Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Flott...

Clutchen på bilen har gått til helvete. Mulig dette betyr at vi trenger ny bil.

Vi reiser på ferie om 2,5 uke og da trenger vi jo bil.

Herlig.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilen kom tilbake igår.

Det var en wire til ett-eller-annet som ikke verkstedet hadde festet skikkelig da bilen var inne for å få nye bremser.

Verkstedet fiksa ihvertfall bilen gratis siden tabben var deres.

Once in a Lifetime....

Vi fikk plutselig barnefri igår. Var en tur innom søsterG etter jobb og TM ble like godt igjen der.

Så da André og jeg reiste derfra ca 19.00 reiste vi til byen hvor vi spiste sein middag. Litt kvalitetstid.

Det er jobb igjen i kveld.

Kjekt med litt ekstra jobbing når de andre har ferie! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen, når den ferdigstekte pizzaen du endelig skal spise, ligger opp-ned på kjøkkengulvet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - hurra for bilen og :klem: for pizzaen... Heldigvis trumfer nok det med bilen det med pizzaen i det lange løp, i alle fall etter at du har fått i deg noe annen mat. (Og det håper jeg du har nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare, har fått spist... :lol:

Ja... jeg har gruet meg litt til dagen idag- selvom jeg er fast bestemt på beslutningen.

Klokka 14 idag kvitter jeg meg med mye hår.

Skal klippe meg kort og få en skikkelig sveis.

Dritt skummelt! Korteste håret jeg har hatt var til skuldrene, og det har jeg hatt tre ganger i mitt liv, ellers har det vært langt.

Jeg angrer allerede men er allikevel fast bestemt på å gjennomføre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du legge ut bilde etterpå så vi får se! Blir sikkert kjempefint! Og hvis ikke vokser det jo alltid ut igjen. :)

 

Jeg tenkte jeg skulle klippe meg en god del kortere selv neste gang jeg skal til frisøren, som er et par uker før termin. Men ikke kortere enn til skuldrene da. :fnise: Kan være greit med litt mindre hår med en nyfødt, og hvis jeg ikke liker det rekker det jo å vokse endel før jeg skal ut blant folk igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilde ligger på Facebook.

Jeg ELSKER mitt nye hår!

Synd jeg ikke er på Facebook og kan se.... Du er sikkert smashing.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luft i nakken er en ny følelse... :lol:

André har pakket og reist på MCtreff i Sandnes og kommer hjem søndag eller mandag. Jeg skal jobbe idag og i morgen men fri i helga.

Ikke så veldig komfortabel med at André har reist, lang vei og det har vært mange ulykker i det siste.

Dessuten fikk han streng beskjed om at om noe skjer med ham vil jeg aldri bli glad igjen. :lol:

Får besøk i kveld av bestisene sammen med en haug sushi og det ser jeg frem til.

Men... jeg liker ikke at kjæresten min har reist avgårde. :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang André reiser vekk pleier jeg å rydde.

Tenker at jeg rydder ham bort noen ganger, men det er jo ikke akkurat slik.

Og som tradisjonen sier så har jeg ryddet, støvsugd, vasket gulvet og kjent hvor varmt slikt er i 25 varmegrader. :lol:

Nå skal jeg henge ut et klesvask, lese litt bok og så skal jeg gå til jobb om to timer.

Det som frister mest er å flate ut på senga og lukke øynene litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebassenget er fylt og TM har besøk av ei venninne oppi der. Jeg har bok og kald drikke i skyggen.

Sommerdager asså.... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige deg! Jeg svetter ihjel i min drivhusleilighet, med tannverk og hodepine. Tror du jeg kan joine TM i bassenget? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt nok om du ligger på skrå. Jeg måtte kjøleskapet meg ned der i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min har vært hjemme siden ca 16.30 og det er deilig. Jeg har fått det jeg har virkelig trengt: En lang klem. Vet ikke helt hva det er med de klemmene hans noen ganger, men det helt klart en avhengighet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann&barn har reist på hytta sammen med svigerfar.

Jeg er igjen hjemme for å jobbe.

Akkurat i kveld, etter en elendig kveld i butikken kjenner jeg at en kveld alene gjør godt.

Har pizza i ovnen og Masterchef på tv. Helgen alene med TM var hyggelig men veldig intens så akkurat i kveld er alenetid kjærkomment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben& Jerry er mye mer morsomt å kjøpe når jeg slipper å måtte dele med meg...

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...