Gå til innhold

Trondheim


Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er med etter torsdag! Semesteroppgavefrist til torsdag kveld... Yikes! Jeg kunne tenke meg å gå litt i Bymarka på dagtid(altså: før det blir mørkt) jeg. Er nyoppflyttet student og vil gjerne bli kjent i skogen! Noen som vil ta følge og som har litt kjennskap? Kunne tenke meg Gråkallen eller Storheia(om det heter det..) :)

Edit: glemte en setning.

Endret av grethe91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grethe91 - jeg tar gjerne å bli med på en tur i bymarka, har ikke gått der selv og kunne tenkt meg å tatt litt bilder:)

Surriball - mest sannsynlig ledig på lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Ost og vin? Kan ikke dere som har tid og lyst til å finne på noe på lørdag kveld sende meg pm? Jeg kan nemlig godt arrangere ost og vin hjemme hos meg, men jeg har ikke plass til kjempemange i stua mi, pluss at jeg vil ikke oppgi adresse på en åpen tråd :) Men hvis dere lover å ikke kneble, kidnappe meg og raide leiligheten min, kan det alltids arrangeres noe :)

Edit: vil gjerne presisere at det like gjerne kan være ost og eplemost/vann/brus, hvis det er noen som ikke har lyst til å drikke vin, altså. :)

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med i bymarka en dag jeg også, Grethe91 :) Er så godt å komme seg ut i naturen!

Gud, så koselig det hørtes ut med ost og vin på lørdag!! Jeg kan desverre ikke i helgen, men blir gjerne med neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er kanskje litt eldre enn resten her inne, 29 år. Har studert i en annen del av landet de siste årene og har lite til felles med barndomsvennene mine etter at jeg kom tilbake. Hadde vært hyggelig om noen ville funnet på noe en kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det akseptert at hannkjønn bøller seg med? Lover å være veldig snill :P

For min del er det bare å henge seg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er kanskje litt eldre enn resten her inne, 29 år. Har studert i en annen del av landet de siste årene og har lite til felles med barndomsvennene mine etter at jeg kom tilbake. Hadde vært hyggelig om noen ville funnet på noe en kveld :)

Jeg er som sagt med på det meste :) Kan vi ikke bare si en dato og sted?

Er det akseptert at hannkjønn bøller seg med? Lover å være veldig snill :P

Kohiilove og jeg skal ha ost og vin hos meg i kveld. Bare å bli med! Send meg PM, så får dere vite adresse og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...