Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Hikken
Skrevet

Når skal noen begynne å høre på meg!? :laugh:

Jeg er nemlig ganske sikker på at jeg har forklart deg (også) her inne at det bare er å la

være å grue seg til noe, fordi det BESTAAAAANDIG går sååååååååååååå mye bedre enn det man frykter og antar..Om du får den ekle grue-seg-følelsen så bare tenk "herregud- det er totalt unødvendig å kjenne på disse vonde grue-seg-følelsene for NÅR gikk det ikke hundreogfem ganger bedre enn jeg var redd for i utgangspunktet!?" ..

Det er sååå godt å høre at møtet gikk bra Hikken! Jeg er så spent på hva som kommer til å skje nå i nærmeste fremtid :hoppe:

Jeg tror ikke du har sagt det til meg tidligere, men du har jo så rett i det du sier. Det er jo fin liten vits å grue seg til noe når det som regel går bra :) Jeg er nok bare veldig flink på katastrofetenkning og det å ta sorgene på forskudd fordi jeg har opplevd så mange dumme nedturer i livet. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg endelig blitt ferdig med møtet jeg har gruet meg til i så lang tid. Var det noe å grue seg til? Nei!

Jeg fikk beskjed om at nav ordner ingen utdannelse med mindre jeg har hatt arbeidspraksis i 6-10 måneder hvor jeg må ha stabilt oppmøte ( arbeidspraksis fikk jeg lov til å ha i oslo ). Men nav kunne ikke ordne noe i oslo fra Bodø, så jeg måtte først flytte ned og melde meg fraflyttet bodø i folkeregisteret, så stikke innom nærmeste nav for å få informasjon fra dem om hva de kan gjøre for meg. I tillegg må jeg jo bytte fastlege, finne ny psykiater også videre, men ting begynner endelig å ta form!

Jeg føler at møtet idag gikk ganske så bra. Langt bedre enn de møtene jeg tidligere jeg har hatt! :strix:

Whopeeee!! :bolledeig:

Skrevet
:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:
Gjest Hikken
Skrevet (endret)
:danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: Endret av Hikken
Gjest SummerJudith
Skrevet

Nå er jeg endelig blitt ferdig med møtet jeg har gruet meg til i så lang tid. Var det noe å grue seg til? Nei!

Jeg fikk beskjed om at nav ordner ingen utdannelse med mindre jeg har hatt arbeidspraksis i 6-10 måneder hvor jeg må ha stabilt oppmøte ( arbeidspraksis fikk jeg lov til å ha i oslo ). Men nav kunne ikke ordne noe i oslo fra Bodø, så jeg måtte først flytte ned og melde meg fraflyttet bodø i folkeregisteret, så stikke innom nærmeste nav for å få informasjon fra dem om hva de kan gjøre for meg. I tillegg må jeg jo bytte fastlege, finne ny psykiater også videre, men ting begynner endelig å ta form!

Jeg føler at møtet idag gikk ganske så bra. Langt bedre enn de møtene jeg tidligere jeg har hatt! :strix:

Omg så bra å høre Hikken!!!!!! Gratulerer så mye :D Jeg viste det ville ordne seg tilslutt ^^ alt ordner seg for snille piker :D og det er du <3

Gjest Hikken
Skrevet

Omg så bra å høre Hikken!!!!!! Gratulerer så mye :D Jeg viste det ville ordne seg tilslutt ^^ alt ordner seg for snille piker :D og det er du <3

Tusen takk :hug:

Skrevet

one hundred bottles o' beer on the wall, one hundred bottles of beer - you take one down, pass it around, ninetynine bottles o' beer on the wall *synge*

Gjest Hikken
Skrevet

one hundred bottles o' beer on the wall, one hundred bottles of beer - you take one down, pass it around, ninetynine bottles o' beer on the wall *synge*

:overrasket: Jeg vi'kke ha øl, jeg vil ha spriiiiit

Skrevet (endret)

Ninetynine bottles o' beer on the wall, ninetynine bottles of beer - you take one down, pass it around, ninetyeight bottles o' beer on the wall *synge*

Endret av FruN
Skrevet

:overrasket: Jeg vi'kke ha øl, jeg vil ha spriiiiit

Jeg har en lite skvalp brunt igjen. Ingenting av type blankt desverre. :lillesky:

Skrevet

ninetyeight bottles o' beer on the wall, ninetyeight bottles o' beer, you take one down and pass it around, ninetyseven bottles o' beer on the wall! *synge videre*

Gjest Hikken
Skrevet

Jeg har viiiiin!

Jammen jammen, man blir jo ikke full på vin!! :grine:

Jeg har en lite skvalp brunt igjen. Ingenting av type blankt desverre. :lillesky:

Hikken få smake? :blomst:

Skrevet

Hikken få smake? :blomst:

Selfølgelig kan Hikken få smake Skottlands fineste. :kristin:

Gjest Hikken
Skrevet

*glugg* *glugg* *glugg*

• Liker 1
Skrevet

Husk å trekk pusten innimellom da. :fnise::skaal:

Skrevet

Jeg har Fanta!

Skrevet

Jeg har Fanta!

Faen ta da! :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...