Gjest Guilty Skrevet 26. februar 2013 #141 Skrevet 26. februar 2013 Smatting Folk som snakker med mat i munnen Tone Damli Innvandringspolitikken Byggestøy Tørr hud Stress/dårlig tid Reklame Rot 1
Gjest Marsvinet Skrevet 26. februar 2013 #142 Skrevet 26. februar 2013 Jeg trodde det het "å dra på butikken" ? ... Å si "skal vi dra i butikken eller"? høres bare rart og feil ut.
Thalassos Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #143 Skrevet 26. februar 2013 Jeg trodde det het "å dra på butikken" ? ... Å si "skal vi dra i butikken eller"? høres bare rart og feil ut. Jeg mener det motsatte. For meg er det helt fjernt å høre/si "på" butikken, selvom jeg har skjønt at de fleste sier "på".. Men det er utrolig nok ikke noe som irriterer meg noe særlig!
-Jiinxs- Skrevet 27. februar 2013 #144 Skrevet 27. februar 2013 Jeg kommer til å ta livet av kollegaen min snart, som plystrer 8 timer i strekk - HVER JÆVLA DAG. I tillegg avslutter han hver setning med "da". "Sur du da", "sulten du da", "herlig dag da", "spiser du da", "vært på do du da" osvosv.. GRRRRR Do it, do it, do it!! Han høres ufordragelig ut.
Gjest Badebuksa Skrevet 27. februar 2013 #145 Skrevet 27. februar 2013 Folk som sier "katten fikk ut" eller "hunden fikk ikke ut". HVA ER Å FÅ UT? FÅ ut fingeren? Hva er et "ut"? Fikk du ut til jul?
kaprifolen Skrevet 27. februar 2013 #146 Skrevet 27. februar 2013 Folk som sier "katten fikk ut" eller "hunden fikk ikke ut". HVA ER Å FÅ UT? FÅ ut fingeren? Hva er et "ut"? Fikk du ut til jul? Hva mener de? Og er dette de samme folka som sier "jeg blir å begynne på skolen i morgen"? 2
Madeon Skrevet 27. februar 2013 #147 Skrevet 27. februar 2013 Dynetrekk med åpning på langsiden! Noe så tåpelig. Føler meg helt hjelpeløs her nå 4
Gjest Badebuksa Skrevet 27. februar 2013 #148 Skrevet 27. februar 2013 Hva mener de? Og er dette de samme folka som sier "jeg blir å begynne på skolen i morgen"? Mulig det er samme gjengen ja Tror de mener at de slapp ut katta? Og at de skal begynne på skolen. Men hvorfor de ikke sier/skriver det er noe uvisst!
-Jiinxs- Skrevet 1. mars 2013 #149 Skrevet 1. mars 2013 Dynetrekk med åpning på langsiden! Noe så tåpelig. Føler meg helt hjelpeløs her nå Slike ting burde være forbudt! 2
Hønselouisa Skrevet 6. april 2013 #150 Skrevet 6. april 2013 På Facebook: Statuser av typen: "Krysser fingrene!" Joda, jeg er kjempenysgjerrig på hva du krysser fingrene for, men når du absolutt skal skrive sånn, så har jeg IKKE tenkt å spørre! Folk som til stadighet skriver hva de spiser. I really don't care... Folk som sjekker inn overalt. Folk som poster lykke-statuser, samtidig som de syter til meg chatten. Folk som bytter profilbilde annenhver dag, og det hele tiden er bilder de har tatt av seg selv. Narsissist, eller? Foreldre: Pappa som alltid, av en eller annen grunn, sier "ja-a" når en film eller et program er ferdig. Begge foreldrene mine som lager MASSE lyder når de spiser eller drikker! Det irriterer meg hos alle, men de er helt ekstreme... Mamma som renser tennene med tanntråd i sofaen. På jobb (jeg er flyvertinne): Folk som smiler nedlatende til meg når jeg viser hvordan nødutgangen åpnes. Jeg må faktisk gjøre dette, og kom ikke til meg og grin hvis noe skjer og du ikke kom deg ut! Mødre som skifter bleie på ungen i setet, og så gir meg bleien i hånda eller legger den igjen i setelomma. Hørt om hygiene?? De som spør hva vi har når vi kommer med tralla. Hallo, sa ikke vi nettopp at det ligger en meny i setelomma di? Vi har ikke tid til å ramse opp til deg! Foreldre som lar ungene løpe rundt i midtgangen. Synd for deg hvis vi treffer turbulens og ungen flyr i taket... Folk som har armer, bein, hoder, aviser og veskestropper hengende ut i midtgangen. Dette er arbeidsplassen min, jeg MÅ gå her! Sorry at jeg krasja inn i kneet ditt, men så du ikke at vi kom med tralla? Folk som overser meg når jeg spør om de vil ha kaffe. Folk som åpner setebeltet med en gang vi tar bakken. Folk som henter noe ut av hattehylla og ikke lukker den etter seg. Folk som bytter sete uten å spørre om det er greit. Folk som bruker en evighet på å legge bagasje og jakker i hattehylla, og er helt blinde for at det står tredve stykker i kø bak dem. Jeg liker jobben min altså, det er bare alle folka som irriterer meg noe inni granskauen 2
Cordelia Skrevet 8. april 2013 #151 Skrevet 8. april 2013 Dynetrekk med åpning på langsiden! Noe så tåpelig. Føler meg helt hjelpeløs her nå Slike ting burde være forbudt! Jeg har seriøst våknet opp på innsiden av et sånt en gang. 1
Cordelia Skrevet 8. april 2013 #152 Skrevet 8. april 2013 En ting til; "Lyddempingen" i gulvet opp i annen etasje til huseier. DUNK DUNK KNAAAAK KNAAAAAK!!
Gjest Raindrops Skrevet 8. april 2013 #153 Skrevet 8. april 2013 (endret) Mulig det er samme gjengen ja Tror de mener at de slapp ut katta? Og at de skal begynne på skolen. Men hvorfor de ikke sier/skriver det er noe uvisst! De sier det fordi det er dialekten deres. Det blir som å spørre hvorfor noen sier "æ" istedenfor "jeg". Skriftlig blir det selvsagt noe helt annet, men det er ikke uvanlig at det sniker seg inn litt dialekt når man bruker et muntlig språk, slik som på forum og lignende. Endret 8. april 2013 av Raindrops
humalla Skrevet 8. april 2013 #154 Skrevet 8. april 2013 Folk som går ut til bilen med handlevogna, hiver varene i bilen og kjører. Og der står vogna igjen midt på parkeringsplassen. Og det er jo ikke bare EN person som gjør dette. Står jo vogner overalt. Og folk som parkerer nesten inni butikken sånn at de slipper å gå tre meter ekstra, så vi andre som skal inn må smyge oss langs bilen for å komme inn døra.
Cordelia Skrevet 8. april 2013 #155 Skrevet 8. april 2013 Folk som går ut til bilen med handlevogna, hiver varene i bilen og kjører. Og der står vogna igjen midt på parkeringsplassen. Og det er jo ikke bare EN person som gjør dette. Står jo vogner overalt. Og folk som parkerer nesten inni butikken sånn at de slipper å gå tre meter ekstra, så vi andre som skal inn må smyge oss langs bilen for å komme inn døra. Spesielt når de slenger den rett foran deg når du går, eller nesten rett på deg. Åh, hvor jeg har hatt lyst til å kjøre min vogn hardt inn i ræva på dem.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 8. april 2013 #156 Skrevet 8. april 2013 Ahh, Gud gi meg styrke. Jeg sitter i skrivende stund på bussen, og to damer som sitter ved siden av meg snakker ekstremt høyt. I tillegg virker de helt uinteressert i hva den andre sier, da de stadig vekk sitter og ser alle andre steder enn på hverandre og prater i munnen på hverandre titt og ofte. Har også en bakteriebombe av en dame som sitter og snyter deg konstant i umiddelbar nærhet. Jeg er trøtt og idårlig humør og det klikker snart for meg. 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 8. april 2013 #157 Skrevet 8. april 2013 Det hjelper heller ikke at bussjåføren kjører som en idiot...
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 8. april 2013 #158 Skrevet 8. april 2013 Det hjelper heller ikke at bussjåføren kjører som en idiot...
-Jiinxs- Skrevet 9. april 2013 #159 Skrevet 9. april 2013 Elsker å lese tråder hvor folk spør om hjelp til å kjøpe noe. De nevner mye de ser etter men hvor mye det skal koste nevner de overhode ikke, og når noen faktisk spør etter hva prisklasse det er snakk om. Så nevner de bare "billigst mulig", eller "bør ikke koste så mye". Hva med å si et beløp (1000kr).... Er virkelig ikke så vanskelig.
Wonders Skrevet 10. april 2013 #160 Skrevet 10. april 2013 folk som ikke følger med på vesker og sekker slik at tyvene fra div. land stjeler som ravner helt åpenlyst i Oslo. Det er jo en grunn tilat de er her... Jeg er sååå mye på natoinalteateret men jeg venter på tbane eller tog... Huff a meg så naive folk er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå