Gå til innhold

Tina og Tøffen skal ha baby!

Tina_O

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for snart 23 uker :hoppendeglad:

Er det ikke herlig å kjenne litt bevegelse? :jepp: Om ikke lenge kommer du til å kjenne masse bevegelse hver dag, og da blir ting plutselig veldig virkelig :jepp:

Glad på dine vegne at du er i såpass god form og at svangerskapet så langt går bra!! Vær litt obs hvis du begynner å få litt vann i kroppen, spesielt hvis du får utslag på urinprøven(e)! Men det regner jeg med du følger med på :jepp:

Blir koselig å møte mannen igjen, kan jeg tenke meg!! Kos dere masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten både bil og barnevogn i blått.. Matching :biggrin:

:fnise: Vi har grå base og metallic silver vogn og mørkeblå, metallisk bil. Uten sotede vinduer, til min manns store ergrelse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vi har grå base og metallic silver vogn og mørkeblå, metallisk bil. Uten sotede vinduer, til min manns store ergrelse. :ler:

Da har vi samme farge på bilen da ;) Stormy blue (jeg husker sånne rare ting..)

Men vi har MED sota vinduer da.. Kjempedeilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi samme farge på bilen da ;) Stormy blue (jeg husker sånne rare ting..)

Men vi har MED sota vinduer da.. Kjempedeilig :)

Ja, det er det den heter. Kjempefin. Glitter! :hjerter:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23+1:)

Borte bra, men hjemme best! Ble en laaang flytur hjem. Reiste i over et døgn. Det er jo slitsomt for de fleste vil jeg tro, men det ble ekstra langt fordi jeg fikk skikkelig vindt i rumpa og klarte ikke å sitte skikkelig. Da ble det jo heller ikke søvn... Mulig det er bekkenet dette og, høres litt ut som det som Nuttapia beskrev - at det "brenner" i rumpa. Men fikk faktisk ikke så mye vann i beina, bare "normal" mengde:-)

Vel, uansett, veeldig deilig å være hjemme! Sov som en stein i natt, våknet opp i dag og skjønte ikke hvor jeg var, hihi. Nå blir det tilbake til min vanlige frokost og mat, og i morra skal jeg komme meg en tur ut gor å bevege på skrotten. Og mannen kommer. Hjem i morra også, hurra!!

Kjæreste mannen min er på reise, men har blitt syk (igjen), så han har blitt liggende en del på hotellet i ro. Tydeligvis fått masse tid til å tenke og savne meg, for det kommer masse koselige meldinger og telefoner:-) skal varte han opp når han kommer!

Magen vokser, var litt komisk. Jeg hadde på meg vinterkåpa mi da jeg reiste til Brasil. Den ble jo selvfølgelig ikke brukt der. Da jeg skulle ha den på meg igjen da jeg nærmet meg Norge i går, så fikk jeg den knapt igjen! Knappene spriket, og lommene så skikkelig strekt ut, hoho. Så var nok siste gang den jakka var i bruk for ei stund;-) Må vel begynne å stjele jakkene til mannen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen vokser, var litt komisk. Jeg hadde på meg vinterkåpa mi da jeg reiste til Brasil. Den ble jo selvfølgelig ikke brukt der. Da jeg skulle ha den på meg igjen da jeg nærmet meg Norge i går, så fikk jeg den knapt igjen! Knappene spriket, og lommene så skikkelig strekt ut, hoho. Så var nok siste gang den jakka var i bruk for ei stund;-) Må vel begynne å stjele jakkene til mannen snart!

Magen min har også blitt surrealistisk stor! Kan liksom ikke fatte at det er min mage som er gravid når jeg ser meg i speilet :fnise:

Jakkene mine begynner også å bli i snaueste laget, og jeg finner ingen gravidjakke jeg synes er fin... Jeg fant en på nett, men når den kom i posten var den alt for stor, og de hadde ikke fler igjen i mindre størrelser :-(

Har vurdert å kjøpe en dobbeltdyne som jeg syr igjen på sidene og klipper hull til hodet ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23+1:)

Borte bra, men hjemme best! Ble en laaang flytur hjem. Reiste i over et døgn. Det er jo slitsomt for de fleste vil jeg tro, men det ble ekstra langt fordi jeg fikk skikkelig vindt i rumpa og klarte ikke å sitte skikkelig. Da ble det jo heller ikke søvn... Mulig det er bekkenet dette og, høres litt ut som det som Nuttapia beskrev - at det "brenner" i rumpa. Men fikk faktisk ikke så mye vann i beina, bare "normal" mengde:-)

Vel, uansett, veeldig deilig å være hjemme! Sov som en stein i natt, våknet opp i dag og skjønte ikke hvor jeg var, hihi. Nå blir det tilbake til min vanlige frokost og mat, og i morra skal jeg komme meg en tur ut gor å bevege på skrotten. Og mannen kommer. Hjem i morra også, hurra!!

Kjæreste mannen min er på reise, men har blitt syk (igjen), så han har blitt liggende en del på hotellet i ro. Tydeligvis fått masse tid til å tenke og savne meg, for det kommer masse koselige meldinger og telefoner:-) skal varte han opp når han kommer!

Velkommen hjem, Tina! Godt å være hjemme, ja, det forstår jeg godt!

Deilig å savne hverandre litt, altså :hjerte:

Har vurdert å kjøpe en dobbeltdyne som jeg syr igjen på sidene og klipper hull til hodet ;-)

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min har også blitt surrealistisk stor! Kan liksom ikke fatte at det er min mage som er gravid når jeg ser meg i speilet :fnise:

Jakkene mine begynner også å bli i snaueste laget, og jeg finner ingen gravidjakke jeg synes er fin... Jeg fant en på nett, men når den kom i posten var den alt for stor, og de hadde ikke fler igjen i mindre størrelser :-(

Haha!

Jeg har nå fått arva jakke etter søsteren som har gått med tvillinger, for å si det sånn: er god plass inni den en god stund til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, Tina! Godt å være hjemme, ja, det forstår jeg godt!

Deilig å savne hverandre litt, altså :hjerte:

Oh jess, er kanskje egentlig litt bra å savne hverandre. Man setter litt ekstra pris på hverandre, tror jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei - magebilde!

Bare for å illusterere at magen ser gedigen ut når jeg ser emg selv i speilet, og at jeg nesten blir litt skuffa når jeg ser meg selv med klær på, da er ikke magen så dominerende likevel :fnise:

Begge bildene er tatt tidligere denne uka, så da blir det uke 22:

post-59587-0-40248800-1352620741_thumb.j

post-59587-0-42622700-1352620756_thumb.j

Endret av Tina_O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Du har en kjempefin mage, Tina! Kanskje du ikke skal bli så stor? Ei bekjent av meg har termin rundt nå, men jeg har større mage enn henne! Så vi er jaggu forskjellige. MEN, du har 18 uker igjen, så jeg tipper du blir vesentlig større, ja!!

Du er helt nydelig, kos deg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Du har en kjempefin mage, Tina! Kanskje du ikke skal bli så stor? Ei bekjent av meg har termin rundt nå, men jeg har større mage enn henne! Så vi er jaggu forskjellige. MEN, du har 18 uker igjen, så jeg tipper du blir vesentlig større, ja!!

Du er helt nydelig, kos deg! :hjerte:

Jeg føler den er stoor jeg da, selv om det ikke ser sånn ut med klær på :fnise: Ikke bekymret for det akkurat! Og har lagt på meg 2 kg siste uka, den Brasilturen har satt sine spor :laugh: Tror nok det var mer enn magen som fikk det, ja, hehe

Fiiiiiiiiiiiiiiin mage :hjerte::)

Takk! Rart at man kan bli så stolt over å bli større?!

