Drømmeren Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #161 Del Skrevet 8. desember 2012 6 dpo og har hittil klart å ikke kjenne etter symptomer! På tirsdag skal som sagt sambo ivei å ta sædprøve så er veldig spent på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #162 Del Skrevet 11. desember 2012 Da har sambo vært å avlevert svømmeprøve!! Nå er jeg sannelig meg spent! Svaret blir sendt til gyno, som har svaret i morgen, men jeg vil at han skal ha det med seg hjem med en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #163 Del Skrevet 12. desember 2012 4 dager til ikm! har EN graviditetstest og skal ikke teste før ikm denne mnd! har lite tro på at noe skulle ha klaffet denne mnd også, så nå bare avventer jeg. Satser på at TR kommer når hun skal slik at jeg får fratt å tatt de der hersens hormonprøvene. Kjempesliten for tiden.. sliter med å sove og når jeg først sovner så blir det aaalt for lite. Bare TO dager igjen i praksis nå, så da blir det bittelitt roligere. tre dager med leing til eksamen neste uke, så blir det eksamen den 20. desember. Gleder meg sånn til JUUUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 12. desember 2012 #164 Del Skrevet 12. desember 2012 Spennende at ikm nærmer seg da!! Krysser fingrer og tær holder med deg i å vente med evnt testing. En negativ graviditetstest er ganske kjipt, og litt deprimerende synes jeg.. Lykke til på eksamen den 20.ende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #165 Del Skrevet 13. desember 2012 Spennende at ikm nærmer seg da!! Krysser fingrer og tær holder med deg i å vente med evnt testing. En negativ graviditetstest er ganske kjipt, og litt deprimerende synes jeg.. Lykke til på eksamen den 20.ende! Ah! klarte jo selvfølgelig ikke å la være i dag! jeg som var så veldig bestemt på at jeg ikke skulle teste! eller jeg klarte vell egentlig ikke å vente lengre enn til i går e.m da jeg brukte en el-test.. den var veldig treg så jeg tenkte at dette, det blir det ikke noe av.., men så kjikket jeg på den (vel og merke en stund etter at tiden hadde gått ut) litt senre, og da var teststreken nesten like sterk som kontrollstreken. den var jo negativ denne også, men bruker ALDRI å ha så sterk en teststrek på el-tester så sent i syklus. det var vell egentlig derfor at jeg testet mde en graviditetstest i dag tidlig.. en sånn der en CB+ og jeg hater den den testen! den er så vanskelig synes jeg! når jeg testet så jeg klart og tydelig et pluss tegn, men etter ei lita stund, sånn to-fem min senere, så var den negativ. så nei. nå har jeg ikke flere tester så nå er det bare å vente! (skuffet over meg selv at jeg ikke klarte vente lengre!) Det er som du sier Roseduft! det er drittkjedlig med neg. tester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 13. desember 2012 #166 Del Skrevet 13. desember 2012 håper bare du har testet litt for tidlig! Vent til ikm eller dagene etter før du evnt tester på ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #167 Del Skrevet 13. desember 2012 håper bare du har testet litt for tidlig! Vent til ikm eller dagene etter før du evnt tester på ny Ja, må vente nå! kjøpte meg tester til helga da.. Ikm på lørdag/søndag.. litt usikker på om el var 1 eller 2 desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #168 Del Skrevet 15. desember 2012 Nei, det er vell bare å innse at slaget er tapt denne mnd også.. Neg. Test og spotting i dag så da er det bare å ha seg i veg å få tatt hormonprøvene til uka. Noen som vet når de er mest korrekte? Når det er best å ta dem? Får vel prøve å ringe på gyno igjen på mandag å få spørre etter svar på sædprøven tenker jeg.. Frykten for at jeg kanskje ikke kommer til å bli flerbarnsmor blir bare større og større for hverdag. Men da er sannelig jentungen og å ha! Jeg er i allefall så heldig å ha henne! Og jeg nyter hvert eneste minutt jeg har sammen med henne! Ha en super lørdag jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. desember 2012 #169 Del Skrevet 15. desember 2012 Åsj da Jeg tok hormonprøver på da 21 og 23 i syklusen. men de slo ikke ut siden jeg har så korte sykluser fortiden.. Så burde vell tatt de litt før jeg da? men det var gyn som sa jeg skulle ta prøvene da. Fin Lørdag til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 15. desember 2012 #170 Del Skrevet 15. desember 2012 Klem og god helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. desember 2012 #171 Del Skrevet 18. