Gjest Gaby Skrevet 15. oktober 2012 #161 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ååå, hurra!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. oktober 2012 #162 Del Skrevet 16. oktober 2012 iiiiiiikviharbookaHenrikBeckheim! Ååå, så kult! For noen fantastiske bilder han tar, det kommer dere helt sikkert ikke til å angre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #163 Del Skrevet 17. oktober 2012 Nå har jeg maila litt frem og tilbake med ham, herregud for en hyggelig fyr. Genuint interessert i folk, hyggelig og engasjert. Tror vi har gjort et godt valg Skooppdatering: etter fadesen med disse så har jeg prøvd å se etter noe annet jeg kunne tenke meg. Men ingen ting har liksom nådd opp. ...bortsett fra andre sko fra samme merke Så i kveld bestilte jeg disse: Så får vi bare se om de passer, og om de er produksjonsfeilfrie denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. oktober 2012 #164 Del Skrevet 22. oktober 2012 Kjempefine! Krysser fingrene for at det går fint denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #165 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hmmmm... henta de i dag. Dritfine! Litt trange i leggen, men ikke mer enn at det burde gå fint å utvide. Men de var litt store. Og ser ut som om de er størrelse 45, minst! ...så jeg har bestilt en strl mindre. Også får vi se. Makan så vanskelig dette skulle være da - det er takken for å begynne i kjempegod tid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. oktober 2012 #166 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ahhh enda en retur altså? Neste gang MÅ det bli bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #167 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg vet ikke jeg, jeg tror jeg beholder det litt store paret til jeg får det litt mindre. Herrejesus, to like skopar verdt 1500,- hver som kanskje begge blir sendt i retur for å få pengene igjen. Om leiligheten noen gang skal brenne ned/bli rana/J-man gå amok med en paintballgun så må det bli nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #168 Del Skrevet 24. oktober 2012 Har dere fått med dere Cake Wrecks? Verdens morsomste blogg med bilder av helt forjævlige kake Det verste av alt: alle er profesjonelle. Med andre ord har noen guts nok til å ta betalt for det. Gå og sjekk forsiden nå, så ser dere hva det er snakk om. Og kom tilbake. *venter* Fælt, sant? Uansett - jeg syntes å huske at det har vært noen spesialer om bryllupskaker. Så jeg søkte litt. Og gud, så mye jeg fant. Mange er bare stygge, eller enormt dårlige beslutninger fra brudeparets side. Favorittene mine er likevel de som har tatt med et bilde til bakeren for å vise hva de vil ha... og så ikke akkurat fått det. Kirsebærsblomster er visst trendy nå. Brudeparet ville ha: (Alt er forøvrig spiselig på denne) De fikk: (JA, det er ordentlig blondestoff som er lagt oppå en kake og så knytt fast med ekte bånd oppå. Tipper det ble en elegant kakeskjæresermoni) De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: De ville ha (sært nok): De fikk (sært... doesn't even begin to cover it): De ville ha: De fikk: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #169 Del Skrevet 24. oktober 2012 Del 2) (heh, jeg fant visst grensa for antall tillatte img-tags i ett innlegg) De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #170 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) DEL 3 De ville ha: De fikk: De ville ha – bare med sølvbånd i stedet: De fikk: JA, det er gaffateip, for helvete. ...nesten så jeg fikk litt lyst på. De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: De ville ha: De fikk: Og min absolutte favoritt: De ville ha: De fikk: *trommevirvel* Endret 24. oktober 2012 av Pingting 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. oktober 2012 #171 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg ler meg ihjel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. oktober 2012 #172 Del Skrevet 24. oktober 2012 Noen av kakene kunne jo "gå an" om man ikke hadde sett originalen, eller hadde en tante som kunne lage ok kaker, men de med uspiselige ting på, særlig gaffateipen, burde ikke vært mulig. Håper de fikk kraftig reduksjon i prisen. Ellers hylte jeg NEI!!! på de fleste kakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. oktober 2012 #173 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Vil også opplyse om at den siste kaken (som jeg hadde sett før) også finnes på sider med følgende navn: www.cheap-wedding-solutions.com tackyweddings.com www.laptopbride.com og .......................... www.digyourowngrave.com Endret 24. oktober 2012 av sofie777 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. oktober 2012 #174 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg elsker den siden der! Vi hadde forøvrig en lignende opplevelse i dåpen til A. Det var en sånn fb-kakebaker som tok i mot bestillingen og det ble skikkelig fiasko. Kaken delte seg noe à la den nest nederste og så virkelig helt bomba ut. Heldigvis var det ikke vi som betalte for den. Og heldigvis har vi en helt super ny-kjæreste til svoger som lager nyyydelige kaker. Så det ble ikke helt miss allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #175 Del Skrevet 25. oktober 2012 "If you can't fix it with gaffa, you haven't used enough!" Eh... eller? Aiaiai Belle - smakte den i det minste godt? Jeg ser faktisk for meg at det å få noe som er sånn passe stygt er verst. Får man noe som er totalt katastrofe og som ser ut som et teppebomba meieri, så er man bare NØDT til å ta det med humor. Og slå seg til ro med at alle ihvertfall kommer til å huske den jævla kaka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #176 Del Skrevet 25. oktober 2012 ...hvem sa egentlig at en kaketopp må være av et brudepar. Og være voksen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. oktober 2012 #177 Del Skrevet 25. oktober 2012 Et vennepar av meg hadde figurer av deres idoler da de var små på kaken sin, det var fantastisk! En disneyfigur og en actionhelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #178 Del Skrevet 25. oktober 2012 Awww. Jeg tror vel egentlig ikke det blir noe sånt for vår del, men det er stor stas å se på. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 26. oktober 2012 #179 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Med fare for å avsløre meg som en som snoker i dagbøker der jeg ikke har så mye å gjøre (det bare dukker opp så mye morsomt her at jeg nesten begynner å tro at bryllup egentlig er artige greier): Jeg ramlet over denne siden på epla - kanskje steampunk-inspirerte mansjettknapper er tingen om du bare vil ha "litt" steam... eller punk, eller hva det nå blir. http://epla.no/shops/grethesmykk/ Endret 26. oktober 2012 av mari kontrari 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #180 Del Skrevet 27. oktober 2012 Åhåååååh, fine! *prrrr* Forøvrig. Sko: check! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå