Gå til innhold

Hjelp, har falt for tyrkisk mann....


chica chica

Anbefalte innlegg

Noe så barnslig er det lenge siden jeg har lest av ei 15-årig jente!

Anonym poster: 51ebb07ca92d8a3fa0df39dfb478f73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 97jente

Noe så barnslig er det lenge siden jeg har lest av ei 15-årig jente!

Anonym poster: 51ebb07ca92d8a3fa0df39dfb478f73e

Noe så barnslig er det lenge siden jeg har lest av ei 15-årig jente!

Anonym poster: 51ebb07ca92d8a3fa0df39dfb478f73e

si det til noen som bryr seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hr sagt nei. I dine øyne kanskje. :)

Og så om du er tyrker selv? Selv om jeg er norsk betyr det ikke at jeg vet hvordan alle nordmenn oppfører seg? det er bare helt irrelevant til saken.

Det å være Tyrker og voksen har jo litt relevans. Vi snakker om større lokalkjennskap og kjennskap til skikk, bruk og mentalitet. Kjennskap til de uskrevne lover og bruk av løgn og sannhet.

Jeg har ikke stor tyrkerkunnskap, men jeg har merket meg at de er mer pågående selgere enn vi har i Norge. De har en annen og mer aktiv tilnærming til nye mennesker de kan hente ressurser fra.

Hva er sant og hva er løgn? Det kan være nyttig å forstå, men hvordan kan man vite?

Noen mennesker har en tiltrekkende fremtoning. Dette vet de, og de bruker det kanskje som ett verktøy for å oppnå noe. Men hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest noe av denne tråden. Jeg sier uff, og uff.

Har dere tenkt på hvorfor kvinnene ender opp med en kelner eller strandboy?

Hvorfor er det ikke den bankansatte, forretningsmannen, boligmegleren, den rike innehaveren av teppebutikken,eieren av hotellet,eieren av de tre dyre resturantene.legen, tannlegen?

Du møter andre enn bare kelnere på ferie, om ikke så sier det mye om hvilke ferie du har. De andre mennene de er ute på resturant og spiser også.

Kelnerne er ikke fra plassen, uansett hvor du ferierer. De har lite skolegang, kommer fra fattige kår. De jobber som f...for å klare seg igjennom vinteren. De bor hjemme hos foreldrene da.

På ferieplassen bor de ofte under usle forhold. De vet at skandinaviske jenter er selvstendige, og villige.

Tyrkiske jenter har ikke kultur for å gå ut, og ha seg både her og der. Det vil ødelegge hennes muligheter. Hvor ofte ser dere norske menn med tyrkiske jenter?

Vi vet, det er sport å legge ned flest mulig jenter. De flste av disse guttene vil senere gifte sseg med en tyrkisk jente. Det er vel mye " her kan vi peise på, langt fra hjemplassen,mor og far)

De har lav lønn i sesongen, er glad for tips.

De andre mennene som jeg listet opp, ser faktisk ned på disse skandinaviske jentene. De har sett deres tyrkiske kjæreste igjennom hele sesongen. Og ofte sett samme kvinnen komme år etter år, og endt opp med ny tyrker hver gang

En del tyrkere har eldre kvinner. Vanlig at kvinnen er 40-50, og de sselv er 30. De vet at disse kvinnene har jobb og inntekt. Selvf. er det kjekt å få oppmerksomhet, ha sex 4 g pr. dag. Og de lar seg flyte med.

Så reiser kvinnene hjem. Så sitter de der og tror at han venter på henne til neste år. Hvor naiv er det lov å være. Samme kveld som hun drar, så lander det nye fly. Nye erobringer.

Jeg har vært mye i tyrkia. I lange tider. Hvor mange par har jeg ikke truffet. Kjærlighet,grining og sorg, ved avreise. Neste kveld har vi sett gutta i gang igjen.

Jeg har sett voksne kvinner gå fra sin mann hjemme. De sitter der nede,bor hos svigermor og hele familien. Hun forsørger hele familien. Snakker om damer på 40-50 .Når sesongen er slutt, så innser de galskapen. Når du går ut av feriemodus...og inn i virkeligheten.

Vi kvinner lar oss lett sjarme, men at de mister hodet i tyrkia?

