Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith

Okei, jeg setter en strek for kranglingen her nå, okei?

Idag opplevde jeg noe forferdelig koselig. Jeg møtte noen venner av en venn av meg, deriblandt en gutt på min alder, og han ble så bettatt av øynene mine! :fnise: Han nevne flere ganger at jeg hadde så fantastisk fine øyne og satt og stirra på dem. Jeg måtte jo bare le, for det var bare si innmari koselig sagt av han! :rodmer: Jeg er ikke vant til å få komplimanger, så da venninna mi etterpå sa at han hadde sagt " Hvorfor sa du ikke at den venninna di fra Bodø var så søt?! " holdt jeg på å tisse på meg av fryd! :fnise:

Så idag har jeg fått en ny venn! :hoppendeglad:

Awwww så bra Hikken, så glad på dine vegne. Dette fortjener du <3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SummerJudith

Nå kutter du ut, hvis du vil prate med Noz. Så send henne en PM.

Kutte ut kan du gjøre sjæææææl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Så koselig :rodmer:

Høres ut som en bra dag!

Jeg har et problem med komplimenter selv, selv om jeg har fått god "hjelp" fra HerrN :fnise:

Men du er jo skikkelig søt og da! :jepp:

Det var kjempekoselog å høre, for jeg har slitt så innmari med selvbildet mitt i det siste :sjenert: Også er det så koselig når venners venner har lyst til å skravle med meg slik at jeg slipper å føle meg uttafor :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det føles.

Har fortsatt problemer med å snakke med ukjente folk fordi jeg fikk høre/oppleve at jeg i beste fall var annenrangs, kjedelig, sær og nærmest verdiløs når jeg vokste opp. Sitter ganske i enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Vet hvordan det føles.

Har fortsatt problemer med å snakke med ukjente folk fordi jeg fikk høre/oppleve at jeg i beste fall var annenrangs, kjedelig, sær og nærmest verdiløs når jeg vokste opp. Sitter ganske i enda.

Ser den. Har alltid vert hu stille som ble frosset ut og som ingen så på skolen så går automatisk ut ifra at ingen vil bli kjent med meg og velger ofte derfor å trekke meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

Ser den. Har alltid vert hu stille som ble frosset ut og som ingen så på skolen så går automatisk ut ifra at ingen vil bli kjent med meg og velger ofte derfor å trekke meg unna.

Kjenner den følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ikke ylegg dagboken til Hikken da :sur:

Ingen hater noen og alle er venner og alt er bare fryd og gammen!

Nå kan vi heller gå å lete etter Hikken :jepp:

20121122-163119.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Kjære Hikken

Du er best :D! Og ikke minst super snill og helt nydelig. Love you <3 (Som en venn altså hehe :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...