Gå til innhold

Trondheim


Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Å, det var bra du fant ut, Tekola! Da må vi finne et nytt sted. Hva med Choco Boco i Nordre gate, eller Vivaldi i Thomas Angells gate (hvis den fortsatt eksisterer da)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan kanskje være med på mormors! Der er det så hyggelig. Jeg liker ikke Solsiden så godt.... (må være den eneste som ikke liker det området? :fnise: )

Må se hvor mye skole jeg får gjort de neste timene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg stemmer også heller for Solsiden :) Mormors er stort sett fullt, i hvert fall de større bordene... Skal du også være med, Hedvig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempeartig, men i kveld har jeg planer. Men ser det planlegges ikke altfor sjeldent her, så godt mulig jeg slenger meg med en gang :D

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 måneder senere...

Hei :)

En stund siden denne tråden har vært oppe nå, men jeg ønsker også å få noen nye venninner i Trondheim. Derfor tenkte jeg at denne tråden passet bra, og at det er verdt forsøket å prøve. :)

Jeg er en jente på 23 år som bor med samboeren i Trondheim sentrum, og studerer nå for å bli førskolelærer på natur og friluftslinja. Det hadde vært koselig å blitt kjent med noen nye venninner som jeg feks kunne gått på kafe med, sett filmer/kino med, middager, prate sammen med, trene med, gå på turer, shopping og mye mer med. :)

Jeg har aldri vært det helt store partymenneske, så jeg søker gjerne noen som kan ha det morsomt ved å finne på andre ting også :) Vennene mine beskriver meg som en glad, snill og utadvendt jente.

Bare send meg en privat melding hvis du ønsker å bli bedre kjent med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...