Gå til innhold

Hjelp, har falt for tyrkisk mann....


chica chica

Anbefalte innlegg

Til trådstarter:

Jeg fatter ikke at du lar deg involvere i dette. Jeg mener ikke at en tyrkisk mann ikke kan være en alle tiders mann!!!! Men situasjonen du beskriver høres ikke noe særlig ut.

Skal du dra ned til ham igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette her gidder jeg vel egentlig ikke gi et svar på engang. Hvis du kaller dette underholdning har du jammen et kjedelig liv! ;) Måten du skriver på får deg til å høres ut som en pensjonist, noe du sikkert er. Ha det fint videre.

Si det til noen som bryr seg. :filer:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å mimre over min tid som 15 og 16 åring.

Jeg gikk på u-skolen, måtte tidlig inn om kvelden. Var sikker på at jeg aldri ble forlovet, gift og gikk barn. Jeg fikk jo ikke være ut om kvelden.

Ferien besto av reise med mor og far på hyttetur. Av og til dro v til slekninger

Når jeg var 16 tok jeg sommerjobb. Jobbet sammen med voksne damer. Jeg reiste på min førsste ferie alene den sommeren, men det var til min søster i en annen by. Hun bodde på hybel, og skulle passe meg.

Da jeg var 17, traff jeg en gutt på 22 år, mine foreldre syns han var vel voksen. Han var ferdig på vg, og hadde begynt i jobb.

Etter ferien fikk jeg heller ikke reke ut om kvelden, og jeg syns mine foreldre var både dum og helt utdatert.

Så lenge jeg bodde hjemme, så fikk jeg innordne meg til reglene.

Skulle jeg funnet på å finne meg en tyrker.......i en alder av 15 år, og samtidig beg. å snakke om min livserfaring? tror mine foreldre har villet søkt hjelp for meg.

Joda, når jeg var i den alderen, så viste jeg best.

De hadde iallefall kustus på meg, og jeg er så glad for det i dag.

Jeg var 23 år, første gang jeg var i syden. Så ukjent jeg var i verden, så det var nesten skummelt. Reiste med en reisevant kjæreste.

Jada, fikk den gang også formaninger fra mine foeldre.

Skulle min datter på 15 sittet i det virkelige liv, og spyttet ut av seg det, som denne 15 åringen her inne gjør, så har jeg tenkt: Jeg har f....meg mislykket som mor

Anonym poster: 8058dc523d4682882b43004ee496c228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Har ikke lest alle kommentarene her, men nå svarer jeg en gang for alle og dette blir mitt siste svar. Om dere hadde lest kommentaren over den ''jeg har mer erfaring en dere'' så hadde dere skjønt at jeg mente med TYRKERE(tyrkia) og ikke alt annet her i livet. Er da faen meg måte på hvordan dere skal gå løs på en 15åring og klikke helt. Det eneste jeg skrev som råd først i innlegget her var at om det føltes riktig så burde hun vurdere det, men dette har blitt til en diskusjon om alderen min! Kjæresten min er 17 år bare så det er sagt, og NEI han ''lurer'' meg ikke, siden jeg har sett alt fra pass til bankkort og det skal godt gjøres å forfalske det. Jeg kan komme med litt håndfast informasjon ja. Han er som sagt 17 år, og jeg er i Tyrkia nesten annenhver måned. Faren hans er død og moren hans bor i Kurdistan. Jeg har vært der og besøkt moren og jeg har også besøkt broren som bor i Ankara. Planer for fremtiden er at vi skal ha et bra forhold og være lykkelige? Ikke noe annet en det, jeg er ikke klar for å gifte meg før på mange år, og det må han respektere. Men når jeg blir 18 blir jo dette lettere når jeg kan dra helt alene og slikt. Mamma og Pappa har også et godt forhold til han. Det finnes ei grense for hvor dømmende folk kan være, og så og si alle som har kommentert det innelgget her har gått langt over den grensa! Hadde jeg vært 3 år eldre hadde tonen vært noe helt annet! Jeg kan lett bli tatt for å være godt over 20 og da tenker jeg ikke på utseendet i bunn og grunn men ser mye eldre ut også. ''vært innom'' ? Har vært hjemme hos så og si alle jeg kjenner der da, men skjønner ikke hva det har med saken å gjøre? ''De voksene'' vet ikke alltid mest og best! Hadde jeg vært 5 år eldre så hadde jeg ikke gjort noe/tenkt noe annerledes! Dere må virkelig ha lite å gjøre når dere går løs på en 15åring på den måten, og dere tror dere vet alt ut ifra det jeg skriver her? Dere som er så voksene for virkelig finne dere noe bedre å gjøre. TAKK FOR MEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøffel

Annonse

Gjest Gjest
jeg er i Tyrkia nesten annenhver måned.

Så du traff ham når du var fjorten år og både din mor og far synes dette er helt greit? :overrasket::blink::sjokk::bond::huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Tipper at din tyrkiske kjæreste er nok litt eldre enn 18 år?

Tipper at din tyrkiske kjæreste er nok litt eldre enn 18 år?

Ja, jeg er fullt klar over den seksuelle lavalder. For det første så har jeg hatt sex siden jeg var 13 år, og det er ikke mer en to år mellom oss. Så ser ikke helt poenget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom et fåtall kommentarer, støtter jeg faktisk 15-åringen her.

Synes hun virker, i de fleste kommentarene, moden for alderen, og skjønner godt at hun kommer med småfrekke kommentarer tilbake etter en del av det som har blitt sagt her.

Dere påstår selv dere er voksne, men sitter og hakker mot en 15-årig jente. Latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du traff ham når du var fjorten år og både din mor og far synes dette er helt greit? :overrasket::blink::sjokk::bond::huh:

Hvorfor er det ikke greit?

Fordi han er tyrker, eller fordi han er to år eldre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
sex siden jeg var 13 år, og det er ikke mer en to år mellom oss.

Wow!

Altså.. whisky, oscar, whisky... WOW :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jentet

Utenom et fåtall kommentarer, støtter jeg faktisk 15-åringen her.

Synes hun virker, i de fleste kommentarene, moden for alderen, og skjønner godt at hun kommer med småfrekke kommentarer tilbake etter en del av det som har blitt sagt her.

Dere påstår selv dere er voksne, men sitter og hakker mot en 15-årig jente. Latterlig.

Utenom et fåtall kommentarer, støtter jeg faktisk 15-åringen her.

Synes hun virker, i de fleste kommentarene, moden for alderen, og skjønner godt at hun kommer med småfrekke kommentarer tilbake etter en del av det som har blitt sagt her.

Dere påstår selv dere er voksne, men sitter og hakker mot en 15-årig jente. Latterlig.

Nå ble jeg faktisk litt sjokkert. Endelig noen med litt ordentlig innsikt. :) Takk for forståelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor er det ikke greit?

Fordi han er tyrker, eller fordi han er to år eldre??

Sier mer om foreldrene, sender sin datter som er under den seksuelle lavalder på sexferie til Tyrkia :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 97jente

Skjønner ikke hva som er problemet med at han bor i tyrkia? Det er jo som å ha et vanlig forhold bare at det mer mye avstand. Kjærlighet er kjørlighet uansett land og tro. Det at mamma og pappa stoler på meg og la meg gjøre det sier vel litt mer om meg :) Hadde datteren dems vært noen andre en meg så tviler jeg på at det hadde vært samme tonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan har du egentlig anledning til å reise til Tyrkia omtrent annenhver måned? Hvordan har du råd?

Og får du virkelig lov å reise ned dit alene?

For noen foreldre du har!!

Anonym poster: d71cb22546331f26c547dbe536102ef0

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 97jente

Hvordan har du egentlig anledning til å reise til Tyrkia omtrent annenhver måned? Hvordan har du råd?

Og får du virkelig lov å reise ned dit alene?

For noen foreldre du har!!

Anonym poster: d71cb22546331f26c547dbe536102ef0

Hvordan har du egentlig anledning til å reise til Tyrkia omtrent annenhver måned? Hvordan har du råd?

Og får du virkelig lov å reise ned dit alene?

For noen foreldre du har!!

Anonym poster: d71cb22546331f26c547dbe536102ef0

For det første så er jeg der så og si vær eneste ferie og kanskje 3 ganger utenom det også.

Jeg betaler alle turene mine selv og nei, jeg reiser ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...