Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Undrer litt.. er det slik at en EL test alltid vil slå positivt ut hvis man er gravid? eller er det slik at den KAN gjøre det..?

14dpo idag og ikke noe tegn til TR eller noe annet for den saks skyld.. IKM i morgen! denne syklusen har vært noe helt annet enn den forrige! ingen såre pupper ikke noe særlig til murringer og ingen spotting heller! det er vell et par ganger jeg har hatt skikkelige stikkinger helt nederst i magen og da helst litt ut til den ene siden..

Kjenner jeg sitter og håper, og krysser fingrene det jeg kan! Men helt innerst inne vet jeg jo hvordan det går.. TR kommer vel i morgen.., like uønsket som alltid, men da er det bare å fokusere på en ny pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotting.. 15 dpo og IKM. Hadde den samme stramme følelsen i underlivet som jeg bruker å ha på første og andre mensdag, men ikke kjent noe til det i em og kveld.. Veldig lite som kommer, bare litt brunt.. tror nokk TR kommer ila natta/morgendagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var TR her! ikke overraskende nok! :) Våknet i firetiden i natt av menssmerter! ikke sovet så mye siden. NY pp og nye muligheter! :) tenker å utforske tempemetoden litt denne pp! ikke så mye erfaringer med det, så om det er noen som har det? gjerne kom med tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dumme TR :kjefte: Bra du greier å være positiv!

Temping har jeg ikke prøvd. Tror ikke det er noe for meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fridag idag før det blir helgejobbing! :) kveldsvakt i morgen dagvakt på søndag og nattevakt fra søndag til mandag! :) det blir det kroner i kassen av! :) LIKER!!! :)

Syklusdag 11!! dette går da så det suser det!! Spekulerer litt påd ette med pergotime. har lest litt på felleskatalogen om preparatet og der står det at man ikke skal bruke det i mer enn 6.sykluser.. og om man ikke har blitt gravid etter tre sykluser med eggløsning, bør ytterlige kurer ikke forsøkes.. så hva gjør vi nå om det ikke klaffer nå da? hmmm.....

Jeg og samboeren min hadde 6 årsdag for ikke lenge siden! :) nå helt på tampen av august! og nå har vi forlovet oss! :hoppendeglad: valgte å bruke datoen da vi hadde 6års "jubileum". Var og bestilte ringer forrige fredag og på onsdag hadde de kommet, MEN i feil farve! så da var det bare å bestille på nytt! håper de kommer i dag! :) Har ikke snakket om når vi eventuelt kommer til å gifte oss. Blir ikke helt enige om hvordan det skal gjøres :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulera så masse med forlovelse!! :blomst: Blir fort penger av helge og nattejobbing :nigo:

Håper samboer frir til meg også snart : :hjerter_rundt: men vet at vi også ikke blir enige om hvordan vi skal gifte oss :fnise:

Håper dere finner utav det sammen. Vil gjerne høre hvordan dere løser det :)

Dette med pergotime kan jeg ingenting om, beklager :sjenert: Kan du ikke få time hos noen som har peiling?

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! :) endelig ble det skikkelig helg! bortsett fra to innleveringer som jeg må begynne på og bli ferdig med! :) ringene kom endelig på onsdag! i rett farge denne gangen! :)

Bilder av el testene denne uka!

nr1. tirsdags kveld, nr2. onsdags morgen, nr 3, onsdags kveld, nr. 4 torsdags morgen. torsdags ettermiddag var testen neg.

post-27412-0-67105800-1347723205_thumb.j

post-27412-0-72575000-1347723235_thumb.j

post-27412-0-07259500-1347723262_thumb.j

post-27412-0-39380500-1347723294_thumb.j

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5dpo og er så kvalm at det skulle IKKE vært lov!! selvsagt.. om det skulle ha blitt klaff denne mnd. så har jo ikke egget rukket å feste seg enda, så det er helt sikkert av andre grunner, men skikkelig kjipt å være kvalm uansett! hatt noen dager med fri nå.. har fri i morgen også! litt deilig å kunne slappe av! jobber med arbeidskrav opp imot praksis og sitter litt fast.. heldigvis skal det ikke leveres før i morgen og har hele dagen til å jobbe med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, kvalm? Kanskje egget holder på å feste seg? Så ulidelig spennende!! :)

Ja, kanskje det? er det ikke litt tidlig? bare 5dpo? hmm.. kan jo være! murrer godt helt neders i magene i dag! kanskje litt mer over mot venstresiden.., men men! vi får bare vente å se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes jo vilt lovende ut da? Slike murringer har jeg også av og til, men det er veldig svakt og kort, så regner med at det dessverre ikke betyr så mye for min del. Men du, hvor det "murrer godt" - ja, det er langt mer lovende!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo vilt lovende ut da? Slike murringer har jeg også av og til, men det er veldig svakt og kort, så regner med at det dessverre ikke betyr så mye for min del. Men du, hvor det "murrer godt" - ja, det er langt mer lovende!! :)

hadde det jo bare murret godt hver dag! i dag har jeg ikke kjent noe murring.. men på jobb i dag var jeg i sååå god form på morgenen, men så..! etter lunsj var det som om når lufta går ut av en ballong! (ble plutselig veldig usikker på hvordan ballong skrives.. balong.. ballong.. nei, sannelig.. nå ble jeg usikker ja!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo! ingen spymtomer!

lurer på om jeg holder på utvikle UVI.. de to siste nettene har jeg våknet midt på natta å følt meg såååå tissatreng! men samtidig så sta at jeg ikke går på do! kan jo ikke risikere å våkne skikkelig midt på natta! :P det er jo såååå mye bedre å ligge å være tissatreng å ikke få sove skikkelig av den grunn! haha! når jeg da går på do er det ikke så mye i blæra som det kjentes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt sikreste tegn var at jeg har begynt å måtte stå opp om nettene da jeg er så tissatrengt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt en følelse av UVI, uten at jeg hadde det. Også et tegn på graviditeten.

Dette ER så spennende. Håper du følger med i babyboomen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt en følelse av UVI, uten at jeg hadde det. Også et tegn på graviditeten.

Dette ER så spennende. Håper du følger med i babyboomen :)

hadde ikke gjort meg noe det nei!! :) meen jeg tviler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke gjort meg noe det nei!! :) meen jeg tviler!

Jeg trodde det ikke selv før jeg satt med en positiv test (eller seks da, haha). Når skal du begynne å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...