. april 2013 #1182 Del Skrevet 3. april 2013 Ro ned gemyttene her nå! Ery, det var en noe frekk måte å spørre Noz på. Det virker som ho misforsto hva du mente ang Hikken og Gia, og at du var misunnelig. Jeg vet du mener alt godt for Hikken, du skulle gjerne vært i deler av situasjonen hennes. Riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2013 #1183 Del Skrevet 3. april 2013 Ro ned gemyttene her nå! Ery, det var en noe frekk måte å spørre Noz på. Det virker som ho misforsto hva du mente ang Hikken og Gia, og at du var misunnelig. Jeg vet du mener alt godt for Hikken, du skulle gjerne vært i deler av situasjonen hennes. Riktig? Jeg er bare så lei av at hun skal analysere hva enn jeg skriver, å vende det i allskens vinklinger. Hvorfor skulle jeg ikke være misunnelig når en venn får kose seg i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 3. april 2013 #1184 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Jeg er bare så lei av at hun skal analysere hva enn jeg skriver, å vende det i allskens vinklinger. Hvorfor skulle jeg ikke være misunnelig når en venn får kose seg i Oslo? Litt "morsomt" at når jeg sier ifra så går du på personangrep på meg. Men når FruN sier ifra så svarer du pent? Men samma det. Diskusjon ferdig fra min side. Endret 3. april 2013 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2013 #1185 Del Skrevet 3. april 2013 Litt "morsom"t at når jeg sier ifra så går du på personangrep på meg. Men når FruN sier ifra så svarer du pent? Men samma det. Diskusjon ferdig fra min side. Fordi jeg synes du er mer urimelig enn FruN, å jeg ikke orker å krangle. Jeg har ihvertfall sett at du har sagt at enkelt brukere hater deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 3. april 2013 #1186 Del Skrevet 3. april 2013 Fordi jeg synes du er mer urimelig enn FruN, å jeg ikke orker å krangle. Jeg har ihvertfall sett at du har sagt at enkelt brukere hater deg. urimelig? hva så om jeg sier det? hva har du med det å gjøre -.-? Det er mitt "problem", ikke ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. april 2013 #1187 Del Skrevet 3. april 2013 Så lot vi dagboka til Hikken være hyggelig igjen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2013 #1188 Del Skrevet 3. april 2013 urimelig? hva så om jeg sier det? hva har du med det å gjøre -.-? Det er mitt "problem", ikke ditt. Når du lar ditt problem gå utover andre, så er det ikke bare ditt problem. Har du ikke noe hyggelig å si om folk. Så kan du heller være stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. april 2013 #1189 Del Skrevet 3. april 2013 Så lot vi det være hyggelig, sa jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 3. april 2013 #1190 Del Skrevet 3. april 2013 Når du lar ditt problem gå utover andre, så er det ikke bare ditt problem. Har du ikke noe hyggelig å si om folk. Så kan du heller være stille. Så du mener jeg skal gå rundt å være redd folk hater meg? BEDRE Å SPØRRE!! omg -.- Har jeg sagt noe stygt til noen??? Hva faen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2013 #1191 Del Skrevet 3. april 2013 Så lot vi det være hyggelig, sa jeg. Ta deg en bolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 3. april 2013 #1192 Del Skrevet 3. april 2013 Okei, jeg setter en strek for kranglingen her nå, okei? Idag opplevde jeg noe forferdelig koselig. Jeg møtte noen venner av en venn av meg, deriblandt en gutt på min alder, og han ble så bettatt av øynene mine! Han nevne flere ganger at jeg hadde så fantastisk fine øyne og satt og stirra på dem. Jeg måtte jo bare le, for det var bare si innmari koselig sagt av han! Jeg er ikke vant til å få komplimanger, så da venninna mi etterpå sa at han hadde sagt " Hvorfor sa du ikke at den venninna di fra Bodø var så søt?! " holdt jeg på å tisse på meg av fryd! Så idag har jeg fått en ny venn! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. april 2013 #1193 Del Skrevet 3. april 2013 Ta dette på pm, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2013 #1194 Del Skrevet 3. april 2013 Så du mener jeg skal gå rundt å være redd folk hater meg? BEDRE Å SPØRRE!! omg -.- Har jeg sagt noe stygt til noen??? Hva faen?? Noz har da sagt mange ganger at hun ikke hater deg. Du bare nekter å høre etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 3. april 2013 #1195 Del Skrevet 3. april 2013 Ta deg en bolle Det der var stygt sagt av deg, Ery. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2013 #1196 Del Skrevet 3. april 2013 Okei, jeg setter en strek for kranglingen her nå, okei? Idag opplevde jeg noe forferdelig koselig. Jeg møtte noen venner av en venn av meg, deriblandt en gutt på min alder, og han ble så bettatt av øynene mine! Han nevne flere ganger at jeg hadde så fantastisk fine øyne og satt og stirra på dem. Jeg måtte jo bare le, for det var bare si innmari koselig sagt av han! Jeg er ikke vant til å få komplimanger, så da venninna mi etterpå sa at han hadde sagt " Hvorfor sa du ikke at den venninna di fra Bodø var så søt?! " holdt jeg på å tisse på meg av fryd! Så idag har jeg fått en ny venn! Hurra så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2013 #1197 Del Skrevet 3. april 2013 Det der var stygt sagt av deg, Ery. Det er bare en bolle, boller er godt. Skolebolleeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. april 2013 #1198 Del Skrevet 3. april 2013 Okei, jeg setter en strek for kranglingen her nå, okei? Idag opplevde jeg noe forferdelig koselig. Jeg møtte noen venner av en venn av meg, deriblandt en gutt på min alder, og han ble så bettatt av øynene mine! Han nevne flere ganger at jeg hadde så fantastisk fine øyne og satt og stirra på dem. Jeg måtte jo bare le, for det var bare si innmari koselig sagt av han! Jeg er ikke vant til å få komplimanger, så da venninna mi etterpå sa at han hadde sagt " Hvorfor sa du ikke at den venninna di fra Bodø var så søt?! " holdt jeg på å tisse på meg av fryd! Så idag har jeg fått en ny venn! Så koselig Høres ut som en bra dag! Jeg har et problem med komplimenter selv, selv om jeg har fått god "hjelp" fra HerrN Men du er jo skikkelig søt og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 3. april 2013 #1199 Del Skrevet 3. april 2013 Noz har da sagt mange ganger at hun ikke hater deg. Du bare nekter å høre etter. Er det rart jeg tror det når hun aldri sier et ord til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2013 #1200 Del Skrevet 3. april 2013 Er det rart jeg tror det når hun aldri sier et ord til meg? Nå kutter du ut, hvis du vil prate med Noz. Så send henne en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå