Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Hei! Ikke fått kontakt med gyno i dag heller. Er ikke tilstede før på onsdag. BAH!! Hadde en rimelig slapp dag i går og har bestemt at søndag er treningsfri dag. Akkurat nå ser det ut til at denne dagen også blir treningsfri. Fyfy! Smakte på EN herlig nystekt smultering og har fått en skikkelig allergisk reaksjon!! Skikkelige Magesmerter og kvalme! Klarer ikke ha buksene igjen en gang! Blir så vanvittig oppblåst. Trener jeg nå, vet jeg med sikkerhet at jeg kaster opp. Ikke første gangen dette skjer. Egg altså. Dt er noe svineriet for kroppen min! skulle visst ikke være egg i de, men det var det! Blir helt satt ut når jeg reagerer sånn som dette. Klarer ikke gjøre noen ting. Alt gjør bare vondt og bare det å snu seg i. Senga er ubehagelig og kvalmen blir bare enda verre. Ok. Nok syting! Nå er det ikke lenge til det blir kveld her. Har hatt første dag i ny praksis i dag og er spent på dag to i morgen!

Ha en fin kveld damer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Stakkars deg!! Er du så allergisk mot egg? Kjip ting å være allergisk mot.. ganske kjipt å være allergisk generellt... hehe

Kos deg på prakisen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er mye bedre i dag! Måtte tvinge meg til å kaste opp og etter det ble alt bedre. Fikk sovet også. Hadde måttet kaste opp Ila natta uansett, så det var like greit å bli ferdig med det slik at jeg fikk sovet. Praksis ble ikke som forventet. Vil ikke tilbake. Kjempe skuffa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Formen er mye bedre i dag! Måtte tvinge meg til å kaste opp og etter det ble alt bedre. Fikk sovet også. Hadde måttet kaste opp Ila natta uansett, så det var like greit å bli ferdig med det slik at jeg fikk sovet. Praksis ble ikke som forventet. Vil ikke tilbake. Kjempe skuffa!!!

Godt å høre du føler deg bedre hvertfall :)

Hvor er du i praksis? I forbindelse med hva? Utdanning/læreplass, eller utplassering..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre du føler deg bedre hvertfall :)

Hvor er du i praksis? I forbindelse med hva? Utdanning/læreplass, eller utplassering..?

Er tredjeårsstudent på sykepleien. Skal ha sykehjemspraksis med fokus på adm. Og ledelse! Det kan vi se langt etter.. Vi blir gående som vikarer og blir behandlet som om vi ikke har sett en pasient før. Eller noe med en pasient.. Skikkelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke noe godt ut! Godt å høre at du er bedre :kose:

Kjedelig med venting. Håpe du får time raskt da :)

Er ikke så arti når det står på nei.., men godt at det er over.. I morgen er jo dagen for at gyno skal ta kontakt. Veldig spent! Håper det går fort! Er ikke så veldig tålmodig en sjel..! |:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva skal du gjøre mtp utplasseringen din da? ..

Spennende om gyno tar kontakt i morgen :jepp:

Håper du har en koselig kveld :goodbye:

Poenget med praksisen vår er å se på kvaliteten på tjenestene som gis. Skjønner jo at stell og pleie vil være en naturlig del av praksis, men det er ikke det at vi skal ha fokuset på det. Det skal være et litt mer overordnet nivå. Faglig forsvarlighet mtp bemanning og sammensetningen av bemanning.. Ja, i den retningen.. Vanskelig å skrive det..

Ble tidlig kveld i går. DEILIG!! Sovet som en Stein i natt! Det blåser, snør, ryker og fyker her. Trodde nesten atbhuset skulle blåse avsted før jeg la meg, men ikke lagt merke til det :P blir spennende å se om han ringer! Eller... Forventer de kanskje tankegods ringer..?

Ha en fin dag :hug:

Takk!! Har sånn delvis fridag i dag! Koser meg hjemme alene litt nå før jeg skal hente jentungen feiling før vi skal kjøre oss en tur :) skal lete frem twilight: breaking dawn boka og kose meg litt. Skal bare dytte håndklærne fra vaskemaskiner over i tørketrommelen å sette på en ny maskin med tøy! :) har ryddet støvsugd litt og sortert klær, lagt sammen klær, og skiftet noen lyspærer :P OG så har jeg fått trent litt med hu derre kjerringa fra slankekrigen USA!! Djises! Gørr sliten! Men så utrolig deilig når man er ferdig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har hatt en koselig dag! :)

Ingen tlf fra gyno...? :o

Ikke hørt noe fra gyno nei. IRRITERT!! Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg ringe igjen? For å få snakket med han eller bare bli henvist videre? Her kommer jeg jo ikke noe videre!

Åh! Så deilig! Delvis fri... savner de dagene :fnise:

Høres i allefal ut som du hadde en ganske så deilig dag!

Deilig dag ja! Har sånne dager når jeg er ute i praksis :) er jeg på skolen er det fulle dager hver dag! Så skjønner godt hva du mener!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pjuh!! Da er treningsøkta over! Seinvakt i praksis i dag så da blir det litt som i går. Lese litt bok og vaske enda litt mer tøy! Kurven er snaaaart tom nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Ja ring og mas!!

Selv venter jeg på svar fra min gyno..............skal ringe i morgen tidlig og kreve ett svar....

Orker ikke denne ventinga ut i uvitenheten :ler:

Planer for helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei flotte damer! :) nå har jeg omsider hatt mulighet til å ringe på gyn. pol. igjen. snakket med en hyggelig dame og skulle igjen legge inn en beskjed til gyno. fortalte også at jeg ønsker videre henvisning, men ønsker å snakke med han da jeg har mange spørsmål. hun fortalte også at det ble sansynligvis ikke at han ringte i dag fordi han var på operasjon hele dagen. skjønner jo at de har det travelt denne gjengen, men nå er det TO uker siden jeg ringte første gang for å få snakket med han.

Kjenner jeg er litt sliten og deppa om dagen.. går dårlig med treninga og kaloritelling er noe dritt når sambo bare propper i seg det han måtte ønske. også har jeg UVI. SINT!

Resultatet av en syklus uten pergo var selvsagt ingen TR. har nå fullført en kur med provera for å se om jeg får fart på sakene igjen. Ettersom at jeg hadde resept på både provera og pergotime tenkte jeg at jeg like godt kan bruke det. nå venter jeg på at TR skal komme etter provera kuren og da blir det litt pergo igjen. det er jo tydelig at jeg ikke har EL uten pergo. også kjenner jeg litt på at sjansen for at vi kanskje kan bli gravide likevel er større om jeg tar pergo. men som sagt. har jo bare for to sykluser så hva som skjer etter det vet vi ikke. sambo har heller ikke hørt noe om time for sædprøve enda heller.

håper dere har en superduper dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅNEI! har helt glemt at jeg skal levere tema til bachelor i morgen!!! Har ikke peiling hva jeg vil skrive om!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hei, hvordan går det med deg? Er humøret og formen litt bedre enn sisst innlegg du skrev?

Har provera gitt deg tr enda eller? :)

Håper det ordner seg hvertfall. Føler med deg..

Er på pause mnd fra pergo nå, og tror ikke jeg har el denne pp..... Ingen utslag på el tester hvertfall..

El tester eller temper du?

Ønsker deg en god helg :klem:

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan går det med deg? Er humøret og formen litt bedre enn sisst innlegg du skrev?

Har provera gitt deg tr enda eller? :)

Håper det ordner seg hvertfall. Føler med deg..

Er på pause mnd fra pergo nå, og tror ikke jeg har el denne pp..... Ingen utslag på el tester hvertfall..

El tester eller temper du?

Ønsker deg en god helg :klem:

Formen er bedre! :) TR kom snikende på torsdagskvelden! så nå får vi se da! ikke hørt noe fra gyno enda da, men sist jeg ringte så sa jeg at jeg ville bli henvist videre!

Blir det tatt blodprøver på sd 21 når du har pausemnd også? blir spenndene å se! krysser fingrene for dere! :klem:

Jeg bruker fertillitetsmonitoren til CB. veldig fornøyd med den! (brukte den ikke sist syklus nå, angrer litt på det) har i tilegg testet med sånne billigstrips og fått akkurat det samme resultatet der som på fertillitetsmonitoren. bortsett fra at fertillitetsmonitoren er positiv i kun to dager og billigstripsene kan være positive i to til tre dager. temper ikke nei. Har prøvd, meen det går tre, fire dager så er det heeelt ut å kjører. bah! Blir vell å bestille litt av hvert til denne syklusen også.

Ha ei fin helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...