Ikke alle tyrkiske menn er slik,men de har du ikke noe med å gjøre. De vil rett og slett ikke ha billige kvinner.

En bekjent av meg hadde et forhold til en tyrker i 7 år.Han jobbet i en skinnbutikk. Der er liksom bedre enn å være kelner. Han bodde i en leilighet sammen med 4 andre. Hver gang hun kom nedover, så flyttet han inn på hotellet. Hun betalte,hun spanderte. Hun ville gjerne se seg rundt, og hun betalte turene, maten,ja alt. han hadde ikke penger til dette.

Hva som gjør kvinner slik? Aner ikke. Kan nesten si det er sexkjøp?

Ja, hva er egentlig forskjellen?

Anonym poster: 8058dc523d4682882b43004ee496c228

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Les nøye gjennom hva ab over skriver.

Til deg på 15: du tror du er voksen og reflektert, men av hva jeg leser så høres du ikke ut som annet enn nettopp en 15-åring.

Hvis du er det minste voksen så vær nå moden nok til å ta imot råd fra de som faktisk ER voksne. Og jeg kan garantere deg at når du leser denne tråden om ti år kommer du til å le av egne poster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Les nøye gjennom hva ab over skriver.

Til deg på 15: du tror du er voksen og reflektert, men av hva jeg leser så høres du ikke ut som annet enn nettopp en 15-åring.

Hvis du er det minste voksen så vær nå moden nok til å ta imot råd fra de som faktisk ER voksne. Og jeg kan garantere deg at når du leser denne tråden om ti år kommer du til å le av egne poster...

Les nøye gjennom hva ab over skriver.

Til deg på 15: du tror du er voksen og reflektert, men av hva jeg leser så høres du ikke ut som annet enn nettopp en 15-åring.

Hvis du er det minste voksen så vær nå moden nok til å ta imot råd fra de som faktisk ER voksne. Og jeg kan garantere deg at når du leser denne tråden om ti år kommer du til å le av egne poster...

Bare fordi jeg er frekk så betyr det ikke at jeg er dum.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Bare fordi jeg er frekk så betyr det ikke at jeg er dum.. :)

Nei, men selv om man skulle være klok for alderen så er man vel nettopp det; klok for ALDEREN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at de mennene som skriver i denne debatten føler seg veldig truet av tyrkiske menn :fnise:

Anonym poster: 8256b04c0bfb2cf1e4f99b54d55b677a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Nei, men selv om man skulle være klok for alderen så er man vel nettopp det; klok for ALDEREN.

Nei, men selv om man skulle være klok for alderen så er man vel nettopp det; klok for ALDEREN.

Jaja, du får nå si hva du vil. Jeg gidder ikke diskutere med noen som kommer med helt irrelevante argumenter. Jeg er og blir lykkelig - det må dere nesten bare forholde dere til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jaja, du får nå si hva du vil. Jeg gidder ikke diskutere med noen som kommer med helt irrelevante argumenter. Jeg er og blir lykkelig - det må dere nesten bare forholde dere til.

å kjære vene.

Det er jo alderen din som gjør argumentene relevante.

Nettopp derfor du bør vente med å gi ut råd om forhold til noen før du er blitt litt eldre.

Det er jo ingen som diskuterer om du er lykkelig eller ikke. Denne diskusjonen handler nå vitterlig ikke om din lykke. Og din lykke er nå vel slettes ikke noe jeg må på noen måte forholde meg til.

Det er totalt uinteressant for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

å kjære vene.

Det er jo alderen din som gjør argumentene relevante.

Nettopp derfor du bør vente med å gi ut råd om forhold til noen før du er blitt litt eldre.

Det er jo ingen som diskuterer om du er lykkelig eller ikke. Denne diskusjonen handler nå vitterlig ikke om din lykke. Og din lykke er nå vel slettes ikke noe jeg må på noen måte forholde meg til.

Det er totalt uinteressant for meg.

å kjære vene.

Det er jo alderen din som gjør argumentene relevante.

Nettopp derfor du bør vente med å gi ut råd om forhold til noen før du er blitt litt eldre.

Det er jo ingen som diskuterer om du er lykkelig eller ikke. Denne diskusjonen handler nå vitterlig ikke om din lykke. Og din lykke er nå vel slettes ikke noe jeg må på noen måte forholde meg til.

Det er totalt uinteressant for meg.

Jeg har ikke sagt at dere har betvilt at jeg er lykkelig heller?

Hvor gammel er du, om jeg kan spørre?

Det er vel overhodet ikke din sak om jeg gir ut råd om dette eller ikke, du vet jo ikke hva jeg vet om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at dere har betvilt at jeg er lykkelig heller?

Hvor gammel er du, om jeg kan spørre?

Det er vel overhodet ikke din sak om jeg gir ut råd om dette eller ikke, du vet jo ikke hva jeg vet om det :)

Hva du vet om dette, er ikke så veldig relevant for en 42-årig dame. Du er 15, og burde skjønne såpass selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har ikke sagt at dere har betvilt at jeg er lykkelig heller?

Hvor gammel er du, om jeg kan spørre?

Det er vel overhodet ikke din sak om jeg gir ut råd om dette eller ikke, du vet jo ikke hva jeg vet om det :)

Du skriver jo at du du er og blir lykkelig og det må vi bare forholde oss til ;)

Og når du gir ut råd i en tråd på et forum, så gjør du jo det til alles sak!!

Om du ikke liker det må du heller gi rådene dine litt mer privat enn på et forum.

Og du skriver at du har erfaring nok til å gi råd.

Som 15 år, så lurer jeg på hvilken erfaring du da mener du kan ha som kvalifiserer deg til å gi råd?

Har du vært i et langvarig forhold med en tyrker? Som 15 år så tenke jeg du ikke kan ha vært det. For da burde foreldrene dine vært undersøkt rett og slett.

Og nei langvarig menes ikke som over to uker ;)

Har du erfaring med økonomiske utfordringer som man vil møte i et slikt avstandforhold. Og da når man har barn itillegg. Har du erfaring på det å måtte bruke masse penger og tid på å søke visum og familiegjenforening?

Du mener altså det at du tok en sjanse på en tyrker, kvalifiserer deg til å gi råd på at andre i helt andre situasjoner må gjøre det samme. Har du forsørger ansvar for noen? Hvor mange av turene dine betaler du selv? Eller griner du til pappa for å få en tur til.

Hvor mange ganger har du vært i tyrkia etter du kom sammen med denne tyrkeren din?

Ta nå et hint da lille du.

Du er ikke voksen for det om du aldri så mye er 15 år og har en tyrkisk kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 97jente

Hva du vet om dette, er ikke så veldig relevant for en 42-årig dame. Du er 15, og burde skjønne såpass selv.

Hva du vet om dette, er ikke så veldig relevant for en 42-årig dame. Du er 15, og burde skjønne såpass selv.

Det jeg skrev til henne skrev jeg på grunnlag av at hun er 42 år. Hadde det vært en på min egen alder jeg skrev til så hadde jeg ikke skrevet det samme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev til henne skrev jeg på grunnlag av at hun er 42 år. Hadde det vært en på min egen alder jeg skrev til så hadde jeg ikke skrevet det samme. ;)

Se innlegget over dette, så håper jeg du skjønner litt mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Du skriver jo at du du er og blir lykkelig og det må vi bare forholde oss til ;)

Og når du gir ut råd i en tråd på et forum, så gjør du jo det til alles sak!!

Om du ikke liker det må du heller gi rådene dine litt mer privat enn på et forum.

Og du skriver at du har erfaring nok til å gi råd.

Som 15 år, så lurer jeg på hvilken erfaring du da mener du kan ha som kvalifiserer deg til å gi råd?

Har du vært i et langvarig forhold med en tyrker? Som 15 år så tenke jeg du ikke kan ha vært det. For da burde foreldrene dine vært undersøkt rett og slett.

Og nei langvarig menes ikke som over to uker ;)

Har du erfaring med økonomiske utfordringer som man vil møte i et slikt avstandforhold. Og da når man har barn itillegg. Har du erfaring på det å måtte bruke masse penger og tid på å søke visum og familiegjenforening?

Du mener altså det at du tok en sjanse på en tyrker, kvalifiserer deg til å gi råd på at andre i helt andre situasjoner må gjøre det samme. Har du forsørger ansvar for noen? Hvor mange av turene dine betaler du selv? Eller griner du til pappa for å få en tur til.

Hvor mange ganger har du vært i tyrkia etter du kom sammen med denne tyrkeren din?

Ta nå et hint da lille du.

Du er ikke voksen for det om du aldri så mye er 15 år og har en tyrkisk kjæreste.

Du skriver jo at du du er og blir lykkelig og det må vi bare forholde oss til ;)

Og når du gir ut råd i en tråd på et forum, så gjør du jo det til alles sak!!

Om du ikke liker det må du heller gi rådene dine litt mer privat enn på et forum.

Og du skriver at du har erfaring nok til å gi råd.

Som 15 år, så lurer jeg på hvilken erfaring du da mener du kan ha som kvalifiserer deg til å gi råd?

Har du vært i et langvarig forhold med en tyrker? Som 15 år så tenke jeg du ikke kan ha vært det. For da burde foreldrene dine vært undersøkt rett og slett.

Og nei langvarig menes ikke som over to uker ;)

Har du erfaring med økonomiske utfordringer som man vil møte i et slikt avstandforhold. Og da når man har barn itillegg. Har du erfaring på det å måtte bruke masse penger og tid på å søke visum og familiegjenforening?

Du mener altså det at du tok en sjanse på en tyrker, kvalifiserer deg til å gi råd på at andre i helt andre situasjoner må gjøre det samme. Har du forsørger ansvar for noen? Hvor mange av turene dine betaler du selv? Eller griner du til pappa for å få en tur til.

Hvor mange ganger har du vært i tyrkia etter du kom sammen med denne tyrkeren din?

Ta nå et hint da lille du.

Du er ikke voksen for det om du aldri så mye er 15 år og har en tyrkisk kjæreste.

Må si jeg ler litt av deg som så og si regner med at det du uttaler deg om meg er rett. For det første, så har jeg vært i et seriøst forhold med en tyrker før ja. Men han er norsk/tyrkisk og bor både i Norge og i Tyrkia. Det varte i over ett år, så det var en del over to uker ;)) ;) ;) ;) ;) Foreldrene mine trenger ikke undersøkes i det heletatt. Han står for sine egene utgifter som visum, flyturer osv, det betaler jo ikke jeg for. Jeg har betalt alle turene mine selv og det skal jeg fortsette med. Jeg har møtt han nok av ganger etter at vi ble sammen, så det er ikke et problem. Jeg har ikke sagt at all erfaringen jeg har går ut på å være sammen med en tyrkisk kjæreste?

MEN om jeg kan spørre igjen, hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snuppi

haha, du vet tydelighvis ikke hva du snakker om! Forventer ikke det heller siden du overhodet ikke kjenner meg eller situasjonen. Jeg har nok mer livserfaring med litt av hvert en det du noen gang vil få:-) Synes synd på deg over her som tydelighvis er redd for å ta sjangser her i livet. Går det ikke, så går det ikke. Synes synd på deg sier jeg bare. Jeg er fullt klar over hva jeg driver med, bare så det er HELT klart:-)

Du er 15 år... Du går på ungdomskolen.

Det er så mye som du ikke vet, men alle unge i den alderen tror at de har peiling på alt her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gammel, kanskje ikke vant til at en mann tilber deg på den måten.

Han er yngre, ser sikkert bra ut og bruker dette slik at han kan komme seg til Norge.

Beklager, men det er ikke deg han vil ha, det er oppholdstilatelse i Norge/penger.

Anonym poster: 8cb215309186bf249842d82d554b0007

Haha... 42 år er gammelt?? Hvor gammel er du selv siden du synes dette? Jeg tipper 18?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Du er 15 år... Du går på ungdomskolen.

Det er så mye som du ikke vet, men alle unge i den alderen tror at de har peiling på alt her i verden.

Du er 15 år... Du går på ungdomskolen.

Det er så mye som du ikke vet, men alle unge i den alderen tror at de har peiling på alt her i verden.

Eg har hørt d der ti ganger nå, og eg bryr meg forstatt ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Eg har hørt d der ti ganger nå, og eg bryr meg forstatt ikkje.

Det burde du virkelig gjøre.

Beklager, men det passer seg ikke helt at en 15 år gammel jente kommenterer og skal gi råd til voksne mennesker med livserfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...