Cordelia Skrevet 31. mars 2013 #1101 Skrevet 31. mars 2013 JEg skal få lov til å bo på gjesterommet til Gia til jeg finner noe eget , så jeg må bare overtale NAV til å finne noe voksenopplæring til meg her
Gjest EryMax Skrevet 31. mars 2013 #1102 Skrevet 31. mars 2013 Jeg er lei hele byen, det er så ensomt. Tror ikke jeg gidder å holde ut lengre
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mars 2013 #1103 Skrevet 31. mars 2013 Jeg døper herved om huset til Gia til Fawlty Towers!
Gjest EryMax Skrevet 31. mars 2013 #1104 Skrevet 31. mars 2013 Jeg døper herved om huset til Gia til Fawlty Towers! Er det du som er Polly?
Gjest EryMax Skrevet 31. mars 2013 #1106 Skrevet 31. mars 2013 Ja og jeg er Manuel. La oss prise herren, for at jeg ikke er der
Gjest Animula Skrevet 31. mars 2013 #1107 Skrevet 31. mars 2013 Jeg er lei hele byen, det er så ensomt. Tror ikke jeg gidder å holde ut lengre Joda det gidder du! For det finnes bedre byer og man kan bli kvitt ensomhet. Det hender jeg er ensom også, og det hender at det går over. 2
Gjest EryMax Skrevet 31. mars 2013 #1108 Skrevet 31. mars 2013 Joda det gidder du! For det finnes bedre byer og man kan bli kvitt ensomhet. Det hender jeg er ensom også, og det hender at det går over. Det eneste bra med Bodø er naturen. Jeg trives ikke her pga mobbing. Å hele VGS la jeg om dialekten, å påsto jeg var fra et annet sted.
Gjest Animula Skrevet 31. mars 2013 #1109 Skrevet 31. mars 2013 Det eneste bra med Bodø er naturen. Jeg trives ikke her pga mobbing. Å hele VGS la jeg om dialekten, å påsto jeg var fra et annet sted. Mobbing er toppen av destruktiv idioti. Det skulle virkelig blitt tatt mye større tak i enn det gjør! Jeg har bare vært der på besøk noen ganger for lenge siden, men jeg likte ikke byen noe særlig. Jeg trivdes kjempegodt i Tromsø derimot. Tror det generelle miljøet i Tromsø er bedre blant annet pga universitetet, det kommer så mange ulike folk dit. Å være ute på byen i Tromsø var noe helt annet enn i Bodø f.eks. Mye morsommere enn i Oslo for å være ærlig, folk i Tromsø prater jo med alle.
Gjest EryMax Skrevet 31. mars 2013 #1110 Skrevet 31. mars 2013 Å folk i Bodø ser ikke lenger enn sin egen nese, opplevde når jeg gikk på krykker at funksjonsfriske mennesker tok opp all plassen i heisen så jeg på krykker måtte ta trappen.
Gjest Inggolf Skrevet 1. april 2013 #1111 Skrevet 1. april 2013 I`M BACK! Og jeg vil så gjerne, så gjeeerrrrneeee væme å leke her hos deg Hikken! Jeg kan ikke huske at hun hadde på seg noe lue, dessverre Jeg måtte Noz ja. Jeg, hun og Gia var på Frognerseteren og spiste eplekake med krem på. Noz er akkurat like sukkersøt i virkeligheten som på forumt altså. Snakk for deg selv du! Du er jo tvers igjennom et stykk herlig menneske! (Og den eplekaka så ikke så aller værst ut den heller ) 2
Kamikatze Skrevet 1. april 2013 #1112 Skrevet 1. april 2013 Er det dette de kaller å skrive på nynoz? God påske, godtfolk! Mens det ennå er litt igjen av den.
Gjest Inggolf Skrevet 1. april 2013 #1113 Skrevet 1. april 2013 (endret) Er det dette de kaller å skrive på nynoz? God påske, godtfolk! Mens det ennå er litt igjen av den. ja, eller om du tar en penn eller tusj og skriver PÅ meg så blir det å skrive på nynoz ja Det finnes tydeligvis flere måter å gjøre det på! Hatt en fin påske Kamikatze? Jeg har lekt med Hikken i påsken! Endret 1. april 2013 av NozMonster
Kamikatze Skrevet 1. april 2013 #1115 Skrevet 1. april 2013 ja, eller om du tar en penn eller tusj og skriver PÅ meg så blir det å skrive på nynoz ja Det finnes tydeligvis flere måter å gjøre det på! Hatt en fin påske Kamikatze? Jeg har lekt med Hikken i påsken! Skjønner - istedenfor "skriften på veggen" er nynoz "skriften på leggen". Kan ikke si jeg har hatt drømmepåska. Har hatt feriegjester. Virus. Og endte opp med å myse tolv episoder med paradise hotel. Lykkeligvis hadde jeg fri, så jeg slapp få fravær fra jobben, og jeg tror jeg er bra oppe igjen i morgen. Ville ikke kommet langt uansett, for nesten alt av veier her oppe er stengt pga vær og rasfare. Kos deg med hikkeleiken, og hils så masse!
Gjest Inggolf Skrevet 1. april 2013 #1116 Skrevet 1. april 2013 (endret) IIIIIK! det var da litt av et jentehyl jack!? Skjønner - istedenfor "skriften på veggen" er nynoz "skriften på leggen". Kan ikke si jeg har hatt drømmepåska. Har hatt feriegjester. Virus. Og endte opp med å myse tolv episoder med paradise hotel. Lykkeligvis hadde jeg fri, så jeg slapp få fravær fra jobben, og jeg tror jeg er bra oppe igjen i morgen. Ville ikke kommet langt uansett, for nesten alt av veier her oppe er stengt pga vær og rasfare. Kos deg med hikkeleiken, og hils så masse! naaai så kjipt! du får komme deg en tur ned hit, så skal jeg love deg at du fort blir frisk etter noen utepils i solsteika! Det har vært så godt i solveggen her at det blir for varmt med jakke til og med! Jeg leker ikke med Hikken i dag,så det blir litt vanskelig å hilse desverre.. Endret 1. april 2013 av NozMonster
TheHairyToothfairy Skrevet 1. april 2013 #1117 Skrevet 1. april 2013 det var da litt av et jentehyl jack!? må jo legge om stilen til neste jentetreff
Gjest Animula Skrevet 1. april 2013 #1118 Skrevet 1. april 2013 Jeg er glad for å ha møtt en Hikk i påsken også! både middag, vin og shoppingturer og ikke minst inntatt byens beste is og kaffe på Dolce Vita! Håper du fortsatt har det strålende søta Det er bra du har noe å øve på Jack
TheHairyToothfairy Skrevet 1. april 2013 #1119 Skrevet 1. april 2013 gia nektet meg å gå med dyp utringning
Gjest EryMax Skrevet 1. april 2013 #1120 Skrevet 1. april 2013 Du får si til Gia at du får lov å gå med dyp utringning av meg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå