Gå til innhold

Kan man EGENTLIG se bra ut med 130kg?


Gjest Enomorada

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for identifisering gjennom fullt navn, krenkende utsagn, avsporinger og innlegg har blitt slettet som et ledd i ryddingen. For spørsmål ang moderering, ta kontakt på PM.

ninuska_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du veldig mange elsker å gå rundt med sterkt overvektig kropp? At de gjerne velger det foran en sunn kropp? Jeg vedder på at de aller fleste overvektige gjerne ville ha valgt annerledes så de kunne ha sluppet å bli store. Dessuten driver denne bloggeren å jobber for å gå ned i vekt, så jeg ser ingen steder at hun velger å være overvektig. Tvert imot velger hun å bli sunnere. Men siden hun er overvektig føler tydeligvis mange for å riste med pekefingeren og nevne det opplagte istedet for å støtte henne. Jeg synes det er direkte frekt å antyde at hun ikke vet selv hvordan det er å være overvektig og hvor lite sunt det er.

Og jeg mener faktisk at alle i et samfunn kan betale for behandling av plager og skader de overvektige eventuelt måtte få pga sin overvekt, på samme måte som at jeg gjerne betaler med på moroa for å hjelpe dem som har paraglidet seg til store skader, røyket seg til kreft, drukket seg til dårlig lever osv. Vi er bare mennesker og har alle våre laster og brister, så jeg unner folk å få hjelp uansett hvor "skyldig" de selv er i skadene kroppen deres har blitt påført. Jeg tror det å slite med overvekt, lungekreft, lammelser o.l. er straff nok, så jeg ser ingen grunn til å straffe folk ved å be dem om å betale behandlingen selv bare fordi de i større eller mindre grad har "valgt" å ødelegge kroppen sin.

å du hærlige hærlige dame! Dine svar har vært de eneste bra svarene på hele denne GRUSOMME tråden!!! SÅ STYGGE dere alle sammen er!!! Glad ingen av dere er venner/bekjente av meg! Vil heller veie 130kg enn å være så stygge på innsiden som det dere er. Denne tråden burde ALDRI ha funnet sted en gang! Stakkars jente. Jeg har fulgt henne en stund, og hun prøver virkelig å gjøre det beste ut av livet sitt, er ikke det akkurat det vi ALLE prøver å gjøre? Uansett laster, utseende eller sykdommer?! Og jeg er enig med Ylvina, det hjelper å høre at man ser bra ut i kampen mot overvekten, det får man til å smile, noe som gir energi til å fortsette kampen!!!

hilsen ei som har slitt med sin overvekt i mange mange år, og er endelig på vei ned mot "riktig bmi"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å du hærlige hærlige dame! Dine svar har vært de eneste bra svarene på hele denne GRUSOMME tråden!!! SÅ STYGGE dere alle sammen er!!! Glad ingen av dere er venner/bekjente av meg! Vil heller veie 130kg enn å være så stygge på innsiden som det dere er. Denne tråden burde ALDRI ha funnet sted en gang! Stakkars jente. Jeg har fulgt henne en stund, og hun prøver virkelig å gjøre det beste ut av livet sitt, er ikke det akkurat det vi ALLE prøver å gjøre? Uansett laster, utseende eller sykdommer?! Og jeg er enig med Ylvina, det hjelper å høre at man ser bra ut i kampen mot overvekten, det får man til å smile, noe som gir energi til å fortsette kampen!!!

hilsen ei som har slitt med sin overvekt i mange mange år, og er endelig på vei ned mot "riktig bmi"

jeg hyller deg :klappe: :klappe: :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gjest Heartbeat

Hun ser kjempebra ut! Selvsagt kan jenter se bra ut og bære kiloene pent selv om de veier 130 kilo. Utstrålingen, selvtilliten og holdningen har mest å si :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det personligheten som teller mest!



Anonymous poster hash: d5cef...875
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke vekt har noe å si for om man er pen eller ikke!

Bladde litt lengre nedover bloggen hennes, og der er det jo bilder av henne i kun bh og truse, før og etter operasjonen. Fantastisk at hun tørr! Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde turt å vise meg slik, dersom jeg hadde vært i hennes situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Hei, hengehuer, siden forrige runde med hets av utseende til denne jenta, så har hun rast ned i vekt. Slankekuren het kreft. Jeg tipper hun har nok med å stable seg på beina etter det, uten at KåGe skal diskutere opp og ned hvordan hun så ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big girl you are beautiful! Knipse knipse.

jeg synes Curves and I er fin jeg. Kler seg som hun vil, og driter i hva hun som feit dame burde gå i. Respekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vitsen med å vekke liv i en tråd der dama har kreft og er tynn nå?

Anonymous poster hash: 917a8...d56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stian86

Hun var skjønn, men for hennes egen del og fremtid bør hun gå ned ganske så mye i vekt. Med tid og stunder vil hun bare bli større og større. Sier vel seg sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var skjønn, men for hennes egen del og fremtid bør hun gå ned ganske så mye i vekt. Med tid og stunder vil hun bare bli større og større. Sier vel seg sjøl.

Hun har gått ned mye i vekt, det er 2 år siden bildene i HI ble tatt..

Anonymous poster hash: 8743d...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...