Gå til innhold

Trondheim

Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men om vi tar utgangspunkt da i spillkveld, første lørdag eller søndag. Hvor? Hvis jeg skal stille stuene mine til rådighet er folk nødt til å ta bussen 12-13 minutter ut fra sentrum bare så det er sagt, men 6'ern går forbi her i ett kjør iallefall. Noen bedre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter er jo ikke mye. Hvilken retning for 6-ern blir det?

Hvis det blir til at man møtes hjemme til noen så foreslår jeg forresten at en liten gruppe kan møtes på bussholdeplassen og busse sammen :) Så blir det mindre skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke langt unna sluppenbrua om noen kjenner til den. Er baer å ta 6'ern sørover (retning romolslia). Kan sende kart til folk men legger det ikke ut her åpent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på moddetreff i helgen, så jeg er nok rimelig sliten søndag og er jo borte lørdag. Men følger med for neste dato :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jobbe på førstkommende lørdag, så da er jeg ikke ledig før neste helg, tidligst.. Søndag er hellig - det er den eneste rene fridagen min i løpet av ukene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på noe sosialt en kveld, men litt usikker den helga her. Tenker folk å holde på lenge utover kvelden evt? Er nemlig ferdig på jobb i 19-20-tida både lørdag og søndag den helga her, men er gjerne med om det er mulighet for å slenge seg med litt senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kan i dag?

Gjør for øvrig ikke meg noe om det blir sent.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan. Var vel noen andre også? :) men my place eller bedre forslag? Og hvilken type spill liker folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan i kveld ihvertfall om det blir litt utpå kvelden =)

Evt. i morgen kveld om det er aktuelt for flere.

Endret av kristines1990
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa før i tråden, så er det GARANTERT spillkveld på Ila klokken 19, men det er det ingen av dere som fikk med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vite at det blir litt lengre jobbing på meg i kveld, så da passer det dessverre ikke i kveld. I morgen er mulig da. Evt. har jeg helt fri neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...