Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 5 uker senere...

Hallo... Her var det vist en neglisjert dagbok. :sjenert:

Ute regner det, det blåser det er mørkt. Det er uten tvil høst.

Min favoritt årstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stille ute.

Oppholdsvær....

Flommen som ødelegger fylket er vi forskånet for akkurat her, men skal ikke mer enn 7 minutter i bil før det er krise.

Har sett hvordan elva har steget... en meter til så er den oppe på brygga så jeg da jeg var ute istad.

Glemte nemlig mobilen på jobb igår og måtte over og hente den. Da jeg kom hjem kunne jeg nesten vri opp sokkene...

Var på synstest igår.

Etter det plukket jeg ut nye briller. Fikk nemlig et rift på hornhinnen på et øye i forrige uke og har måttet grave frem mine (minst) 20 år gamle briller.

Både styrke og mote har endret seg siden den gang! Ut med runde, stålinnfattede briller, inn med mørke grå litt firkantet med tilpasset styrke!

Må bare vente i tre uker først.

Frem til da må jeg ha de gamle brillene, og slite med følelsen av å ikke se nok.

Her hjemme er det et lite kaos, får prøve å gjøre noe med det før jeg skal på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med nye briller! Jeg kjøpte nye i fjor og merker at jeg bruker dem mye mer nå når styrken er rett og de ikke ser helt 1995 ut. ;) Det er jo lurt å gå litt med briller innimellom, ikke bare når man får rift på hornhinna. (AU!) Jeg bruker endel briller når jeg er syk feks... Men nå har jeg begynt med linser jeg kan sove med da, så blir nok mindre briller fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med nye briller! Jeg kjøpte nye i fjor og merker at jeg bruker dem mye mer nå når styrken er rett og de ikke ser helt 1995 ut. ;) Det er jo lurt å gå litt med briller innimellom, ikke bare når man får rift på hornhinna. (AU!) Jeg bruker endel briller når jeg er syk feks... Men nå har jeg begynt med linser jeg kan sove med da, så blir nok mindre briller fremover. :)

Ser 1995 ut, du er ganske inne på noe der!

Dag/natt linser har jeg brukt i 15 år, nå blir det først briller så begge deler etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her oppe har flommen herja bra... Arbeidsstedet til mannen er totalødelagt :(

Blir fint med nye briller da!

Jeg vet!

Bildene på nettet er til å grine av.

Bestisen min bor i Larvik hvor en demning i nærheten er ødelagt. De er evakuert på ubestemt tid siden vannet tar med seg alt av jord og grunn rundt huset deres.

Dette er bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er dere påvirket av alt regnværet da? Hørt om alle skadene i Skien og Larvik..

Greit med nye briller da!

Nei, foreløpig har vi sluppet unna. Men flere vi kjenner er berørt, mamma b.la: De kom seg ikke hjem etter jobb fordi veien var sperret.

De løst floka og kom seg hjemom før de reiste til Gol for helgen.

Tidlig i seng i kveld.

Har vært en lang dag og lang ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stå opp til morragretten mann OG barn... Nydelig.

Heldigvis er det oppholdsvær og sola kikker frem nå og da.

Jeg var temmelig værsjuk igår og det er sjeldent positivt.

Men, men fint Vær kunne jeg og endelig slenge ny poncho over meg da jeg fulgte TM til skolen.... :nigo:

Blir rydding, støvsuge, bytte sengetøy og slikt idag.

TM har jeg lovet å hente på skolen kl 13 og etter det er det hjem og starte på krangelen for å få henne til å rydde rommet sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bli godt med litt sol fremover nå.. Lei alt det regnværet nå!!

Bare håper på synkende vann!!!

Apropos vann...

Kjøpte kunstig tårevæske igår. Skal dryppe 8 ganger om dagen!

Til nå har jeg brukt 1200 kroner på øyet på 9 dager.

Det var en utgift jeg igrunn ikke hadde beregnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...