Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #121 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg og surriball har såvidt pratet om å kanskje finne på noe sosialt. Noen som henger seg på? Kan være alt fra vinkveld til bare en tur på cafe. Eller om noen er litt smånerdete og liker brettspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 3. februar 2013 #122 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg henger meg gjerne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #123 Del Skrevet 3. februar 2013 Alternativer til hva man kan finne på: - henge på cafe og prate "skit" - vin/øl-kveld - dra på kino (kan jo kombineres med noe annet) - mekke pizza/tex-mex hos noen - ta en runde med et brettspill Løkka ved solsiden er veldig trivelig og har forsåvidt også scrabble, besserwisser og denslags. Jeg bor ikke midt i byen men kan stille stua til rådighet om ingen andre vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 3. februar 2013 #124 Del Skrevet 3. februar 2013 Var det noen som sa smånerdete? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 3. februar 2013 #125 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg jobber ganske mye for tida, men om dere planlegger en øl en kveld jeg er ledig er jeg gjerne med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. februar 2013 #126 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg viser interesse igjen, jeg, har ikke så fryktelig mye annet på programmet for tiden enn å være gravid og å ta japansk på kveldstid to ganger i uka! Smånerdete kan jeg godt være med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 3. februar 2013 #127 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg synes alt høres koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #128 Del Skrevet 3. februar 2013 Kan ikke alle skrive opp hvilke dager de annser som aktuelle for seg 1-2 uker fremover, hva de kunne helst tenkt seg å være med å finne på osv ? så finner man minste felles multiplum eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naima89 Skrevet 3. februar 2013 #129 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg blir gjerne med på brettspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. februar 2013 #130 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg er ledig lørdag 9.februar og fredag 15.februar. Begge dagene på kveldstid/etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silres Skrevet 4. februar 2013 #131 Del Skrevet 4. februar 2013 Morsomt Jeg blir gjerne med på f.eks. spillkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 4. februar 2013 #132 Del Skrevet 4. februar 2013 Høres ut som det er mest interesse for spillkveld? om noen vil nyte et glass vin eller øl eller alkoholfritt så er jo det også fullt mulig å kombinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 5. februar 2013 #133 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg er ledig på søndag og hele neste uke unntatt torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. februar 2013 #134 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Venneklubben Trondheim / Spillklubben arrangerer Spillkveld på Ila på lørdag klokken 19.00. Søk opp venneklubben (spillklubben er privat til man har vært på spillkveld) på Facebook eller ta kontakt med meg for nøyaktig sted og andre opplysninger. Vi har hatt spillkveld 1-2 ganger i måneden i noen måneder nå, men vi er alltid åpne for nye folk. Vi spiller mye TP og MAD, men har du et spill, så ta det med. Endret 5. februar 2013 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 5. februar 2013 #135 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Blir kanskje litt kort tid til helga nå, best å planlegge noe neste uke? Da er jeg også ledig med unntak av torsdag (salsakurs). Endret 5. februar 2013 av Guybrush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. februar 2013 #136 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg kan vel egentlig bare helga her, men om dere skulle finne på noe neste uke og helg så antar jeg det ikke blir siste gang noensinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 5. februar 2013 #137 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg kan også denne helgen Er mest sannsynlig bortreist neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 5. februar 2013 #138 Del Skrevet 5. februar 2013 Så hyggelig! Jeg skulle gjerne vært med,er i Trondheim stadig vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 5. februar 2013 #139 Del Skrevet 5. februar 2013 Kanskje vi skulle forsøke å få til noe nå til helga likavel da? lørdagskvelden eller søndagen? Tror det skal passe meg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 5. februar 2013 #140 Del Skrevet 5. februar 2013 Lørdag passer best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå