Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hikken
Skrevet

*klemme litt på Hikken og sende opp litt kake*

OMNOMNOMNOMNOMNM * kaste seg over*

Jill faktisk ^^ skal ha den bak øret

Jill er ett smashing bikkjenavn! JAck and Jill på nye eventyr!

Åh skjønner :/ hva er pms?

Premenstruell syndrom. Siden jeg får mensen snart er jeg oppblåst, kvalm, får humørsvigninger, klarer ikke slutte å spise og blir kjempedeppa pga det :fnise:

Gjest SummerJudith
Skrevet

Premenstruell syndrom. Siden jeg får mensen snart er jeg oppblåst, kvalm, får humørsvigninger, klarer ikke slutte å spise og blir kjempedeppa pga det :fnise:

Åja xD det burde jeg vist. Høres ikke særlig gøy ut akkurat, får håpe det går over snart ^^

Gjest Hikken
Skrevet

Åja xD det burde jeg vist. Høres ikke særlig gøy ut akkurat, får håpe det går over snart ^^

Går nok over om litt over en ukes tid :jepp:

Skrevet

PROBLEMET er at jeg skal ha en hannhund!

Skrevet

Ikke så alt for bra. Er PMS, noe som gjør meg ekstra følsom og deppa :sukk:

Du har min store sympati. Alt blir liksom forsterket, ganger ti.

Gjest Hikken
Skrevet

58532_10152693643025542_1962286335_n.jpg

:hakeslepp:

PROBLEMET er at jeg skal ha en hannhund!

Den kan da hete Jill fordetom! MAKAN !!

Du har min store sympati. Alt blir liksom forsterket, ganger ti.

Det er så innmari irriterende :sukk:

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

Går nok over om litt over en ukes tid :jepp:

Får håpe det ^^ syns så synd på deg Hikken :( håper virkelig alt ordner seg for deg.

Skrevet

Den kan da hete Jill fordetom! MAKAN !!

Jeg tenkte kalle den for Leopold, jeg! eller Giacomo.

Gjest Hikken
Skrevet

Får håpe det ^^ syns så synd på deg Hikken :( håper virkelig alt ordner seg for deg.

Ingen grunn til å syntes synd på meg. Problemene mine er egentlig bare små bagateller. Dog, jeg har veldig dårlig selvbilde, så for meg er de jo helt grusomme :sjenert:

Jeg tenkte kalle den for Leopold, jeg! eller Giacomo.

Gorderen Gia? Perfekt! Jeg har litt lyst på en katt jeg kan kalle for Puccini jeg. Puccini er ett supert pusenavn

• Liker 1
Skrevet

Gorderen Gia? Perfekt! Jeg har litt lyst på en katt jeg kan kalle for Puccini jeg. Puccini er ett supert pusenavn

vi to, vi har en plan!

Skrevet

Og der ble to kjæledyr rappet av herren selv :ler:

Skrevet

jeg fikk en mail. "Noen" påstår at "noen" ikke er en hund!

Gjest SummerJudith
Skrevet

Ingen grunn til å syntes synd på meg. Problemene mine er egentlig bare små bagateller. Dog, jeg har veldig dårlig selvbilde, så for meg er de jo helt grusomme :sjenert:

Jo det er grunn til å synes synd på deg. Nei, jeg syns Ikke det er små bagateller. Det påvirker jo hele livet ditt. Da er det større enn du tror. Men bra det virker som ting ordner seg mer nå ^^

Gjest Hikken
Skrevet

jeg fikk en mail. "Noen" påstår at "noen" ikke er en hund!

Han er da vitterlig en hund etter vin!

Skrevet

Han er da vitterlig en hund etter vin!

og øl! og kvinner. og og og øl. sa jeg øl? vel, han liker mye øl.

Gjest Hikken
Skrevet

Jo det er grunn til å synes synd på deg. Nei, jeg syns Ikke det er små bagateller. Det påvirker jo hele livet ditt. Da er det større enn du tror. Men bra det virker som ting ordner seg mer nå ^^

Neh, er min egen feil at jeg i påsken spiste på meg såppass mange ekstra kilo at buksene knapt passer. :fnise: Og det er heller ingenting å grine over heller, om ett par måneder når jeg har fått begynt å trene igjen er jeg nok tilbake på trivselsvekta mi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...