Gjest Hikken Skrevet 7. april 2013 #1242 Skrevet 7. april 2013 Ahh, du får investere i en ny en da God tur hjem! Giacomo greide å fikse den! oi, du har jammen vært borte hjemmefra lenge nå! Blir det litt godt å komme hjem, eller skulle du egentlig ønske at du bare kunne forbli her fra nå? SKulle jo ønske jeg kunne forbli i Oslo, men jeg måtte jo nesten hjem siden jeg har møte idag ( mandag ). Oslo kan jeg jo alltids komme tilbake til HIKKÆN! KE DU TRUR? Æ trur atte eeeehhh møøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø!
Gjest Animula Skrevet 7. april 2013 #1243 Skrevet 7. april 2013 Kom du fram i ett helt stykke? Godt med cappucino , ble litt ekstra venting og kjøring.
TheHairyToothfairy Skrevet 7. april 2013 #1244 Skrevet 7. april 2013 Æ trur atte eeeehhh møøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø! MØ? I HÆLVETTE! *løpe som faen* jeg så svidd neger forleden. nordnorsk film blir aldri mer det samme, sjeldent har jeg ledd så mye.
Gjest Hikken Skrevet 7. april 2013 #1245 Skrevet 7. april 2013 Kom du fram i ett helt stykke? Godt med cappucino , ble litt ekstra venting og kjøring. Jeg kom frem hel ja. Flyet var 15 minutter forsinket det Men gikk så fint så. Mmm, den cappuchinoen var innmari god MØ? I HÆLVETTE! *løpe som faen* jeg så svidd neger forleden. nordnorsk film blir aldri mer det samme, sjeldent har jeg ledd så mye. Purrmø???? Ooooh, den har ikke jeg sett, kun hørt om..
Gjest Animula Skrevet 7. april 2013 #1246 Skrevet 7. april 2013 MØ? I HÆLVETTE! *løpe som faen* jeg så svidd neger forleden. nordnorsk film blir aldri mer det samme, sjeldent har jeg ledd så mye. Kjentfolk
Gjest Animula Skrevet 7. april 2013 #1247 Skrevet 7. april 2013 Ja den var virkelig god, godt å vite til en annen gang!
Cordelia Skrevet 7. april 2013 #1248 Skrevet 7. april 2013 MØ? I HÆLVETTE! *løpe som faen* jeg så svidd neger forleden. nordnorsk film blir aldri mer det samme, sjeldent har jeg ledd så mye. Er det den der hvor hun kjerringa spruter morsmelk overalt? .........Hvis ikke så var jo dette verdens mest bisarre spørsmål.
TheHairyToothfairy Skrevet 7. april 2013 #1249 Skrevet 7. april 2013 Purrmø???? Ooooh, den har ikke jeg sett, kun hørt om.. Kvinne, du MÅ se den!
TheHairyToothfairy Skrevet 7. april 2013 #1250 Skrevet 7. april 2013 Kjentfolk æ spurte om å få kjeinne! Er det den der hvor hun kjerringa spruter morsmelk overalt? .........Hvis ikke så var jo dette verdens mest bisarre spørsmål. jeg tror ikke jeg så den scenen faktisk. men ok. jeg likte spørsmålet! ^^
Cordelia Skrevet 7. april 2013 #1251 Skrevet 7. april 2013 jeg tror ikke jeg så den scenen faktisk. men ok. jeg likte spørsmålet! ^^ *krem* *host* Men takk og lov, jeg var ikke helt på jordet.. Sykeste kombinasjon av søkeord på youtube noengang tro?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. april 2013 #1254 Skrevet 7. april 2013 i nordnorge liker vi å være dønn sikre på ting. og tang.
Gjest Animula Skrevet 7. april 2013 #1255 Skrevet 7. april 2013 Snær i nordnorge liker vi å være dønn sikre på ting. og tang. Fettflabben på dæ tjuvbone!
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1256 Skrevet 8. april 2013 Snær Fettflabben på dæ tjuvbone! Du di førrbistra gorrhysa dær du sett, vijl du se te å klappe åt gomman før æ må kjæm å bli ekvivok me dæ?
Cordelia Skrevet 8. april 2013 #1258 Skrevet 8. april 2013 Snær Fettflabben på dæ tjuvbone! Du di førrbistra gorrhysa dær du sett, vijl du se te å klappe åt gomman før æ må kjæm å bli ekvivok me dæ? Google translate anyone? Køsj i kråka!
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1259 Skrevet 8. april 2013 Hei TM hvordan er formen? ikke helt i form. hatt en lang dag på badet. veldig tom for energi, burde sovet nå - men hah.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå