Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snodig det der.

Det har vært regn i et par dager, og energinivået mitt synker til under null for å sette det på spissen.

Idag er det sol- og med det resultat at jeg får gjort så mye mer, og det med et smil.

Hodet begynner å venne seg til nye briller nå.

Verden føles ikke fult så.. midt i ansiktet på meg.

Kan ikke forklare det bedre.

Nei.... fortsette med støvsugeren? Kombinasjonen sol og nye briller gjør så absolutt at støvsugeren får påfyll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk....

Antibiotika har sine ulemper.

😯

Det er søndag og morgenen har vært preget av latskap.

Må snart sette igang med å få TM til å rydde rommet.

Frøkna er en tålmodighetsprøve om dagen, om ikke tingene går som hun vil er det ned på gulvet, sutring og drama.

Alt skal krangles på og svarene som kommer er akkurat på grensa til å være ufine og frekke.

Akkurat nå har hun trampet sur inn på badet og smelt døra igjen fordi jeg sa at hun må vaske og kle på seg før hun kan ta en saftis fra fryseren.

Ja... sånn går nu dagan.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger er herlige i sånne perioder...

God bedring til deg. :klem:

Takk, en sånn kur kan være hard for magen. Tror det har roet seg nå.

På tide å sette igang med å krangle med barnet om å rydde rommet sitt. TantebarnV kommer ca kl 13.30 og da skal det rommet være ryddet.

Akkurat nå er det vrient å se gulvet. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imodium Comp hjelper mot antiobiotikamage! :)

Jeg vet, men det var en periode I morges bare.

Rommet er ryddet UTEN en eneste protest!

TantebarnV er her og jentene holder på på rommet.

På kjøkkenet koker det hjemmelaget bolognese og jeg prøver å overbevise meg selv om at det å sette vekk hagemøblene idag er litt tidlig.

Er jo meldt fint Vær til uka tross alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag morgen, André er på jobb, ungen på skolen.

Selv har jeg fri, men må innom jobben med mopper jeg var så snill og vasket før helga men glemte å ta med både fredag og lørdag.... :sjenert:

Fin dag idag.

Tre år siden vi var på møte og fikk beskjed om at TM sin diagnose ble trukket tilbake.

😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å glede seg til den alderen TheaM er i, med andre ord?!? Ikke ville rydde rommet sitt...

Å... du har mange kamper før det, i vente.

Bare å glede seg.

Heldigvis er gledene enda større.

I morra er det lønn.

Det vil være den laveste lønna jeg har fått siden jeg begynte å jobbe på Zizzi siden jeg kun har jobbet tre timer ekstra i den lønnsperioden.

Desverre er det litt ekstra regninger og TM trenger mye nytt til vinteren.

André får lønn neste uke, men vi skal og ha bilen på verksted.

Hver lønningsdag unner jeg meg en ting, trenger ikke være så mye, men en påskjønnelse.

Denne måneden blir det et brett sushi til lunch- ikke noe annet.

Hi hi... for snart et år siden var jeg på jobbintervju der jeg jobber nå, 13 kroner på kontoen og to uker til det kom noen penger inn.

Nå sutrer jeg over at lønna mi ikke overstiger grunnlønna mi på ca 7200 før skatt.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang ettermiddag på jobb.

Da jeg kom hjem var barnet på vei i seng og André hadde glemt å fortelle at han skulle avgårde og levere noe for jobben på en pub og ville ha en kaffekopp med noen folk samtidig.

Så nå sitter jeg alene etter of spist litt og vurderer egentlig å legge meg snart.

Fortelle meg selv at jeg legger meg tidlig for å lese, men vi vet jo alle hvordan det ender: :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ 5 minutter etter kom André hjem gitt.

Jobb klokka 15 og så personalmøte etterpå. Vi skal ha møtet på en pizzarestaurant. Det er bedre det enn å bli sittende i butikken og prate...

Jobber seint i morra og, kjenner litt på samvittigheten ovenfor mann&barn med jobb tre kvelder på rad, men sånn er det bare noen ganger.

Har fri på lørdag og pga litt bytter skal jeg bare jobbe torsdag formiddag neste uke.

Tirsdag hadde vi besøk av pappa og samboeren. Jeg er litt slik at jeg føler jeg må servere noe når det kommer besøk. Derfor tok jeg frem iskremmaskinen og lagde is av melk, sukker, fløte og knuste sjokoladekjeks.

Det ble ganske godt for å si det sånn. :nigo:

Skal ikke se bort ifra at det lages en ny porsjon til helga.

Gode gud, jeg elsker iskremmaskinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gufne følelsen når du våkner om morran og kjenner at immunforsvaret har fått en knekk over natta, uten at du egentlig har blitt syk.

Egentlig har jeg lyst til å sove til i morra, men det blir å gå på jobb istedenfor.

Er ikke syk tross alt.

Men fri i morra... det passer bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helg.

Jeg har på fleecemorgenkåpe, spist fiskesuppe fra Meny og glasset med hvitvin er snart tomt.

Tror jaggu jeg legger meg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du har kost deg på fridagen din og at formen er bedre! :smilbla:

Formen er ikke noe å skryte av, men jeg har hatt en fin dag.

SøsterG tok med ungene og traff TM og meg på lekeplassen ved biblioteket. Sol og deilig mens ungene koste seg.

Etterpå kom mamma og mannen og vi endte med å gå og spise lunch på restaurant og mamma spanderte. På onsdag fikk de nemlig ENDELIG solgt huset på Nesbyen så vi måtte feire litt.

André kom etterhvert og på vei hjem fikk vi med oss TantebarnV så jentene fikk lekt litt her hjemme.

Dagen ellers har gått med på avslapping og et dykk ned I smågodt posen.

Ser Skal vi danse med TM.

Hun elsker det, jeg synes det er litt kjedelig.

Like greit å ligge på sofaen under teppet og småsove av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit å se på skal vi danse på Te-we-boksen eller i reprise, for da kan jeg spole over hver gang Katrine Moholt snakker. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...