---

I går var jeg i selskap med slekta. Fant en kjole i skapet som passet selv med mage, og følte meg sååå fin :gravid: Gikk bare rundt og brifa. Vet dere, jeg hadde faktisk ikke trodd at jeg skulle trives så bra med å være gravid :danse:

Og det ser ut til at det ordner seg med babyutstyr. Vi har jo som nevnt tidligere, to boliger. En "hybel" (leilighet) i byen og en "hytte" (hus) på landet som vi bruker i helgene. Da blir behov for babyutstyr nesten doblet hvis vi ikke skal drasse med oss alt hver gang. Men i går ordnet det seg med ekstra seng, to tripptrapp-stoler, ekstra vogn +++. Fantastisk å ha en slik slekt :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg så er det meningen man skal strutte litt med magen og føle seg fin ;)

Jeg hadde enkelte dager jeg følte meg helt bånn og sliten, men generelt så var jeg i så fin form som høygravid at jeg koset meg :)

God familie er supert, du er heldig der :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh jess, er kanskje egentlig litt bra å savne hverandre. Man setter litt ekstra pris på hverandre, tror jeg:-)

Det kan jeg skrive under på. Selv om at det er utrolig kjedelig å ha en samboer som er borte to uker på jobb og en uke hjemme så har det fått frem noe nytt i oss. Setter så ekstra pris på den tiden vi får sammen. Vi har feks ikke tid til å være uenige, da sløser vi bort tid. ;)

Så fin mage du har fått! Hærlig å brife rundt med fin mage ja. :)

Endret av asanti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger på magen:-) stolt som bare det;-)

Usj, i natt hadde jeg en ekkel drøm. Drømte at jeg fødte datteren min allerede. Sånn plutselig, ikke på sykehus eller noe. Hadde ikke så mye klær til henne og tenkte at det var lurt å komme seg til sykehus. Men jeg måtte bare fikse litt forskjellig først(!) Så tiden gikk, barnet frøs og var sulten, mens jeg drev og fikset ting som hadde med helt andre ting å gjøre, var jo så travel... Attpåtil fant jeg ikke bilen, så ble enda mer forsinket, uten at det tydeligvis stresset meg nevneverdig.... Skikkelig omsorgssvikt uten at jeg brydde meg!

Våknet opp fortvila med verdens dårligste samvittighet... Men magen var fortsatt der, og ikke lenge etter kjente jeg bevegelser, så hun har det tydeligvis bra;-)

Lurer på om denne drømmen har noe med det jeg tenker på for tiden. Jeg syns jeg jobber for mye, og er for mye borte. Får liksom ikke helt tid til å nyte å være gravid, og ha tid til å glede meg til å bli mamma. Håper jeg klarer å "legge om" litt, og roe meg ned før permisjonen. Og hva med tiden etter permisjonen? Vil ikke bli en Tårnfrid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare du er som mange oss andre.. Jeg drømmer MYE rart!! Har drømt at jeg har fått gutten min MANGE ganger. Glemt å skifte på han, glemt å gi han mat, at han plutselig var mulatt baby når både jeg og samboer er lyse..

Det værste var her for et par dager siden. Da drømte jeg at jeg fødte han i senga. Kledde på han, og så bæsja han.. Da jeg skulle tørke vekk bæsjen var det bæsj over alt, så jeg ville bade han. Så jeg la han i dusjen og skrudde på vannet mens jeg vaska badebalja.. Sluker er litt tett i dusjen, så det begynte å fylle seg med vann, og gutten snudde seg på magen uten at jeg så det.

Løfter da opp en livløs gutt og prøvde å banke liv i han.. DA våkna jeg. Så, ja, jeg drømte at jeg drukna han.. Artig :(

Satser på at jeg ikke gjør ting i virkeligheten som jeg gjør i drømmene mine ;)

Så du er ihvertfall ikke alene.

Men tror denne drømmen handla mest om at jeg går og irriterer meg over samboer som ikke har vaska dusjen etter jeg ba han gjøre det, OG rense sluken!! Jeg klarer ikke stå bøyd på alle 4 inn i dusjen, så han MÅ gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...