TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1261 Del Skrevet 8. april 2013 oyeh. antar det er hevn for gratangs-elgen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2013 #1262 Del Skrevet 8. april 2013 De kommer til å innvadere hjemmet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1263 Del Skrevet 8. april 2013 men jeg har jo ikkeno hjem nå! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 8. april 2013 #1264 Del Skrevet 8. april 2013 Du di førrbistra gorrhysa dær du sett, vijl du se te å klappe åt gomman før æ må kjæm å bli ekvivok me dæ? Ka du kuke med hysetryne? Dra te dæ grøtpeisen din førbainna gomslork! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1265 Del Skrevet 8. april 2013 Ka du kuke med hysetryne? Dra te dæ grøtpeisen din førbainna gomslork! Ka satan, svare du, svettkjærring? Vess ikkje du passe dæ så ska æ slå dæ så i knater at sjøl pessemauran må bøy sæ på knean førr å plokk opp de størstan bitan ta dæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2013 #1266 Del Skrevet 8. april 2013 Gå å lægg dæ di jævla kontepella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1267 Del Skrevet 8. april 2013 Gå å lægg dæ di jævla kontepella jada jada, æ ska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 8. april 2013 #1268 Del Skrevet 8. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 8. april 2013 #1269 Del Skrevet 8. april 2013 Ka satan, svare du, svettkjærring? Vess ikkje du passe dæ så ska æ slå dæ så i knater at sjøl pessemauran må bøy sæ på knean førr å plokk opp de størstan bitan ta dæ! Prøv dæ din akkoderenes pesslæfs! Du sku ha hadd smekk på pongen me en frossen auar, æ ska faen mæ lage kukostgratæng av dæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2013 #1270 Del Skrevet 8. april 2013 Prøv dæ din akkoderenes pesslæfs! Du sku ha hadd smekk på pongen me en frossen auar, æ ska faen mæ lage kukostgratæng av dæ! Ja, det sku du nu faen mæ ha likt, kjærringpakk, men det sei æ dæ! Se te hælvett å ligg uinna pongan min, du ska nu førr fan ikkje fær åg tafse på kronjuvelan te en stakkar! Æ hærest ikkje tanken eingang! Æ ville ikkje bli rørt på min nakne hud ta de klaufengran dine om du så va einaste kvijnnfolke på mils omkrets, æ sku nu heiller beisa over kattfaen med teinner åg klør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 8. april 2013 #1271 Del Skrevet 8. april 2013 Ja, det sku du nu faen mæ ha likt, kjærringpakk, men det sei æ dæ! Se te hælvett å ligg uinna pongan min, du ska nu førr fan ikkje fær åg tafse på kronjuvelan te en stakkar! Æ hærest ikkje tanken eingang! Æ ville ikkje bli rørt på min nakne hud ta de klaufengran dine om du så va einaste kvijnnfolke på mils omkrets, æ sku nu heiller beisa over kattfaen med teinner åg klør! Hahaha dra nu førr faen lengst ut i havgapet og ronk kobbkuk med de våte drømman dine din spysjuke byllepestjævel av en førbainna gjeddpeis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 8. april 2013 #1272 Del Skrevet 8. april 2013 Finnes det språkkurs? Finnes en del mennesker jeg gjerne skulle tatt en slik leksjon på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 8. april 2013 #1273 Del Skrevet 8. april 2013 Finnes det språkkurs? Finnes en del mennesker jeg gjerne skulle tatt en slik leksjon på. Du får høre med grøtpeisen! Eventuelt bo noen år i nord? Språkkurs i nordnorsk bannskap, er det noe innovasjon Norge vil støtte tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 8. april 2013 #1274 Del Skrevet 8. april 2013 Du får høre med grøtpeisen! Eventuelt bo noen år i nord? Språkkurs i nordnorsk bannskap, er det noe innovasjon Norge vil støtte tro? Med tanke på mye annet de sponser, så sikkert. Det nye prosjektet til Kvinnovasjon; gi ordfattige østlandske kvinner ordforrådet til å komme seg frem i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. april 2013 #1275 Del Skrevet 8. april 2013 jeg så svidd neger forleden. nordnorsk film blir aldri mer det samme, sjeldent har jeg ledd så mye. "Det var bare luft!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 8. april 2013 #1276 Del Skrevet 8. april 2013 Her har dere fjaset som noen nord- norske gærninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 8. april 2013 #1277 Del Skrevet 8. april 2013 Nå er jeg endelig blitt ferdig med møtet jeg har gruet meg til i så lang tid. Var det noe å grue seg til? Nei! Jeg fikk beskjed om at nav ordner ingen utdannelse med mindre jeg har hatt arbeidspraksis i 6-10 måneder hvor jeg må ha stabilt oppmøte ( arbeidspraksis fikk jeg lov til å ha i oslo ). Men nav kunne ikke ordne noe i oslo fra Bodø, så jeg måtte først flytte ned og melde meg fraflyttet bodø i folkeregisteret, så stikke innom nærmeste nav for å få informasjon fra dem om hva de kan gjøre for meg. I tillegg må jeg jo bytte fastlege, finne ny psykiater også videre, men ting begynner endelig å ta form! Jeg føler at møtet idag gikk ganske så bra. Langt bedre enn de møtene jeg tidligere jeg har hatt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. april 2013 #1278 Del Skrevet 8. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. april 2013 #1279 Del Skrevet 8. april 2013 Nå er jeg endelig blitt ferdig med møtet jeg har gruet meg til i så lang tid. Var det noe å grue seg til? Nei! Jeg fikk beskjed om at nav ordner ingen utdannelse med mindre jeg har hatt arbeidspraksis i 6-10 måneder hvor jeg må ha stabilt oppmøte ( arbeidspraksis fikk jeg lov til å ha i oslo ). Men nav kunne ikke ordne noe i oslo fra Bodø, så jeg måtte først flytte ned og melde meg fraflyttet bodø i folkeregisteret, så stikke innom nærmeste nav for å få informasjon fra dem om hva de kan gjøre for meg. I tillegg må jeg jo bytte fastlege, finne ny psykiater også videre, men ting begynner endelig å ta form! Jeg føler at møtet idag gikk ganske så bra. Langt bedre enn de møtene jeg tidligere jeg har hatt! Når skal noen begynne å høre på meg!? Jeg er nemlig ganske sikker på at jeg har forklart deg (også) her inne at det bare er å la være å grue seg til noe, fordi det BESTAAAAANDIG går sååååååååååååå mye bedre enn det man frykter og antar..Om du får den ekle grue-seg-følelsen så bare tenk "herregud- det er totalt unødvendig å kjenne på disse vonde grue-seg-følelsene for NÅR gikk det ikke hundreogfem ganger bedre enn jeg var redd for i utgangspunktet!?" .. Det er sååå godt å høre at møtet gikk bra Hikken! Jeg er så spent på hva som kommer til å skje nå i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. april 2013 #1280 Del Skrevet 8. april 2013 Du TM nå sitter jeg på Innhavet sammen med Posten. De kjører Scania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå