Surriball Skrevet 5. februar 2013 #141 Del Skrevet 5. februar 2013 Søndag passer best for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 6. februar 2013 #142 Del Skrevet 6. februar 2013 Men om vi tar utgangspunkt da i spillkveld, første lørdag eller søndag. Hvor? Hvis jeg skal stille stuene mine til rådighet er folk nødt til å ta bussen 12-13 minutter ut fra sentrum bare så det er sagt, men 6'ern går forbi her i ett kjør iallefall. Noen bedre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 6. februar 2013 #143 Del Skrevet 6. februar 2013 12 minutter er jo ikke mye. Hvilken retning for 6-ern blir det? Hvis det blir til at man møtes hjemme til noen så foreslår jeg forresten at en liten gruppe kan møtes på bussholdeplassen og busse sammen Så blir det mindre skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 6. februar 2013 #144 Del Skrevet 6. februar 2013 Det høres ut som en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 6. februar 2013 #145 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg bor ikke langt unna sluppenbrua om noen kjenner til den. Er baer å ta 6'ern sørover (retning romolslia). Kan sende kart til folk men legger det ikke ut her åpent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. februar 2013 #146 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg skal på moddetreff i helgen, så jeg er nok rimelig sliten søndag og er jo borte lørdag. Men følger med for neste dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. februar 2013 #147 Del Skrevet 8. februar 2013 Må jobbe på førstkommende lørdag, så da er jeg ikke ledig før neste helg, tidligst.. Søndag er hellig - det er den eneste rene fridagen min i løpet av ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 8. februar 2013 #148 Del Skrevet 8. februar 2013 Lørdag eller søndag nå til helga, kom med innspill folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 8. februar 2013 #149 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg kan på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 9. februar 2013 #150 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på noe sosialt en kveld, men litt usikker den helga her. Tenker folk å holde på lenge utover kvelden evt? Er nemlig ferdig på jobb i 19-20-tida både lørdag og søndag den helga her, men er gjerne med om det er mulighet for å slenge seg med litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 9. februar 2013 #151 Del Skrevet 9. februar 2013 Tenkte ikke spesielt tidlig selv siden folk jo har andre ting å gjøre på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 9. februar 2013 #152 Del Skrevet 9. februar 2013 Så hva blir det til folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 9. februar 2013 #153 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Ingen som kan i dag? Gjør for øvrig ikke meg noe om det blir sent. Endret 9. februar 2013 av HedvigR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 9. februar 2013 #154 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg kan. Var vel noen andre også? men my place eller bedre forslag? Og hvilken type spill liker folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 9. februar 2013 #155 Del Skrevet 9. februar 2013 Joda, men må være en del folk for at jeg skal bli med, er litt pysete slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 9. februar 2013 #156 Del Skrevet 9. februar 2013 Får se om noen melder seg. Hvem skrev de kunne ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 9. februar 2013 #157 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Jeg kan i kveld ihvertfall om det blir litt utpå kvelden =) Evt. i morgen kveld om det er aktuelt for flere. Endret 9. februar 2013 av kristines1990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 9. februar 2013 #158 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg kan i morgen har noen andre greier i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. februar 2013 #159 Del Skrevet 9. februar 2013 Som jeg sa før i tråden, så er det GARANTERT spillkveld på Ila klokken 19, men det er det ingen av dere som fikk med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 9. februar 2013 #160 Del Skrevet 9. februar 2013 Da har jeg fått vite at det blir litt lengre jobbing på meg i kveld, så da passer det dessverre ikke i kveld. I morgen er mulig da. Evt. har jeg helt fri neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå