Gå til innhold

Hjelp, har falt for tyrkisk mann....


chica chica

Anbefalte innlegg

For det første så er jeg der så og si vær eneste ferie og kanskje 3 ganger utenom det også.

Jeg betaler alle turene mine selv og nei, jeg reiser ikke alene.

Så du drar med en voksen altså? Hvem er der som har tid og penger til å følge deg ned deg annenhver måned? Nei, dette tror jeg ikke noe på.

Anonym poster: d71cb22546331f26c547dbe536102ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første så er jeg der så og si vær eneste ferie og kanskje 3 ganger utenom det også.

Jeg betaler alle turene mine selv og nei, jeg reiser ikke alene.

Bare av nysgjerrighet....hvorfor dobbelsiterer du hele tiden?

Anonym poster: c5af4c1508547709b612f323d6cf8fc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Jeg svarer ikke på mer ang. dette. Det som er verdt å vite står i kommentarene mine så da får dere lese de. Neivel? det er vel ikke mitt problem. Har virkelig annet å gjøre en å diskutere med en flokk damer som sikkert de fleste er godt over 40! Så det er sagt så betaler jeg alle turene mine selv. Mamma eller Pappa er alltid med. Takk for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier mer om foreldrene, sender sin datter som er under den seksuelle lavalder på sexferie til Tyrkia :hakeslepp:

Nr1: Står ingen steder at hun reiste/reiser alene.

Nr2: De er langt fra de første foreldrene til å "støtte opp" under ungdommer som er under den seksuelle lavalder når det gjelder sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godt voksen

Jeg svarer ikke på mer ang. dette. Det som er verdt å vite står i kommentarene mine så da får dere lese de. Neivel? det er vel ikke mitt problem. Har virkelig annet å gjøre en å diskutere med en flokk damer som sikkert de fleste er godt over 40! Så det er sagt så betaler jeg alle turene mine selv. Mamma eller Pappa er alltid med. Takk for meg

Hei du. Jeg syns synd på deg jeg, på en måte. Jeg er over 40 selv, og jeg vil faktisk støtte deg i denne saken. Ser at dere reagerer fordi hun er 15 år, men det er jo hennes valg om hun vil satse på et avstands forhold, og en utenlandsk gutt, for han er jo bare en gutt han også. Hadde dere reagert på samme måte hvis hun var myndig? Og dere reagerer på at denne gutten er Tyrkisk, spiller det noen rolle da? Hadde dere reagert på samme måte om gutten var norsk? Hun er ung, ja. Men hun kan jo fortsatt ha erfaring, og følelser for denne gutten? Og så drar dere inn foreldrene hennes? Hmm, dårlig gjort. Men her sitter dere en mandags kveld og går løs på en 15 år gammel jente som ga et lite råd, som damen faktisk søkte etter. Dere kaller henne ditt og datt, hun har jo følelser denne jenta:) Hun sa jo bare at hun skal følge hjerte sitt, hva er galt med det? Men men, dere for ha en flott mandags kveld alle sammen:) Gleder meg til ferie neste uke! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Noen som har tatt til fornuft seg jeg. Takk for støttende kommentar! :-)

Jeg bestemmer vel om jeg vil ha sex selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det som blir skrevet her er rett og slett forkastelig! Hvordan kan dere som sier dere vet bedre og har mer livserfaring snakke på en så frekk og spydig måte til denne 15-åringen? For alt hva dere vet så kan hun ha full peilig. Kan vel ikke si at hu virker som ei dum jente ut ifra det jeg har lest! Det at dere begynner å blande inn ting som hore, moren hennes og dårlig humkomelse blir bare for dumt.

Det er sant at noe av det jenta skriver kan misforstås, men tenk dere om før dere kommenterer det som er blitt skrevet. Pass på at dere har fakta før dere fyrer løs i kommentarfeltet.

Jeg har en datter på 16 år som jeg har så stor tillit til at jeg ville latt henne være sammen med den personen hun ønsket. Jeg vet at hu ikke er ei dum og naiv jente, og nettopp derfor så får hun være sammen med hvem hu vil. Hadde datteren min kommet å fortalt meg at hu var sammen med en tyrker så hadde jeg jo vært kritisk i starten, men jeg hadde gitt det en sjanse.

Nå får dere voksne ta litt vett til dere og tenke dere om. Situasjonen kunne vært mye, mye verre. Enhver voksen person ser vel hva som er riktig.og om de i tillegg kjenner denne gutten hu er sammen med, så hvorfor ikke la han komme tvilen til gode?