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #172 Del Skrevet 19. desember 2012 Åsj da Jeg tok hormonprøver på da 21 og 23 i syklusen. men de slo ikke ut siden jeg har så korte sykluser fortiden.. Så burde vell tatt de litt før jeg da? men det var gyn som sa jeg skulle ta prøvene da. Fin Lørdag til deg Gyno sa til meg at jeg kunne ta de fra syklusdag 3. OG at jeg måtte være fastende! tenker å få det unnagjort i dag! er på sd 4 i dag og har eksamen i morgen. har nemlig tenkt å ta den siste kuren med pergo som jeg har liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #173 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg tror jeg må være gaal! jeg har begynt å strikke! og ikke bare noe småtteri! jeg har begynt å strikke meg en mariusgenser! oh lord, hvordan skal dette gå! Var å kjøpte juletre i går jeg vil helst ha gran, sambo vil ha furu. kompromisset ble at det ble en edelgran, eller det het visst sibirgran og kostet 500 kroner! Hva velger dere? gran, edelgran eller furu?? OG i går meldte snøen sin ankomst! til min, sambo, hunden og jentungen sin store fornøyelse og begeistring! var ute å lekte med hunden etter at jentungen hadde lagt seg! Eksamen i morgen.. bah. blir helt deprimert av lesinga! i går klarte jeg ikke lese noe som helst. strikket hele dagen i stedet. dårlig student for tida! tok liksom litt juleferie før helga! Nå sitter jeg og hører på julemusikk og surfer KG rundt og leser om mange positive tester! og jeg blir så glad på alles vegne!! men samtidig kommer sjalusien snikende.. og jeg føler meg så råtten når jeg er sånn! Har ikke hørt noe fra gyno etter at sambo har vært å levert sædprøve. føler jeg må ringe ned gyn.pol for å få noe svar! Når jeg snakker med han så skal jeg liksom bli kontaktet for de får jo svaret, men det skjer jo aldri! har ikke hørt noe fra soho enda heller. vet ikke jeg.. hvor lang tid tar det før man får svar på at henvisningen er mottatt? overrasker meg ikke om den ikke er sendt for å si det slik. ROTE GYNO! kjenner jeg blir sinna. og lurer på om det i det hele tatt er noen vits i å prøve å kontakte han nå før jul. Det virker jo nesten som at det er no mer en bare min pcos i dette tilfellet. etter fire runder med pergo som har ført til el, men ikke noe mer. Nei, nå skal jeg så får jeg stikke å ta de der blodprøvene. Ha en fin dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 19. desember 2012 #174 Del Skrevet 19. desember 2012 Ååh, så gøy! Jeg skulle også likt å kunne strikke en genser! Eller en cardigan! Men nei, jeg får det ikke til. Har prøvd så mye forskjellig allerede i november/desember, men alt har blitt misslykket og har tatt opp alt jeg har prøvd å lage.. Sverger til vanlig rillestrikk frem og tilbake, som sys sammen for hånd og toves i vaskemaskinen til tøfler. Er det eneste jeg får til hvertfall må vel bare øve meg mer.. Skulle likt å lært meg å kunne strikke etter mønster.. Synes du det er vanskelig? Har du ett bilde/link av genseren du strikker nå? Kanskje jeg skulle spurt min kjære mormor om hun kunne lært meg ingen av mine venninner som driver å strikker så vidt jeg vet.. Men kjekt er det, og hadde vært fantastisk og endelig lært det skikkelig. Har du bare lært deg selv, eller..? Ang juletre, så har jeg ingen kjennskap til hva som er hva men er vel gran som er mest "vanlig" og lukter best? Vi har ikke juletre her i år, men skal ha neste år. Så fortell gjerne hva dere går for, og hvor fornøyd du blir. Alle juletrær drysser vel like mye? .. Når det kommer til sjalusi ved at flere i det sisste har testet positivt, så skjønner jeg så utrolig godt hvordan du føler deg, og at det kan kjennes litt urettferdig og sårt på samme tid Men, desverre så kan en ikke gjøre så mye mer enn det dere allerede gjør. Prøver så godt dere kan, alle midler som finnes, og er i dialog med gyno (en som ikke virker til å være så flink egentlig..) Men dersom du har pcso, er du overvektig? Har du prøvd, eller tenkt på om det ville hjulpet på dersom du da gikk litt ned i vekt? (mener ikke å være frekk eller noe her, prøver bare så godt jeg kan å hjelpe. Ønsker jo at du skal få drømmen