TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1261 Skrevet 8. april 2013 oyeh. antar det er hevn for gratangs-elgen :/
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2013 #1262 Skrevet 8. april 2013 De kommer til å innvadere hjemmet ditt.
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1263 Skrevet 8. april 2013 men jeg har jo ikkeno hjem nå! :/
Gjest Animula Skrevet 8. april 2013 #1264 Skrevet 8. april 2013 Du di førrbistra gorrhysa dær du sett, vijl du se te å klappe åt gomman før æ må kjæm å bli ekvivok me dæ? Ka du kuke med hysetryne? Dra te dæ grøtpeisen din førbainna gomslork!
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1265 Skrevet 8. april 2013 Ka du kuke med hysetryne? Dra te dæ grøtpeisen din førbainna gomslork! Ka satan, svare du, svettkjærring? Vess ikkje du passe dæ så ska æ slå dæ så i knater at sjøl pessemauran må bøy sæ på knean førr å plokk opp de størstan bitan ta dæ!
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1267 Skrevet 8. april 2013 Gå å lægg dæ di jævla kontepella jada jada, æ ska
Gjest Animula Skrevet 8. april 2013 #1269 Skrevet 8. april 2013 Ka satan, svare du, svettkjærring? Vess ikkje du passe dæ så ska æ slå dæ så i knater at sjøl pessemauran må bøy sæ på knean førr å plokk opp de størstan bitan ta dæ! Prøv dæ din akkoderenes pesslæfs! Du sku ha hadd smekk på pongen me en frossen auar, æ ska faen mæ lage kukostgratæng av dæ!
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1270 Skrevet 8. april 2013 Prøv dæ din akkoderenes pesslæfs! Du sku ha hadd smekk på pongen me en frossen auar, æ ska faen mæ lage kukostgratæng av dæ! Ja, det sku du nu faen mæ ha likt, kjærringpakk, men det sei æ dæ! Se te hælvett å ligg uinna pongan min, du ska nu førr fan ikkje fær åg tafse på kronjuvelan te en stakkar! Æ hærest ikkje tanken eingang! Æ ville ikkje bli rørt på min nakne hud ta de klaufengran dine om du så va einaste kvijnnfolke på mils omkrets, æ sku nu heiller beisa over kattfaen med teinner åg klør!
Gjest Animula Skrevet 8. april 2013 #1271 Skrevet 8. april 2013 Ja, det sku du nu faen mæ ha likt, kjærringpakk, men det sei æ dæ! Se te hælvett å ligg uinna pongan min, du ska nu førr fan ikkje fær åg tafse på kronjuvelan te en stakkar! Æ hærest ikkje tanken eingang! Æ ville ikkje bli rørt på min nakne hud ta de klaufengran dine om du så va einaste kvijnnfolke på mils omkrets, æ sku nu heiller beisa over kattfaen med teinner åg klør! Hahaha dra nu førr faen lengst ut i havgapet og ronk kobbkuk med de våte drømman dine din spysjuke byllepestjævel av en førbainna gjeddpeis!
Cordelia Skrevet 8. april 2013 #1272 Skrevet 8. april 2013 Finnes det språkkurs? Finnes en del mennesker jeg gjerne skulle tatt en slik leksjon på.
Gjest Animula Skrevet 8. april 2013 #1273 Skrevet 8. april 2013 Finnes det språkkurs? Finnes en del mennesker jeg gjerne skulle tatt en slik leksjon på. Du får høre med grøtpeisen! Eventuelt bo noen år i nord? Språkkurs i nordnorsk bannskap, er det noe innovasjon Norge vil støtte tro?
Cordelia Skrevet 8. april 2013 #1274 Skrevet 8. april 2013 Du får høre med grøtpeisen! Eventuelt bo noen år i nord? Språkkurs i nordnorsk bannskap, er det noe innovasjon Norge vil støtte tro? Med tanke på mye annet de sponser, så sikkert. Det nye prosjektet til Kvinnovasjon; gi ordfattige østlandske kvinner ordforrådet til å komme seg frem i livet.
Gjest Inggolf Skrevet 8. april 2013 #1275 Skrevet 8. april 2013 jeg så svidd neger forleden. nordnorsk film blir aldri mer det samme, sjeldent har jeg ledd så mye. "Det var bare luft!" 1
Gjest Hikken Skrevet 8. april 2013 #1276 Skrevet 8. april 2013 Her har dere fjaset som noen nord- norske gærninger
Gjest Hikken Skrevet 8. april 2013 #1277 Skrevet 8. april 2013 Nå er jeg endelig blitt ferdig med møtet jeg har gruet meg til i så lang tid. Var det noe å grue seg til? Nei! Jeg fikk beskjed om at nav ordner ingen utdannelse med mindre jeg har hatt arbeidspraksis i 6-10 måneder hvor jeg må ha stabilt oppmøte ( arbeidspraksis fikk jeg lov til å ha i oslo ). Men nav kunne ikke ordne noe i oslo fra Bodø, så jeg måtte først flytte ned og melde meg fraflyttet bodø i folkeregisteret, så stikke innom nærmeste nav for å få informasjon fra dem om hva de kan gjøre for meg. I tillegg må jeg jo bytte fastlege, finne ny psykiater også videre, men ting begynner endelig å ta form! Jeg føler at møtet idag gikk ganske så bra. Langt bedre enn de møtene jeg tidligere jeg har hatt! 6
Gjest Inggolf Skrevet 8. april 2013 #1279 Skrevet 8. april 2013 Nå er jeg endelig blitt ferdig med møtet jeg har gruet meg til i så lang tid. Var det noe å grue seg til? Nei! Jeg fikk beskjed om at nav ordner ingen utdannelse med mindre jeg har hatt arbeidspraksis i 6-10 måneder hvor jeg må ha stabilt oppmøte ( arbeidspraksis fikk jeg lov til å ha i oslo ). Men nav kunne ikke ordne noe i oslo fra Bodø, så jeg måtte først flytte ned og melde meg fraflyttet bodø i folkeregisteret, så stikke innom nærmeste nav for å få informasjon fra dem om hva de kan gjøre for meg. I tillegg må jeg jo bytte fastlege, finne ny psykiater også videre, men ting begynner endelig å ta form! Jeg føler at møtet idag gikk ganske så bra. Langt bedre enn de møtene jeg tidligere jeg har hatt! Når skal noen begynne å høre på meg!? Jeg er nemlig ganske sikker på at jeg har forklart deg (også) her inne at det bare er å la være å grue seg til noe, fordi det BESTAAAAANDIG går sååååååååååååå mye bedre enn det man frykter og antar..Om du får den ekle grue-seg-følelsen så bare tenk "herregud- det er totalt unødvendig å kjenne på disse vonde grue-seg-følelsene for NÅR gikk det ikke hundreogfem ganger bedre enn jeg var redd for i utgangspunktet!?" .. Det er sååå godt å høre at møtet gikk bra Hikken! Jeg er så spent på hva som kommer til å skje nå i nærmeste fremtid
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2013 #1280 Skrevet 8. april 2013 Du TM nå sitter jeg på Innhavet sammen med Posten. De kjører Scania
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå