Gå til innhold

Trondheim


Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Jeg ser at i morgen går den med engelsk tale kl. 13.30 og 16.00 på Nova. Hva passer evt. best for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? har de kun satt den opp tidlig, og alle 3d forestillingene er med norsk tale? Har de ikke skjønt at et stort publikum i voksen alder har griselyst til å se denne :(

Sal 8 er jo også den minste salen i Trondheim. Enkelte ganger skjønner jeg ikke hva folka der tenker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: leste ikke hele tråden. Men da stemmer jeg for 13:30 :P

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

okidoki, 13:30 på meg også da. Steike, kanskje jeg får noe utav en hel lørdag også :P

Ikke sant! Og så passer det ypperlig å stikke innom laben først og gjøre noe småtteri uten å måtte hjemom etterpå.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtes i entreen til Nova ca. 13 da eller? Føler det kan være greit å kanskje få prata litt på forhånd. Ihvertfall for meg som ikke har møtt noen av dere tidligere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvordan funker dette - er det bare å slenge seg med? Jeg bor selv i Trondheim, tilbakeflyttet etter 5 år borte og kunne godt tenkt meg å få flere venner. Er sjenert av meg, derfor synes jeg det er vanskelig å komme inn i et stort studiemiljø på NTNU (hvor jeg studerer). Vil gjerne bli med på møter jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Noen som kunne tenke seg en kafétur eller noe en dag? :)

En stund siden jeg har vært her inne nå, og ser dere har vært flinke til å finne på ting i det siste, som jeg desverre gikk glipp av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forsåvidt fri i hele dag og våknet forskrekkelig tidlig :P Men kanskje litt kort varsel for enkelte? Utrolig pent vær ute, hadde vært gøy å tusla litt i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat idag passer det ikke så så altfor bra, men kanskje det er stemning for å tusle litt i byen og ta en kaffe imorgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, her var det mange flinke arrangører! :) Ser at tråden i utgangspunktet er litt gammel, så jeg håper at det er noen her fortsatt.

Jeg er forresten ei jente på 22 år som er fra Trondheim. Har studert borte i noen år nå, og har derfor mistet kontakten med mange av de jeg kjente før. Har også en samboer som er fra studieplassen min, så han kjenner heller ikke så mange her. Hadde vært veldig morsomt å kunne finne på noe med andre i samme situasjon (eller noen som rett og slett bare har lyst til å treffe nye mennesker). Jeg kan være litt sjenert i starten (det er kanskje ikke helt bra på slike treff? lett for å bli klein stemning?), men det løsner etter en liten stund.

Hvilke erfaringer har dere av slike treff? Stort sett hyggelige folk, vel? hihi, neida.. hadde vært veldig trivelig å møtt nye og spennende mennesker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er ei jente på 23, går på ntnu dragvoll.. skal starte på hist til høsten. kjenner veldig få her, og syns det er vanskelig å få venner når miljøet er så stort, som det er på et universitet. Hva driver dere andre med for tiden:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere på min alder, artig!

Jeg er 22 og venter første barn i mai! Til vanlig tar jeg en mastergrad i religionsvitenskap på NTNU men har permisjon et års tid nå. :)

Har ikke fått vært med på treff enda, men jeg håper veldig på å få det til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :) så koselig! gratulerer :) kjenner du også få her i trondheim? er du ifra trondheim forresten, eller kommer du utenifra du også :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...