Gå til innhold

Selvbestemt abort for menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dagen 9 måneders utvikling av fosteret skjer på labratorium uten at noen part må bære barnet, og kvinnen fortsatt har rett til 'abort' mens mannen ikke kan fraskrive seg ansvar, skal jeg gå med på at urettferdigheten kommer til kvinnens favør. Men i min fantasi vil jeg anta at den gang den dag kommer, blir omstendighetene rundt barnets fosterstadie og 'fødsel' nøyaktig like for begge forelder(ergo vil samme rettigheter gi dem nøyaktig samme 'goder'), og da blir det verken feil eller hyklersk å sammenlikne retten til juridisk foreldrefraskrivelse og 'abort' slik vi gjer i dag.

:takker: Nöyaktig mine tanker!! Å gi foreldefraskrivelse for menn er FEIL når kvinnen ikke kan no for det!! <br /><br /> Anonym poster: d15fc545d52c63005e74defa3c50c666
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I denne diskusjonen er foresten jeg fullstendig enig med maria_marihøne, yes2yes, norah, cuntzilla m.fl. Delvis enig med -L- og. Altså, stort sett alle kvinnene, for det er faktisk feil å gi menn en rettighet pga at rettigheten menn og kvinner har til å styre med sin kropp gjør at kvinner får abort på kjøpet!!!

Hvor er rettferdigheten?!!? Skal man straffe barnet fordi far synes det er teit at mor kan bestemme over kroppen, når far også kan?! N.E.I. er svaret.<br /><br /> Anonym poster: 0967a4a4c4586205aa878c409bfa0aff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...