Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Jeg trodde det ikke selv før jeg satt med en positiv test (eller seks da, haha). Når skal du begynne å teste?

Testet neg. i dag. 9dpo. 5 dager til ikm..... (motløs!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testet neg. i dag. 9dpo. 5 dager til ikm..... (motløs!)

Er det noen som får positiv 9 DPO? Jeg fikk ikke positiv før 12 DPO (trodde jeg var 11, men var nok 12). Hadde aldri i livet vært positiv på 9 dpo den altså, så hold motet oppe. Du har mange symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke positiv før 12 dpo, såvidt en svak svak strek 11 dpo som knapt syntes.

Så du har noen dager igjen enda :)

Krysser fingrene for deg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som får positiv 9 DPO? Jeg fikk ikke positiv før 12 DPO (trodde jeg var 11, men var nok 12). Hadde aldri i livet vært positiv på 9 dpo den altså, så hold motet oppe. Du har mange symptomer.

Jeg fikk heller ikke positiv før 12 dpo, såvidt en svak svak strek 11 dpo som knapt syntes.

Så du har noen dager igjen enda Happy.gif

Krysser fingrene for deg!!! Happy.gif

Takk snille dere!! :) det er så koselig å lese dagboka når det er så snille jenter innom! :)

Neg. test nå i dag igjen! og en dagvakt unna en HEL dag med fri! :) er kvalm fra morgenen i dag. var det før jeg la meg i gårkveld også.., men det trenger jo ikke å bety noenting.. og det er ikke det at jeg går å tenker noe på symptomer å sånn heller.. det blir bare.. åh! så kvalm jeg er! eller huff.. som det stikker å murrer! stikking og murring er det bare av og til. varer ikke så kjempe lenge heller.. minner veldig om forrige pp da TR kom.. :)

Ha en fin dag jenter! :) (liker å si jenter, damer hører liksom litt sånn tantete ut synes jeg ;p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille dere!! :) det er så koselig å lese dagboka når det er så snille jenter innom! :)

Neg. test nå i dag igjen! og en dagvakt unna en HEL dag med fri! :) er kvalm fra morgenen i dag. var det før jeg la meg i gårkveld også.., men det trenger jo ikke å bety noenting.. og det er ikke det at jeg går å tenker noe på symptomer å sånn heller.. det blir bare.. åh! så kvalm jeg er! eller huff.. som det stikker å murrer! stikking og murring er det bare av og til. varer ikke så kjempe lenge heller.. minner veldig om forrige pp da TR kom.. :)

Ha en fin dag jenter! :) (liker å si jenter, damer hører liksom litt sånn tantete ut synes jeg ;p )

Er du 10 eller 11 dpo i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 dpo idag. Har veldig liten tro på at vi har klart å blitt gravid denne mnd.. og kjenner jeg ikke er så positiv til en ny pp som de foregående.. også har jeg forstått at man ikke skal forsøke med pergotime mer enn tre ganger.. så er litt spent på hva som skjer videre fra gyn sin side også. :)

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 11 dpo idag. Har veldig liten tro på at vi har klart å blitt gravid denne mnd.. og kjenner jeg ikke er så positiv til en ny pp som de foregående.. også har jeg forstått at man ikke skal forsøke med pergotime mer enn tre ganger.. så er litt spent på hva som skjer videre fra gyn sin side også. :)

Krysser fingrene for deg :)

Jeg var såå sikker på jeg ikke var gravid denne gangen pga blødninger og magefølelsen.

Men så feil tok jeg ;) Håååper du også tar feil og at et lite magetroll lurer inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg :)

Jeg var såå sikker på jeg ikke var gravid denne gangen pga blødninger og magefølelsen.

Men så feil tok jeg ;) Håååper du også tar feil og at et lite magetroll lurer inni der :)

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende nok! Neg. test i dag også!

Jaja, jeg trodde også det var noe i magen min forrige periode, men da var det dessverre negativ test. Sånn er livet, og det er fryktelig kjedelig og urettferdig, men det betyr ikke at ikke spiren sitter neste måned :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja! får bare prøve å holde motet oppe! lurer på om jeg skal ta kontakt med gyn i morgen å høre hvordan svaret på den siste blodprøven var og hva som blir vegen videre..

har funnet frem temp.målet nå, så nå SKAL jeg prøve å få til en hel syklus med temping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minusgrader her i dag, men sola skinner så det blir vell deilig utover dagen! :) kjenner jeg er litt mer motivert for en ny prøveperiode i dag enn i går! :) sånn helt egentlig, så var det like greit! da blir jeg ferdig med skolen før en eventuell knott kommer! :)

Har levert jentungen i barnehagen og innser når vi kommer dit at matpakken står igjen i kjøleskapet. heldigvis bor vi et steinkast unna så da var det bare å løpe å hente den :) etter den var levert var det hjem å hente ut hunden! en halvtimes tur på morgenen gjorde godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg tatt det laaange steget! Meldt meg inn i vektklubben.no!! nå skal kiloene bort!!

Sist jeg gikk ned 10 kilo brukte jeg vektklubben.no. Supert sted, om en bruker forumet aktivt :) Når jeg er ferdig med graviditeten (bank i bordet) så melder jeg meg inn igjen. Ikke det at jeg ikke klarer det på egenhånd, men om en deltar på en veietråd og faktisk har den forpliktelsen, er det lettere å motivere seg selv på kort sikt, det merket jeg temmelig godt :)

PS: Prøv å ikke heng deg for mye opp i kalorier, men lær deg å lytte til egen sult-og metthetsfølelse. For å telle kalorier over lang tid er bare stressende, trist og en kilde til konstant dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyntestøv: Takk for gode tips! :) setter veldig pris på dere! :)

I dag kom endelig TR! å hu river godt gitt!! ikke snakket med gyn. har en resept på Pergotime liggende, men er usikker på om jeg skal ta den ut å bruke den. Mannen fikk omsider kontakt med fastlege og fortalte om situasjonen vår. nå er det slik at han har en slags revmatisk sykdom som han får medisin for og fastlegen mente at det var den som var årsaken. hadde sambo vært dame hadde han vært mer sikker på dette. han er henvist til det andre sykehuset i fylket for å ta sædprøve! han må faktisk kjøre to timer for å avlevere prøven! i stedet for å levere den her på det lokale sykehuset.. (skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få gjort det her!) han får time i posten så er fryktelig spent på hvor lang tid dette tar og ikke minst på resultatet! jentungen ble til akkurat to måneder før han startet på denne medisinen så kjenner litt på at jeg er redd hun bli alenebarn.. nå skal jeg jo være glad jeg faktisk har fått ei hærlig jente, men ønsker jo at hun skal få søsken også! puh.. utblåsning.. litt på grunn av sambos situasjon er jeg litt usikker på om jeg skal ta pergotime eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble sittende å snakke med sambo på telefonen da jeg kjørte hjem fra jobb i går.. Begge er vi veldig usikre på hva vi skal gjøre om det viser seg at vi ikke kan få flere barn. det river i meg ved tanken på det og er veldig nervøs for hva denne prøven vil gi oss for noe svar. Dette høres kanskje stygt ut, men jeg er skikkelig redd for at mannen i mitt liv ikke har mulighet til få flere egne barn...

Off to work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pergo denne mnd! blir spennende å se hvordan kroppen reagerer på dette! (rota vekk resepten.....) Ikke snakket med gyn, men det tar vel ikke lang tid før det kommer et brev i posten. kjenner jeg ikke stresser så veldig med prøvinga før vi har fått svar, og i det heletatt fått time, på sædprøven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvor lenge har du gått på Pergo før? (mulig jeg har spurt om det før :fnise: )

Har det virket på deg?

Jeg har gått på pergo i tre måneder! og jeg har hatt eggløsning hver måned! men likevell ikke klaff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...