Gå til innhold

Hjelp, har falt for tyrkisk mann....


chica chica

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det burde du virkelig gjøre.

Beklager, men det passer seg ikke helt at en 15 år gammel jente kommenterer og skal gi råd til voksne mennesker med livserfaring.

Jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 97jente

Det burde du virkelig gjøre.

Beklager, men det passer seg ikke helt at en 15 år gammel jente kommenterer og skal gi råd til voksne mennesker med livserfaring.

Det burde du virkelig gjøre.

Beklager, men det passer seg ikke helt at en 15 år gammel jente kommenterer og skal gi råd til voksne mennesker med livserfaring.

Du får si det til noen som bryr seg :) Selv om jeg er 15 år betyr det ikke at jeg ikke har erfaring med tyrkia og tyrkere generelt? Jeg kjenner kjempemange jenter som har tyrkisk kjæreste også. (som jeg har blitt kjent med pga vi er i samme situasjon) Men jeg har sagt det jeg har og si. Gidder ikke diskutere med noen som er sikkert godt voksene damer som ikke vet noe om meg eller hva slags erfaring jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Du får si det til noen som bryr seg :) Selv om jeg er 15 år betyr det ikke at jeg ikke har erfaring med tyrkia og tyrkere generelt? Jeg kjenner kjempemange jenter som har tyrkisk kjæreste også. (som jeg har blitt kjent med pga vi er i samme situasjon) Men jeg har sagt det jeg har og si. Gidder ikke diskutere med noen som er sikkert godt voksene damer som ikke vet noe om meg eller hva slags erfaring jeg har.

Vi har selv vært 15 år og verdensmestre....I ettertid har vi alle sett at dette ikke stemmer.

Skal en gi råd her, er det en fordel å vite hva en snakker om.

Du som 15 åring har ikke det. Det er ikke meningen at du skal ha det heller.

Ta innover deg at mange ser på deg som et barn fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Buddy

Har ikke lest hele tråden, men må nesten le pga kontrastene som dominerer denne diskusjonen.

Ei husmor på 42 går hen og faller for en tyrkisk rundbrenner av en bartender?

Ikke så mye annet å kommentere det med enn at alderen tilsier at det burde finnes vett og livserfaring nok til å skjønne at det der vel er mest vanlig blant langt yngre og dertil naive babes (om enn like ille)...

Så kommer det forsyne meg ei veslevoksen littjpie på 15 og kupper hele tråden med masse "gode råd" til 42-åringen :icon_lol:

Høy underholdningsfaktor ja, helt klart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Vi har selv vært 15 år og verdensmestre....I ettertid har vi alle sett at dette ikke stemmer.

Skal en gi råd her, er det en fordel å vite hva en snakker om.

Du som 15 åring har ikke det. Det er ikke meningen at du skal ha det heller.

Ta innover deg at mange ser på deg som et barn fremdeles.

Vi har selv vært 15 år og verdensmestre....I ettertid har vi alle sett at dette ikke stemmer.

Skal en gi råd her, er det en fordel å vite hva en snakker om.

Du som 15 åring har ikke det. Det er ikke meningen at du skal ha det heller.

Ta innover deg at mange ser på deg som et barn fremdeles.

Da er det bra at jeg vet hva jeg snakker om :) Les det første innlegget jeg skrev her, jeg fortalte det jeg visste. Sier ikke at hun skal gjøre det eller det. Men diskusjonen her har gått helt på villspor. Jeg har ikke all verdens tid til å sitte å hakke på fremmede på et forum. Har skole og jobb og konsentrere meg om, så det er veldig greit.

Har ikke lest hele tråden, men må nesten le pga kontrastene som dominerer denne diskusjonen.

Ei husmor på 42 går hen og faller for en tyrkisk rundbrenner av en bartender?

Ikke så mye annet å kommentere det med enn at alderen tilsier at det burde finnes vett og livserfaring nok til å skjønne at det der vel er mest vanlig blant langt yngre og dertil naive babes (om enn like ille)...

Så kommer det forsyne meg ei veslevoksen littjpie på 15 og kupper hele tråden med masse "gode råd" til 42-åringen :icon_lol:

Høy underholdningsfaktor ja, helt klart :fnise:

Har ikke lest hele tråden, men må nesten le pga kontrastene som dominerer denne diskusjonen.

Ei husmor på 42 går hen og faller for en tyrkisk rundbrenner av en bartender?

Ikke så mye annet å kommentere det med enn at alderen tilsier at det burde finnes vett og livserfaring nok til å skjønne at det der vel er mest vanlig blant langt yngre og dertil naive babes (om enn like ille)...

Så kommer det forsyne meg ei veslevoksen littjpie på 15 og kupper hele tråden med masse "gode råd" til 42-åringen :icon_lol:

Høy underholdningsfaktor ja, helt klart :fnise:

Dette her gidder jeg vel egentlig ikke gi et svar på engang. Hvis du kaller dette underholdning har du jammen et kjedelig liv! ;) Måten du skriver på får deg til å høres ut som en pensjonist, noe du sikkert er. Ha det fint videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene...15-åringen kom jo ikke akkurat med råd som var noe å reagere over heller. "om det føles rett, go for it" var sånn ca det hun skrev. Om hun da skriver det til en som er 15,20 eller 40 har da virkelig ingenting å si.

Synes flere her overreagerer litt. Hadde hun ikke skrevet alder, ville dere neppe reagert på samme viset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Buddy

Kjære vene...15-åringen kom jo ikke akkurat med råd som var noe å reagere over heller. "om det føles rett, go for it" var sånn ca det hun skrev. Om hun da skriver det til en som er 15,20 eller 40 har da virkelig ingenting å si.

Synes flere her overreagerer litt. Hadde hun ikke skrevet alder, ville dere neppe reagert på samme viset.

Ingen veldig "tung" overreaksjon fra min side ihvertfall, synes bare det hele virker litt komisk. Men skal ikke strekke strikken lenger, kos dere videre med temaet.

Til 97-modellen vil jeg bare bemerke at ja, er over 15, men slett ikke pensjonist enda :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Kjære vene...15-åringen kom jo ikke akkurat med råd som var noe å reagere over heller. "om det føles rett, go for it" var sånn ca det hun skrev. Om hun da skriver det til en som er 15,20 eller 40 har da virkelig ingenting å si.

Synes flere her overreagerer litt. Hadde hun ikke skrevet alder, ville dere neppe reagert på samme viset.

Kjære vene...15-åringen kom jo ikke akkurat med råd som var noe å reagere over heller. "om det føles rett, go for it" var sånn ca det hun skrev. Om hun da skriver det til en som er 15,20 eller 40 har da virkelig ingenting å si.

Synes flere her overreagerer litt. Hadde hun ikke skrevet alder, ville dere neppe reagert på samme viset.

Endelig en person med litt forståelse. Igrunn helt enig uansett om det hadde omhandlet meg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binta Ba er en klok kvinne det som mange ganger skjønner mye mer enn flere andre her.

Mitt forslag er at dere jenter slutter og krangle og diskutere hvilken alder det er best og forelske seg i. Alle forstandige mennesker vet at bare det og forelske seg er galskap nok i seg selv, og er man besatt så gjør man en del dumme handlinger.

At folk liker og forelske seg i fremmede og ikke folk man kjenner fra før tar jeg bare som ett ekstra bevis for galskapen og selvfornektelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si det til noen som bryr seg :) Selv om jeg er 15 år betyr det ikke at jeg ikke har erfaring med tyrkia og tyrkere generelt? Jeg kjenner kjempemange jenter som har tyrkisk kjæreste også. (som jeg har blitt kjent med pga vi er i samme situasjon) Men jeg har sagt det jeg har og si. Gidder ikke diskutere med noen som er sikkert godt voksene damer som ikke vet noe om meg eller hva slags erfaring jeg har.

Hvilke erfaringer fra Tyrkia og tyrkere har du? langvarig erfaring?

Er det en 14 dagerstur med mor og far

Anonym poster: 8058dc523d4682882b43004ee496c228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Hvilke erfaringer fra Tyrkia og tyrkere har du? langvarig erfaring?

Er det en 14 dagerstur med mor og far

Anonym poster: 8058dc523d4682882b43004ee496c228

Hvilke erfaringer fra Tyrkia og tyrkere har du? langvarig erfaring?

