Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

I morgen blir det så starte med en ny runde pergo! ikke hørt noe fra gyno enda, så må vel ringe IGJEN! herregud! dette begynner å bli håpløst synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

I morgen blir det så starte med en ny runde pergo! ikke hørt noe fra gyno enda, så må vel ringe IGJEN! herregud! dette begynner å bli håpløst synes jeg!

Hvilken syklus dag begynner du på? Er du på enkel eller dobbel/trippel pergo?..

Jeg ser for meg selv at det desverre må bli en ny runde med pergo for min del.. Er hvertfall på syklusdag 19, uten snev av positiv el-test........... Forrige mnd var på 25 dager, da el dag 11?..

Slitsomt ja..at du må streve sånn med gyno!

Det tok meg flere uker før jeg fikk svar på blodprøven jeg tok, var liksom en evig kamp å få noe svar..

Føler ingen av oss har en god gyno. Går du til privat, eller har du blitt henvist fra din lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken syklus dag begynner du på? Er du på enkel eller dobbel/trippel pergo?..

Jeg ser for meg selv at det desverre må bli en ny runde med pergo for min del.. Er hvertfall på syklusdag 19, uten snev av positiv el-test........... Forrige mnd var på 25 dager, da el dag 11?..

Slitsomt ja..at du må streve sånn med gyno!

Det tok meg flere uker før jeg fikk svar på blodprøven jeg tok, var liksom en evig kamp å få noe svar..

Føler ingen av oss har en god gyno. Går du til privat, eller har du blitt henvist fra din lege?

Jeg starter påsyklusdag 5. tar bare enkel da jeg har hatt EL på det de tre foregående syklusene med enkel kur. Tar denne pergoen fordi jeg har den liggende. gyno sa i brevet at det ikke var noen hensikt ettersom at det ikke hadde klaffet enda.., men å gå uten å ha EL og TR er nå helt uaktuelt for min del! jeg vil ha flere barn så jeg gir meg ikke så lett!

Jeg har blitt henvist fra min lege ja, så er offentlig.. har tenkt litt på privat også, men det koster jo skjorta!

lurer litt på om hvordan dette med sædtesting funker på st. olavs.. det står at man ikke må ha timebestilling, men er det da bare å stikke innom å levere hvis man er i byen? hmm.. google, google, google.. :fnise:

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringt gyn.pol igjen i dag! Ikke hørt noe fra gyno da.. sjokk! damen jeg snakket med skulle legge en lapp i hyllen hans å purre på.. hadde snakket med henne før og husket at jeg hadde ringt tidligere. i morgen er det tre uker siden jeg ringte første gang! spurte om hun kunne sette meg opp på en time da, slik at jeg fikk snakket med han, men nei.. da må jeg ha henvisning fra fastlege. !%"¤(&%#!"#! :kjefte: matte hjem tidlig fra seinvakt i dag.. sambo har blitt sjaber og da må mamma hjem å ta seg av jentungen OG sambo da.. :P jenta hadde omgang forrige uke, så håper bare det ikke er det han brygger på...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt at alt skal være så problematisk da..! Håper det går seg til og at du får fikset deg en henvisning?

God bedring til dine :)

Herreguuud... så venskelig det skulle være å ta en telefon,da! Kjenner til frustrasjonen din!

I dag har jeg fått svar!!! vi blir henvist i dag!!! MEN han ønsket nye hormonprøver og de sa jeg at de kan jeg ta i morgen... MEN jeg tar jo pergo! da blir det jo ikke riktig.. eller hva? han sa i allefall det at vi gjør ikke mer før vi har fått svar fra st. olavs osv.. han skrev også rekvisisjon for sædprøve til mannen, så får vi ta kontakt med de selv å høre hvordan vi skal løse det. IIIIIK!!! så glaaaad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA! :) må vente med hormonprøvene da.. helt til etter neste blødning.., men nå når jeg tar pergo denne mnd så har jeg jo litt mer oversikt over når den kommer også! såfremt jeg får EL denne gangen.. :P ringte å snakket med laboratoriet som satte meg over til gyn og da fikk jeg sannelig meg snakke med gyno med en gang! Jeg tar jo pergo som jeg hadde liggende etter en resept jeg hentet ut, men gyno mener at jeg ikke trenger/burde ta det.. bah.. jaja.. tar de alikevell jeg! MEN jeg er sååå glaaad! skal iveig å hente rekvisisjon til sædprøve når jeg skal på jobb på lørdag.. slipper å ta en ekstra tur..! Gyno sa også at ventelisten ikke var så lang, så da får vi se da! dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk.. har akkurat vært å sett den siste twilight filmen.. blir nesten deppa! synes det er så urettfærdig at det ikke blir flere!!!blir jo skikkelig fjortisforelska av å se dem! nei, nå er det vell bare å prøve å få seg litt søvn! tidligvakt i praksis i morgen! å gud som jeg gleder meg til å bli ferdig med skolen!!

*drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oisann! her har det jo blitt desember alt!!

CBFM viste EL litt tidligere enn forventa, så her har det vært og er det aktivt i senga for tida.. ikke fått vært å tatt hormonprøvene selvfølgelig.., så vi får se da, om ca 14 dager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er el over for denne gang! viste lav på CBFM i dag. :sengekos: to dager i forveien av positiv CBFM, og på dagen med poitiv og dagen etter.. usikker på hva monitoren sa både i går og dagen før der, da jeg ikke hadde den med når vi var på besøk hos mamma. så tror vi skal ha fått dekket EL denne mnd! nå er det bare å vente å se. ingen tro på at det skal klaffe denne gangen heller.. må bare huske å ivei å ta de der hormonprøvene når jeg får TR neste gang..

fryktelig kaldt her om dagen! -15 grader og noen dager enda kaldere! her er det varme i vedovnen nesten døgnet rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brrrr, det var kaldt! Er -10 her også, men har ikke vært så mye ute i dag. Det jeg digger når det er så kaldt er diselvarmer på bilen. Luksus å hoppe inn i varm bil mens naboene skraper for harde livet :fnise: (vi deler parkering med 16 andre leiligheter..)

Krysser fingrene for at det blir fullklaff denne mnd :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrrr, det var kaldt! Er -10 her også, men har ikke vært så mye ute i dag. Det jeg digger når det er så kaldt er diselvarmer på bilen. Luksus å hoppe inn i varm bil mens naboene skraper for harde livet :fnise: (vi deler parkering med 16 andre leiligheter..)

Krysser fingrene for at det blir fullklaff denne mnd :lur:

Dieselvarmer! you've got to love it! har det selv! på BEGGE bilene!!! det er så diiigg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dieselvarmer! you've got to love it! har det selv! på BEGGE bilene!!! det er så diiigg!

Yes!! Det er godt vi er enige :tommelsmil: Det er absolutt noe eg skal ha om me noen gang skal skifte bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei! 3 dpo i dag eller kanskje litt mer.. fikk jo pos el på CBFM en dag før forventet.. men, men tida snegler seg av gårde den..! Lillejenta har blitt skikkelig forkjøla å vært hjemme i to dager nå. :syk: tenkte vi skulle prøve å bli friske før det ble for ille!

har snakket med laboratoriet i dag og fått satt av time til sædanalyse hos sambo! Tirsdag 11. desember mellom 09-10.00! da skal det skje! sambo er også ved sykehuset der å få medisin for bechtreven og fikk flyttet det til samme dag!! så jeg er fryktelig spent! og det kommer jo også til å si litt om hva vi har å vente oss i fremtida!

Nå holder julestemninga på å komme i hus! fått opp julegardinene og julestjernene, og fått frem adventsstakene! :) Jentungen mister litt pepperkaker her og der, og hunden går hakk i hæl og spiser de opp! :):nisselue: gleder meg til å få inn juletreet! :tree:

Hvilket treslag bruker dere? Her er sambo vokst opp med furu eller edelgran, mens jeg har vokst opp med skikkelig norsk gran! Gran er det eneste som er juletre for meg! og vi er like uenige hvert år! som oftest er det jeg som får viljen min da det også ofte er jeg som kjøper! haha!

bare en uke igjen i praksis når! så blir det litt lesing og forberedelser til eksamen og så er det virkelig juleferie! :) eller.. jobber 22. og 23. desember da. seinvakt begge dagene! BAH! men men! det blir penger av sånt! :)

Lilla skrift for adventstida! :)

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...