Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1341 Del Skrevet 11. april 2013 og øl! og kvinner. og og og øl. sa jeg øl? vel, han liker mye øl. Øl er farsken meg ikke noe særlig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1342 Del Skrevet 11. april 2013 Giavofsen komme med sprit til Hikken? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 11. april 2013 #1343 Del Skrevet 11. april 2013 Neh, er min egen feil at jeg i påsken spiste på meg såppass mange ekstra kilo at buksene knapt passer. Og det er heller ingenting å grine over heller, om ett par måneder når jeg har fått begynt å trene igjen er jeg nok tilbake på trivselsvekta mi Vær forsiktig.. Ikke bli for tynn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1344 Del Skrevet 11. april 2013 Vær forsiktig.. Ikke bli for tynn.. Det er jeg ikke heller. Er helt normalvektig, jeg vil bare passe inn i buksene mine igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. april 2013 #1345 Del Skrevet 11. april 2013 Øl er farsken meg ikke noe særlig godt. Det er stor variasjon der ja. Heineken er den ølen jeg virkelig kan si at jeg liker. Og "heimelaga". Til sommeren er det visstnok ølfestival på en av restaurantene her i byen. Tror muligens undertegnede skal poppe en liten tur innom der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1346 Del Skrevet 11. april 2013 Det er stor variasjon der ja. Heineken er den ølen jeg virkelig kan si at jeg liker. Og "heimelaga". Til sommeren er det visstnok ølfestival på en av restaurantene her i byen. Tror muligens undertegnede skal poppe en liten tur innom der. Jeg har ikke smakt allverden av øl, men jeg er ikke noe glad i det fordetom. Jeg er veldig glad i å shotte sprit da, men det er bare fordi jeg liker å være full Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 11. april 2013 #1347 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg tenkte kalle den for Leopold, jeg! eller Giacomo. skaff deg 3 stykker Jack så blir problemet løst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. april 2013 #1348 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Jeg har ikke smakt allverden av øl, men jeg er ikke noe glad i det fordetom. Jeg er veldig glad i å shotte sprit da, men det er bare fordi jeg liker å være full Sterkvin er min favoritt og. Men der er heller grunnen at jeg ikke blir så fort full på det. Og skal det først være alkohol, så synes jeg det bør være litt fyrverkeri i det. Vin og øl er ikke helt trygt for meg uten en viss kontroll. (edit,) Endret 11. april 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1349 Del Skrevet 11. april 2013 Kan noen gifte seg med meg? Jeg vil ha denne kakepynten!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1350 Del Skrevet 11. april 2013 Sterkvin er min favoritt og. Men der er heller grunnen at jeg ikke blir så fort full på det. Og skal det først være alkool, så synes jeg det bør være litt fyrverkeri i det. Vin og øl er ikke helt trygt for meg uten kontroll. Oooh, lyst til å drikke med meg endag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. april 2013 #1351 Del Skrevet 11. april 2013 Oooh, lyst til å drikke med meg endag? Haha, Ja selfølgelig, det tror jeg faktisk hadde blitt en artig kveld. Schwing i taklampa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1352 Del Skrevet 11. april 2013 Haha, Ja selfølgelig, det tror jeg faktisk hadde blitt en artig kveld. Schwing i taklampa! Det hadde det nok, for jeg eier virkelig ingen grenser i fylla. Jeg blir så åpenhjertig at det er skummelt. Jeg la ut i evigheter om min store, kåte kjærlighet Chris Hemsworth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. april 2013 #1353 Del Skrevet 11. april 2013 Han er da ikke ille da, Hikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. april 2013 #1354 Del Skrevet 11. april 2013 Det hadde det nok, for jeg eier virkelig ingen grenser i fylla. Jeg blir så åpenhjertig at det er skummelt. Jeg la ut i evigheter om min store, kåte kjærlighet Chris Hemsworth Det der har jeg og vært ute for. Før var jeg ganske stiille, men mot slutten av tjueåra begynte jeg plutselig å legge ut. Det er jo alltid et sjakktrekk og legge ut om at du har et godt øye til en kamerat, til kameraten hans igjen.Men hysj han måtte ikke si noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1355 Del Skrevet 11. april 2013 Han er da ikke ille da, Hikken! Han er så fin at jeg holder på å dø hver gang jeg ser på Thor. Gleder meg sykt til film nummer to kommer ut, bare så synd at man må vente så lenge på den Det der har jeg og vært ute for. Før var jeg ganske stiille, men mot slutten av tjueåra begynte jeg plutselig å legge ut. Det er jo alltid et sjakktrekk og legge ut om at du har et godt øye til en kamerat, til kameraten hans igjen.Men hysj han måtte ikke si noe om det. BAhahaah, ahhh vel, fylla har skylda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. april 2013 #1356 Del Skrevet 11. april 2013 Han er så fin at jeg holder på å dø hver gang jeg ser på Thor. Gleder meg sykt til film nummer to kommer ut, bare så synd at man må vente så lenge på den BAhahaah, ahhh vel, fylla har skylda Vet enda ikke helt om han gjorde det, men jeg la virkelig ut om fascinasjonen min. Så ja definitivt at den har skylda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1357 Del Skrevet 11. april 2013 Vet enda ikke helt om han gjorde det, men jeg la virkelig ut om fascinasjonen min. Så ja definitivt at den har skylda. Jeg har heldigvis ikke gjort det der....ennå. Det kommer vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 11. april 2013 #1358 Del Skrevet 11. april 2013 Kan han her hete Puccini? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. april 2013 #1359 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg har heldigvis ikke gjort det der....ennå. Det kommer vel Det er mye å se frem til lille venn. Jeg har selfølgelig vokst fra sånt tull for lenge siden. *Host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. april 2013 #1360 Del Skrevet 11. april 2013 Kan han her hete Puccini? Det der var en veldig fin Puccini.pus! Det er mye å se frem til lille venn. Jeg har selfølgelig vokst fra sånt tull for lenge siden. *Host* PFff, tulledamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå