Gå til innhold

Trondheim


Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Løkka? Bare blåbær? Choco Boco for eksempel? Kaffe Annan er også bra og grisebillig men tror ikke de har åpent så seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oisann. Tida gikk litt fort for meg. Rekker buss først sånn at jeg er i byen til kl. 20. Men løkka hørtes ikke sp dumt ut. Er ei stund sida jeg har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som evt blir med da ? Slik at jeg ikke kjører herifra og ikke finner noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei - om noen andre har lyst til å dukke opp så er det Cafe Løkka (gult bryggehus mellom bakke bru og solsiden) - jeg har med mobilen min så jeg kan sikkert sjekke innom her på tråden om noen trenger hjelp til å finne frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var og så Kaizers i kveld, så jeg skal nok ikke i morgen, men vil si KOS DEG! De var fantastiske, som alltid. Enda bedre enn i fjor faktisk, de virka helt overvelda til tider av publikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig. Har sett dem to ganger før, henholdsvis i Borggården i 2011 og en minikonsert på Familien i fjor, men ser for meg at stemningen er enda bedre på Samfundet ja!

Blir bare sittende her og høre på musikken, selv om jeg egentlig burde sove. Jaja. :sjenert:

Satser på at det er noen her som skal på den ekstrakonserten i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sto helt øverst like ved trappa til høyre i salen. Praktisk med gelender å støtte seg på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid i forveien anbefaler dere at vi møter opp?

..og ca når begynner Kaizers å spille?

Endret av Madeon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne i storsalen ca. klokka 10. Men hvordan køa og sånn var ute kan jeg ikke si noe om da jeg kom "innenfra". På onsdag starta de 22.06, mens i går var det nærmere 22.15 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg dro inn på Samfunded rundt 21:40 og Storsalen ca. kvart på. Ville nok stillt meg i kø litt tidligere hvis jeg skulle inn i dag, alltid flere folk på fredag. Rundt kl. ni burde gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Det står på eventen at det skal være et oppvarmingsband i kveld. Aner ikke om det var noe sånt på onsdag og i går.

Gjør meg ingenting om jeg går glipp av dem, bare jeg rekker å komme inn før Kaizers begynner å spille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

(Jeg inviterte på fest, men innser at jeg har huset fullt allerede. Neste gang! Og slenger meg gjerne med på noe sosialt i byen senere om det passer.)

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...