Gå til innhold

Trondheim


Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Jeg og surriball har såvidt pratet om å kanskje finne på noe sosialt. Noen som henger seg på? Kan være alt fra vinkveld til bare en tur på cafe. Eller om noen er litt smånerdete og liker brettspill? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alternativer til hva man kan finne på:

- henge på cafe og prate "skit"

- vin/øl-kveld

- dra på kino (kan jo kombineres med noe annet)

- mekke pizza/tex-mex hos noen

- ta en runde med et brettspill

Løkka ved solsiden er veldig trivelig og har forsåvidt også scrabble, besserwisser og denslags. Jeg bor ikke midt i byen men kan stille stua til rådighet om ingen andre vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ganske mye for tida, men om dere planlegger en øl en kveld jeg er ledig er jeg gjerne med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser interesse igjen, jeg, har ikke så fryktelig mye annet på programmet for tiden enn å være gravid og å ta japansk på kveldstid to ganger i uka!

Smånerdete kan jeg godt være med på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke alle skrive opp hvilke dager de annser som aktuelle for seg 1-2 uker fremover, hva de kunne helst tenkt seg å være med å finne på osv ? :) så finner man minste felles multiplum eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ledig lørdag 9.februar og fredag 15.februar. Begge dagene på kveldstid/etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er mest interesse for spillkveld? om noen vil nyte et glass vin eller øl eller alkoholfritt så er jo det også fullt mulig å kombinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venneklubben Trondheim / Spillklubben arrangerer Spillkveld på Ila på lørdag klokken 19.00. Søk opp venneklubben (spillklubben er privat til man har vært på spillkveld) på Facebook eller ta kontakt med meg for nøyaktig sted og andre opplysninger.

Vi har hatt spillkveld 1-2 ganger i måneden i noen måneder nå, men vi er alltid åpne for nye folk. Vi spiller mye TP og MAD, men har du et spill, så ta det med.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje litt kort tid til helga nå, best å planlegge noe neste uke?

Da er jeg også ledig med unntak av torsdag (salsakurs).

Endret av Guybrush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel egentlig bare helga her, men om dere skulle finne på noe neste uke og helg så antar jeg det ikke blir siste gang noensinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje vi skulle forsøke å få til noe nå til helga likavel da? lørdagskvelden eller søndagen? Tror det skal passe meg iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...