din i oppfyllelse Har du testet etter el i pergomnd, og evnt pause mnd? Slik du vet når du bør hoppe til køys. Her var det helt tilfeldig at vi i det heletatt hadde sex den dagen, el var suuuuper tidlig i forrige pergo syklus! Ville ringt å mast litt til på gyno, virker som du ikke får hjelpen du trenger og blir imøtekommet slik du har behov for.. Er det mulig at du evnt kan få deg en annen gyno? ... lykke til med blodprøvene idag da, og med eksamen imorgen Jeg heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #175 Del Skrevet 19. desember 2012 http://superaina.blondie.no/2009/12/strikkedilla/mariusgenser/ her er genseren jeg strikker! men strikker den i marien og ikke sort! enda så er det ikke så vanskelig! har ikke kommet så kjempelangt! det jeg er spent på er når jeg skal begynne å strikke på armene! haha! å strikke etter mønster er egentlig ikke så vanskelig bare litt uvant også er det mye rettstrikk i denne oppskrifta, så sånn sett skal du jo ha gode muligheter for å få det til gikk greit å ta blodprøvene. greia er jo at jeg ikke får svar på de før godt ut i og kanskje til og med langt ut i januar, da den ene prøven skal fryses og så sendes til soho. BAH! det er den der Anti-müller hormon som gir en indikator på hvordan eggreservene mine er. får frysninger av tanken på det! Vi valgte å ha edelgran i år! jeg vil helst ha vanlig gran, mens sambo vil ha furu! grana er jo den som deffinitivt som mister flest nåler, og furua minst! vi skal være hjemme sånn innimellom så vi har tre gleder meg til å få det inn Tester etter el alle sykluser. ikke alltid med el-tester, men bruker cb's fertillitetsmonitor hver gang! og på den måten fått hoppet til køys når det trengs... Har noen kilo for mye, og prøver etter beste evne å få de av, men de sitter jammen meg godt fast! gyno mente at de kiloene ikke skal ha noe med min pcos og gjøre, men jeg klarer liksom ikke å tro på han. sliter litt med motivasjonen også, og blir lett litt sinna når sambo ikke akkurat er noen støtte og motivasjon! mannfolk.. OG JEG SKAL KLIPPE MEG I DAG!!! lurer litt på hvordan jeg skal klippe det.. har litt lyst til å prøve en lang bob eller noe i den duren. sambo skal jeg få klippet sidecut på og lillejenta blir det vel en slags bobfrisyre der også! haha! planen er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 19. desember 2012 #176 Del Skrevet 19. desember 2012 Nydelig genser!! Får spørre min mormor om hun har lyst å lære meg skal nokk få det til til slutt, må bare øve meg og ikke blir så frustrert og oppgitt som jeg har tendens til å bli når jeg ikke får det tiiiiiiiil Bra at blodprøvene gikk greit, men kjedelig at du må vente så lenge Håper du klarer å fokusere litt positivt alikevel, til tross for at det har blitt en så lang og tung prosess. Du er flink som holder på motet og ikke har gitt opp hvertfall. Håper du gir deg selv litt cred for det :) Da ønsker jeg dere en heeeerlig førjulstid og kos dere masse i julen, sammen med nære og kjære Lang bob er forresten aldeles nyyydelig! Og samme på lillejenta. Min niece har en slags bob, det er så utrolig skjønt :) nå fikk jeg selv lyst til å klippe meg klem til deg Popper nokk innom igjen skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. desember 2012 #177 Del Skrevet 22. desember 2012 Edelgran er definitivt det fineste treet, synes jeg! Er så fin farge på det...også er det så massivt , på en måte. En fin måte Hvordan gikk klippen? Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #178 Del Skrevet 22. desember 2012 Edelgran er definitivt det fineste treet, synes jeg! Er så fin farge på det...også er det så massivt , på en måte. En fin måte Hvordan gikk klippen? Fornøyd? klippen gikk bra! er ganske fornøyd! trodde det kom til å bli litt kortere forran, men er veldig fornøyd med det sånn som det er også litt kjekkere med tanke på at jeg er avhengig av å bruke hårstrikk på jobb! sånn helt personlig så synes jeg vanlig norsk gran er det treet som er finest men man må prøve noe nytt noen ganger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #179 Del Skrevet 24. desember 2012 GO' JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. desember 2012 #180 Del Skrevet 29. desember 2012 Ønsker deg lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå