Gå til innhold

Hjelp, har falt for tyrkisk mann....


chica chica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke vi skal trakassere kjærligheten her. Både rita, binta bi og jenta på femten har et poeng med at man selv må få lov til og velge hvem man vil ligge med.

Hvorfor er det bare damer som får lov til og selv bestemme hvem man skal ligge med? Hvis en mann puler ei hore i nigeria da kan han bli straffet han, - selv om hora ville ha pengene frivillig, og tullingen er en dritings alkis som er forelska og greier...

Spesielt egentlig at damer aldri blir ansvarliggjort for egne handlinger og blir fortalt at under forelskelsens rus er alt lov, mens de veldig samme handlinger for en mann blir kriminalisert i myndighetenes disiplineringsøyemed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Stakkars fremtidige sønn, som må ha en sånn forelder som deg.

Si meg.. er det 97jente eller "Kenny" jeg nå svarer? (jeg finner det besynderlig at dere begge begår eksakt samme feilen når dere skal sitere).

Over til dette med å finne kjærligheten i land hvor fattigdommen råder og folk med lav utdannelse gifter seg opp i verden... en ting er at godt voksne mennesker drar til slike U-land, men når de tar med seg sine barn som for anledningen har masse lommepenger (etter landets standard) og attpåtil gir de såpass frie tøyler kan få uheldige konsekvenser.

Det verste når en har ræva full av penger er at man har fri tilgang til nær sagt alt, noe som gjør at mange fort mister hodet, et kjent triks er som sagt alkohol som slår ganske bra i varmen og man blir et forholdsvis lett bytte.

Det mange sier til seg selv er at de er på ferie og mister dermed normal folkeskikk, alle hemninger og tror at folk er hyggelige mot de fordi man er så et fantastisk menneske.

http://www.nrk.no/ny...erden/1.6665751

I Tyrkia lever tusenvis av unge menn på pengesterke kvinner fra Norden. NRK har møtt en av dem.

Se for deg en kurv full av halvråtne bær. Jeg forsøker hele tiden å plukke ut det beste bæret av denne kurven, sier Gürbüz.

Når det er gjort legger han en slagplan. Den utvalgte kvinnen analyseres fra topp til tå. Hva slags klær hun går med, hvordan hun sminker seg, hva hun drikker, hva hun snakker om, er alle viktige faktorer som former strategien hans.

– Selv veska og smykkene hennes studerer jeg nøye, sier han.

Etter at kvinnen er grundig analysert og klassifisert, velger han strategien, for så å gå til verket. Målet er selvfølgelig at kvinnen skal bli sjarmert, forelsket og sengeklar på tretti minutter.

– Kvinnene som blir valgt ut, pleier som regel å være klare som egg. Jeg forstår ut i fra blikkene de sender hva de ønsker av meg, sier han.

Tyrkiske menn kvier seg ikke for å vise sin kjærlighet blant folk. De dukker stadig opp med roser, gir hyppig massasje og går hånd i hånd i gatene med sine elskerinner. De er verdensmestere i å overøse med komplimenter, noe som oftest faller i smak hos kvinnene.

– Selv om komplimentene er basert på løgn, blir kvinnene lykkelige av dem. De yter også stor respekt som kvinner her. Når flørten er over, er det de tyrkiske mennene som alltid kommer i dårlig lys, sier Gürbüz.

I perifere områder i Tyrkia, er det ikke vanlig at seksuell kontakt skjer før paret har giftet seg. Det er klare skiller mellom menn og kvinner, og ikke alle av disse ungene har noen erfaring med det andre kjønn før de kommer til Alanya eller andre feriesteder i Tyrkia.

Gürbüz mener at relasjonen som oppstår mellom ham og kvinnene er som en slags forretningsforbindelse, hvor begge er blitt tildelt hver sin rolle.

Det er en konkurranse mellom mennene om å bli sammen med flest mulige godt voksne kvinner. Og de forteller hverandre i detaljer om hvordan de sjekker opp damer, hvor mange de har og hvor mye de tar imot fra dem.

Det er veldig mange som opererer som gigolo her. Men jeg mener at kvinnene er med på å få mennene ut av sporet, sier han.

I fjor lanserte et av verdens største dameblader, Take a Break, "en toyboy-forpliktelse", som innebærer at godt voksne kvinner ikke skal la seg utnytte av unge, kjekke tyrkiske menn under sydenturen.

Fenomenet har spredd seg til de tyrkiske turistområdene i de senere årene. Tusenvis av unge tyrkiske menn tar betalt for å tilfredsstille middelaldrende kvinner på ferie.

Kanskje noe å tenke på neste gang en blir overtalt etter et par drinker som var ekstra sterke ettersom man jo som sagt bare har et såpass vinnende vesen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er en konkurranse mellom mennene om å bli sammen med flest mulige godt voksne kvinner. "

Det står jo der ( Godt voksene kvinner) 15 åringen er da ikke godt voksen , og hvis gutten vil til Norge, så burde han ha skaffet seg en jente som kan få han hit. Som må ha utdannelse, jobb, hus og penger. Jenta går jo på ungdomsskolen. Så han har ingen grunn til og lure henne. Hun tar ikke valgene helt selv, hun er jo 15 år, hun reiser ikke alene, det har hun jo selv sakt. Og når begynte denne tråden og handle om sex? Og når man skal ha sex, og foreldre som ikke støtter opp? Vi vet jo ingen ting om forholdet hennes med sine foreldre. Jeg skjønner godt at hun blir provosert og såret, og gir frekke kommentarer tilbake. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Prøver også å holde meg til trådens tema, men nå er det vel slik at mange kvinner sier de ikke tar disse valgene helt selv. Tråden omhandlet ikke denne 15-åringen i utgangspunktet, men en kan lett spore temaet over på penger, alko-rus og sex når vi snakker om U-land.

De som forsvarer noen som drar med sine barn (uten særlig oppsyn) til en destinasjon som er kjent for sexturisme er rett og slett ikke god i hodet, en leser hver jævla sommer om umyndige jenter som har fått i seg for mye alkohol og med ett har gruppesex og anmelder forholdet for så å ikke høre en dritt mer om disse sakene.

hvert jævla år hører en om denne driten... kanskje ikke så rart når man ser hvor naive visse individer i denne tråden ser ut til å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare motbydelig frekk! Stakkars fremtidige sønn, som må ha en sånn forelder som deg.

Lol u gettin' trolled, nab :-p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei er en kvinne fra Tyrkia. Og la meg si det slik. Han er nok bare ute etter rikdom og Norge i seg selv. Jeg selv er født og oppvokst her i norge men, jeg blir også sjekket opp av disse kelnerne, men jeg vet veldig godt at når hver andre kelner prøver seg etter at de hører min bakgrunn, så er det oppholdstillatelse.

Han har en sønn i russland?? Han kan jo ha prøvd seg på en annen dame for å komme til russland eller noe? men funket vel ikke. Vet ikke....

Men la oss si det sånn hold kontakten og vent med å dra så ser du, og om du fortsatt er i tvil så reis ned for man vet aldri, men vær forsiktig å hør hva han vil. Blir det fort snakk om giftemål etc...Så veit du nok hva han er ute etter. Mange har falt i den fella. Tyrkiske menn er utrolig store sjarmører, og dette fordi de vil finne seg utenlandske damer å gifte seg med. Snakker da om de som jobber på hoteller, men tyrkiske menn i hovedstaden eller andre byer er heeelt annerledes og de har som oftest ikke lyst å dra bort fra hjemlandet nettopp fordi de lever godt. Men kommer du fra fattigdom er det forståelig at de søker en løsning.

Anonym poster: 595d6084f55bd97fc9196bc6e410b407

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Herregud! For det første? hæ? hvordan kan jeg være kenny? Kjenner ingen som heter det engang :) Det er jo mange fler en meg som gjør den feilen, jeg vet da fader hvordan man gjør det rett jeg. De som ikke har brukere her og kun kommenterer enkelte innlegg kan du vel ikke forvente at de er eksperter her? Jeg er jo anonym her, om jeg ville sagt at du var motbydlig frekk så hadde jeg vel fader meg sagt det??

Over til noe annet, det at jeg har kjæreste i tyrkia betyr ikke at jeg ikke er under oppsyn der? og for alt dere vet så kan det godt hende vi ikke har hatt sex heller, dette handler ikke igrunn om sex.

Bare så det er sagt så jobber han ikke i turistbransjen og han har god økonomi. Uansett om jeg ville kunne jeg ikke skaffet han oppholdstillatese før vi evnt er gift, noe som er veldig lenge til isåfall. Hvorfor går han da ikke heller løs på ei som er eldre?

Det blir det samme som å si at alle nordmenn liker fisk.

Han er da ikke fattig, herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! For det første? hæ? hvordan kan jeg være kenny? Kjenner ingen som heter det engang :) Det er jo mange fler en meg som gjør den feilen, jeg vet da fader hvordan man gjør det rett jeg. De som ikke har brukere her og kun kommenterer enkelte innlegg kan du vel ikke forvente at de er eksperter her? Jeg er jo anonym her, om jeg ville sagt at du var motbydlig frekk så hadde jeg vel fader meg sagt det??

Over til noe annet, det at jeg har kjæreste i tyrkia betyr ikke at jeg ikke er under oppsyn der? og for alt dere vet så kan det godt hende vi ikke har hatt sex heller, dette handler ikke igrunn om sex.

Bare så det er sagt så jobber han ikke i turistbransjen og han har god økonomi. Uansett om jeg ville kunne jeg ikke skaffet han oppholdstillatese før vi evnt er gift, noe som er veldig lenge til isåfall. Hvorfor går han da ikke heller løs på ei som er eldre?

Det blir det samme som å si at alle nordmenn liker fisk.

Han er da ikke fattig, herregud!

Du trykker både på multisitat og svar på en gang, da kommer det opp dobbelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Til trådstarter:

Jeg fatter ikke at du lar deg involvere i dette. Jeg mener ikke at en tyrkisk mann ikke kan være en alle tiders mann!!!! Men situasjonen du beskriver høres ikke noe særlig ut.

Skal du dra ned til ham igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at det er vanskelig å forstå, og situasjonen er langt fra optimal.. Men ja, jeg kommer nok til det. Hvis jeg ikke gjør det kommer jeg til å angre, men godt mulig jeg kommer til å angre på at jeg dro ned også. Man lever kun en gang, så noen sjanser får man ta. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...