Er det en 14 dagerstur med mor og far

Anonym poster: 8058dc523d4682882b43004ee496c228

Jasså, så var visst fler som skulle begynne å rippe opp i det her?

Les hele tråden du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske så sikker på at jeg har mye mer erfaring en de fleste som skriver her inne.

Jeg har lest hele tråden, men jeg kan ikke se noe sted at du beskriver hvilken erfaring du strengt tatt har. Det sier seg selv at når du er 15 år så kan du umulig ha den erfaring du påstår du har. Du er jo såvidt konfirmert!

Jeg skjønner at du mener at du kan en ting og to, og det kan du sikkert i forhold til kjæreste og følelseslivet til ungdommer. Men når man er voksen er ting så mye mer komplisert at du kan nesten ikke forstå det uten å ha vært voksen i noen år.

Anonym poster: d71cb22546331f26c547dbe536102ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Er ganske så sikker på at jeg har mye mer erfaring en de fleste som skriver her inne.

NÅ får du faen meg gi deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har tyrkisk kjæreste og jeg er bare 15 år.

Tipper at din tyrkiske kjæreste er nok litt eldre enn 18 år?

I Norge er seksuell lavalder knyttet til kriminaliseringen av seksuelle relasjoner mellom personer med en aldersforskjell på mer enn ca. 3 år, der den ene part er yngre enn den seksuelle lavalderen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at en jente som er født fire år før årtotusen tror at hun forstår alt her i verden, og kjærligheten hun føler til denne tyrkiske pendleren er høyst reell og drømmene hun har om natten er selvsagt ekte.

Hadde det vært min datter så hadde jeg sagt, vet du, nå slutter du skolen og drar til tyrkia og blir der i seks måneder på eksursjon. Er du like forelska og fyren viser seg og være stabil og ordentlig og ikke en lurendreier som tjener penger på og jukse i pokerspill med fulle turister har ikke denne femtenåringen noe mindre rett enn andre norske kvinner til og forelske seg i tegnseriserfigurer fra disney.

Kvinner i alminnelighet burde umyndiggjøres dersom denne trenden her med og forelske seg i figurer man forestiller seg som bilder fra reisekatalogene er min mening, ikke bare de under atten.

Kan man ta avgjørelser som er basert på alkoholinntak og ferie? Når det er fest og moro og ikke hverdagsliv og sparing og ansvarlige valg?

Hva når livet ikke lengere er en fest? Hva når man ikke klarer og leve lengere av luft og kjærlighet? Hva når man må ha noe håndfast for og kunne overleve her i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ganske så sikker på at jeg har mye mer erfaring en de fleste som skriver her inne.

Her mener du selvfølgelig erfaring med tyrkere ikkesant? Ikke erfaring sånn generelt sånn som at en syttåirng har en del livserfaringer? Men heller du har hatt noen tyrkere "innom" for og si det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg mener "innom" som at du har vært hjemme hos dem og deltatt i hverdagslivet, ikke sånn bokstavelig tolkning, for det er hun ikke gammel nok til og kunne forstå enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske så sikker på at jeg har mye mer erfaring en de fleste som skriver her inne.

Hva består denne erfaringen av?

Jeg kan godt ramse opp hva min livserfaring er en sum av, i grove trekk. Spent på å høre din.

Jeg er født på begynnelsen av 70-tallet og er veldig klar over at jeg har masse å lære i livet fortsatt. Jeg tror veldig mange 15-åringer tror de er spesielt modne for alderen og har masse livserfaring. Det er nok svært sjelden slik i virkeligheten.

Men siden jeg er nysgjerrig: Kan du fortelle meg litt om tyrkeren din? For alt jeg vet kan dette være den store kjærligheten for dere begge, det vet jeg jo ikke noe om. Men dere kan da knapt være særlig kjent med hverandre hvis han bor i Tyrkia og du bor i Norge (nå mener jeg ikke "kjenne" som i samtaler pr FB og Skype)? Siden du vet han er den rette for deg, hva slags planer har dere for fremtiden? Hvor gammel er han? Hvordan er familien hans, har du møtt dem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...