97'ern er slett ikke noe hore fordi hu er sammen med en gutt med annen nasjo nalitet, det blir bare for dumt. Lavmål av voksne mennesker spør du meg.huh.png

Til 15-åringen. Lykke til med tyrker'n din :bigfoot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det fare. Han kommer fort, meeeeget fort, over deg. Han kommer over deg når de neste charterflyene med lovesick damer lander.

No offense, men det her oppsummerer det nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
De er langt fra de første foreldrene til å "støtte opp" under ungdommer som er under den seksuelle lavalder når det gjelder sex.

Hæ?

Dette blir bare helt bak mål.. det er da vel ingen som f.eks. sender sin sønn til Pattaya på et horehus like lite som det er folk der ute som sender sine døttre til Alanya fordi disse opererer litt mer skjult og ting bare skjer lizzm?

Så har man alt dette dopet som er lett tilgjengelig i slike miljøer... pluss en hel del lurendreiere, selv ikke blandt garva sjøfolk fikk matrosen gå i land uten at en av de passert på han... hva tror du grunnen til det var?

De hadde sikkert ikke samme livserfaringen som visse foreldre nå til dags kan en i hvert fall si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personhets, enkelte svar til dette og avsporinger.

Rainbow81, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

No offense, men det her oppsummerer det nok.

No offense, men det her oppsummerer det nok.

Herregud, vi er fult klar over at mange tyrkere er sånn, men ikke på langt nær alle! Skal ikke dra alle under samme kam vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, vi er fult klar over at mange tyrkere er sånn, men ikke på langt nær alle! Skal ikke dra alle under samme kam vettu!

Kan så være, det blir det en typisk risk vs. reward. Risken for at det vil gå i dass vil jeg si, subjektivt, er ganske høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 97jente

Takk for kommentaren, Rita! :) Du er en av få som forstår det :)

JEG ER DA FOR FAEN IKKE DER PÅ SEXFERIE?? Dere tror fader meg bare det dere vil tro!! Er ikke der for verken noe sex eller party..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og til dere mødre som sender deres døtre på sexferier, hva faen er det dere tenker på

Så du mener at 15 åringen har hvert på sexferie, bare fordi hun har kjæreste i et annet land? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så du mener at 15 åringen har hvert på sexferie, bare fordi hun har kjæreste i et annet land? :frustrert:

Jeg tiltalte en annen bruker rent generelt, men de som har holdningen "shit happens" når det kommer til barn under den seksuelle lavalderen er rett og slett WHITE TRASH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæ?

Dette blir bare helt bak mål.. det er da vel ingen som f.eks. sender sin sønn til Pattaya på et horehus like lite som det er folk der ute som sender sine døttre til Alanya fordi disse opererer litt mer skjult og ting bare skjer lizzm?

Så har man alt dette dopet som er lett tilgjengelig i slike miljøer... pluss en hel del lurendreiere, selv ikke blandt garva sjøfolk fikk matrosen gå i land uten at en av de passert på han... hva tror du grunnen til det var?

De hadde sikkert ikke samme livserfaringen som visse foreldre nå til dags kan en i hvert fall si!

Hjelpe meg..så det å ikke nødvendigvis se negativt på at din datter/sønn er seksuelt aktiv, er likestilt med å sende på sexferie??? I alle dager. Om gutten var norsk og bodde to timer unna ville du neppe skrevet det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltalte en annen bruker rent generelt, men de som har holdningen "shit happens" når det kommer til barn under den seksuelle lavalderen er rett og slett WHITE TRASH!

Forskjell på shit happens, og det å vite at ungen har sex, og dermed heller sørge for så trygge rammer som mulig, fremfor å lukke øya og tro det ikke skjer og eksisterer jo mer man stenger de inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, når jeg skal få en sønn skal vi dra til Thailand på horehus så han kan bli innlemmet i de voknes rekker med så trygge rammer som mulig, hvem vet... kanskje det er ekte kjærlighet og hore vil til Norge fordi hennes største ønske er å gå på ski i påskefjellet og spise appelsin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenny

Ja, når jeg skal få en sønn skal vi dra til Thailand på horehus så han kan bli innlemmet i de voknes rekker med så trygge rammer som mulig, hvem vet... kanskje det er ekte kjærlighet og hore vil til Norge fordi hennes største ønske er å gå på ski i påskefjellet og spise appelsin.

Ja, når jeg skal få en sønn skal vi dra til Thailand på horehus så han kan bli innlemmet i de voknes rekker med så trygge rammer som mulig, hvem vet... kanskje det er ekte kjærlighet og hore vil til Norge fordi hennes største ønske er å gå på ski i påskefjellet og spise appelsin.

Du er bare motbydelig frekk! Stakkars fremtidige sønn, som må ha en sånn forelder som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...