Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1322 Skrevet 11. april 2013 *klemme litt på Hikken og sende opp litt kake* OMNOMNOMNOMNOMNM * kaste seg over* Jill faktisk ^^ skal ha den bak øret Jill er ett smashing bikkjenavn! JAck and Jill på nye eventyr! Åh skjønner :/ hva er pms? Premenstruell syndrom. Siden jeg får mensen snart er jeg oppblåst, kvalm, får humørsvigninger, klarer ikke slutte å spise og blir kjempedeppa pga det
Gjest SummerJudith Skrevet 11. april 2013 #1323 Skrevet 11. april 2013 OMNOMNOMNOMNOMNM * kaste seg over* Jill er ett smashing bikkjenavn! JAck and Jill på nye eventyr! Premenstruell syndrom. Siden jeg får mensen snart er jeg oppblåst, kvalm, får humørsvigninger, klarer ikke slutte å spise og blir kjempedeppa pga det Åja xD det burde jeg vist. Høres ikke særlig gøy ut akkurat, får håpe det går over snart ^^
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1324 Skrevet 11. april 2013 Åja xD det burde jeg vist. Høres ikke særlig gøy ut akkurat, får håpe det går over snart ^^ Går nok over om litt over en ukes tid
TheHairyToothfairy Skrevet 11. april 2013 #1326 Skrevet 11. april 2013 OMNOMNOMNOMNOMNM * kaste seg over* Jill er ett smashing bikkjenavn! JAck and Jill på nye eventyr! Premenstruell syndrom. Siden jeg får mensen snart er jeg oppblåst, kvalm, får humørsvigninger, klarer ikke slutte å spise og blir kjempedeppa pga det PROBLEMET er at jeg skal ha en hannhund!
Cordelia Skrevet 11. april 2013 #1327 Skrevet 11. april 2013 Ikke så alt for bra. Er PMS, noe som gjør meg ekstra følsom og deppa Du har min store sympati. Alt blir liksom forsterket, ganger ti.
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1328 Skrevet 11. april 2013 PROBLEMET er at jeg skal ha en hannhund! Den kan da hete Jill fordetom! MAKAN !! Du har min store sympati. Alt blir liksom forsterket, ganger ti. Det er så innmari irriterende 1
Gjest SummerJudith Skrevet 11. april 2013 #1329 Skrevet 11. april 2013 Går nok over om litt over en ukes tid Får håpe det ^^ syns så synd på deg Hikken håper virkelig alt ordner seg for deg.
TheHairyToothfairy Skrevet 11. april 2013 #1330 Skrevet 11. april 2013 Den kan da hete Jill fordetom! MAKAN !! Jeg tenkte kalle den for Leopold, jeg! eller Giacomo.
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1331 Skrevet 11. april 2013 Får håpe det ^^ syns så synd på deg Hikken håper virkelig alt ordner seg for deg. Ingen grunn til å syntes synd på meg. Problemene mine er egentlig bare små bagateller. Dog, jeg har veldig dårlig selvbilde, så for meg er de jo helt grusomme Jeg tenkte kalle den for Leopold, jeg! eller Giacomo. Gorderen Gia? Perfekt! Jeg har litt lyst på en katt jeg kan kalle for Puccini jeg. Puccini er ett supert pusenavn 1
TheHairyToothfairy Skrevet 11. april 2013 #1332 Skrevet 11. april 2013 Gorderen Gia? Perfekt! Jeg har litt lyst på en katt jeg kan kalle for Puccini jeg. Puccini er ett supert pusenavn vi to, vi har en plan!
FruN Skrevet 11. april 2013 #1333 Skrevet 11. april 2013 Og der ble to kjæledyr rappet av herren selv
TheHairyToothfairy Skrevet 11. april 2013 #1335 Skrevet 11. april 2013 jeg fikk en mail. "Noen" påstår at "noen" ikke er en hund!
Gjest SummerJudith Skrevet 11. april 2013 #1336 Skrevet 11. april 2013 Ingen grunn til å syntes synd på meg. Problemene mine er egentlig bare små bagateller. Dog, jeg har veldig dårlig selvbilde, så for meg er de jo helt grusomme Gorderen Gia? Perfekt! Jeg har litt lyst på en katt jeg kan kalle for Puccini jeg. Puccini er ett supert pusenavn Jo det er grunn til å synes synd på deg. Nei, jeg syns Ikke det er små bagateller. Det påvirker jo hele livet ditt. Da er det større enn du tror. Men bra det virker som ting ordner seg mer nå ^^
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1337 Skrevet 11. april 2013 jeg fikk en mail. "Noen" påstår at "noen" ikke er en hund! Han er da vitterlig en hund etter vin!
TheHairyToothfairy Skrevet 11. april 2013 #1338 Skrevet 11. april 2013 Han er da vitterlig en hund etter vin! og øl! og kvinner. og og og øl. sa jeg øl? vel, han liker mye øl.
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1339 Skrevet 11. april 2013 Jo det er grunn til å synes synd på deg. Nei, jeg syns Ikke det er små bagateller. Det påvirker jo hele livet ditt. Da er det større enn du tror. Men bra det virker som ting ordner seg mer nå ^^ Neh, er min egen feil at jeg i påsken spiste på meg såppass mange ekstra kilo at buksene knapt passer. Og det er heller ingenting å grine over heller, om ett par måneder når jeg har fått begynt å trene igjen er jeg nok tilbake på trivselsvekta mi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå