Gjest Hikken Skrevet 8. april 2013 #1281 Skrevet 8. april 2013 Når skal noen begynne å høre på meg!? Jeg er nemlig ganske sikker på at jeg har forklart deg (også) her inne at det bare er å la være å grue seg til noe, fordi det BESTAAAAANDIG går sååååååååååååå mye bedre enn det man frykter og antar..Om du får den ekle grue-seg-følelsen så bare tenk "herregud- det er totalt unødvendig å kjenne på disse vonde grue-seg-følelsene for NÅR gikk det ikke hundreogfem ganger bedre enn jeg var redd for i utgangspunktet!?" .. Det er sååå godt å høre at møtet gikk bra Hikken! Jeg er så spent på hva som kommer til å skje nå i nærmeste fremtid Jeg tror ikke du har sagt det til meg tidligere, men du har jo så rett i det du sier. Det er jo fin liten vits å grue seg til noe når det som regel går bra Jeg er nok bare veldig flink på katastrofetenkning og det å ta sorgene på forskudd fordi jeg har opplevd så mange dumme nedturer i livet.
Cordelia Skrevet 8. april 2013 #1282 Skrevet 8. april 2013 Nå er jeg endelig blitt ferdig med møtet jeg har gruet meg til i så lang tid. Var det noe å grue seg til? Nei! Jeg fikk beskjed om at nav ordner ingen utdannelse med mindre jeg har hatt arbeidspraksis i 6-10 måneder hvor jeg må ha stabilt oppmøte ( arbeidspraksis fikk jeg lov til å ha i oslo ). Men nav kunne ikke ordne noe i oslo fra Bodø, så jeg måtte først flytte ned og melde meg fraflyttet bodø i folkeregisteret, så stikke innom nærmeste nav for å få informasjon fra dem om hva de kan gjøre for meg. I tillegg må jeg jo bytte fastlege, finne ny psykiater også videre, men ting begynner endelig å ta form! Jeg føler at møtet idag gikk ganske så bra. Langt bedre enn de møtene jeg tidligere jeg har hatt! Whopeeee!!
FruN Skrevet 8. april 2013 #1284 Skrevet 8. april 2013 :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:
Gjest Hikken Skrevet 8. april 2013 #1285 Skrevet 8. april 2013 (endret) :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: Endret 8. april 2013 av Hikken
Gjest SummerJudith Skrevet 8. april 2013 #1286 Skrevet 8. april 2013 Nå er jeg endelig blitt ferdig med møtet jeg har gruet meg til i så lang tid. Var det noe å grue seg til? Nei! Jeg fikk beskjed om at nav ordner ingen utdannelse med mindre jeg har hatt arbeidspraksis i 6-10 måneder hvor jeg må ha stabilt oppmøte ( arbeidspraksis fikk jeg lov til å ha i oslo ). Men nav kunne ikke ordne noe i oslo fra Bodø, så jeg måtte først flytte ned og melde meg fraflyttet bodø i folkeregisteret, så stikke innom nærmeste nav for å få informasjon fra dem om hva de kan gjøre for meg. I tillegg må jeg jo bytte fastlege, finne ny psykiater også videre, men ting begynner endelig å ta form! Jeg føler at møtet idag gikk ganske så bra. Langt bedre enn de møtene jeg tidligere jeg har hatt! Omg så bra å høre Hikken!!!!!! Gratulerer så mye :D Jeg viste det ville ordne seg tilslutt ^^ alt ordner seg for snille piker :D og det er du <3
Gjest Hikken Skrevet 9. april 2013 #1287 Skrevet 9. april 2013 Omg så bra å høre Hikken!!!!!! Gratulerer så mye :D Jeg viste det ville ordne seg tilslutt ^^ alt ordner seg for snille piker :D og det er du <3 Tusen takk
TheHairyToothfairy Skrevet 9. april 2013 #1288 Skrevet 9. april 2013 one hundred bottles o' beer on the wall, one hundred bottles of beer - you take one down, pass it around, ninetynine bottles o' beer on the wall *synge*
Gjest Hikken Skrevet 9. april 2013 #1289 Skrevet 9. april 2013 one hundred bottles o' beer on the wall, one hundred bottles of beer - you take one down, pass it around, ninetynine bottles o' beer on the wall *synge* Jeg vi'kke ha øl, jeg vil ha spriiiiit
FruN Skrevet 9. april 2013 #1290 Skrevet 9. april 2013 (endret) Ninetynine bottles o' beer on the wall, ninetynine bottles of beer - you take one down, pass it around, ninetyeight bottles o' beer on the wall *synge* Endret 9. april 2013 av FruN
Cordelia Skrevet 9. april 2013 #1292 Skrevet 9. april 2013 Jeg vi'kke ha øl, jeg vil ha spriiiiit Jeg har en lite skvalp brunt igjen. Ingenting av type blankt desverre.
TheHairyToothfairy Skrevet 9. april 2013 #1293 Skrevet 9. april 2013 ninetyeight bottles o' beer on the wall, ninetyeight bottles o' beer, you take one down and pass it around, ninetyseven bottles o' beer on the wall! *synge videre*
Gjest Hikken Skrevet 9. april 2013 #1294 Skrevet 9. april 2013 Jeg har viiiiin! Jammen jammen, man blir jo ikke full på vin!! Jeg har en lite skvalp brunt igjen. Ingenting av type blankt desverre. Hikken få smake?
Cordelia Skrevet 9. april 2013 #1295 Skrevet 9. april 2013 Hikken få smake? Selfølgelig kan Hikken få smake Skottlands fineste.
Gjest Hikken Skrevet 9. april 2013 #1296 Skrevet 9. april 2013 Selfølgelig kan Hikken få smake Skottlands fineste. *glugg* *glugg* *glugg* 1
Cordelia Skrevet 9. april 2013 #1298 Skrevet 9. april 2013 Selfølgelig kan Hikken få smake Skottlands fineste. Husk å trekk pusten innimellom da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå