Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok

Wit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillen: De anbefaler oss å vente siden for tidlig testing kan føre til falsk positiv test pga hormoner som er tatt tidligere. Etter 3 uker er disse garantert ute av kroppen....

Ellers bare ruger og venter jeg nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsnings sprøyten er jo ute av kroppen etter 10 dager. Så på de fleste andre sykehusene tester man 14 dager etter innsetting av egget. Men om mensen ikke har kommet innen du skal teste 3 uker etter innsetting, så er du garantert gravid.

Jeg hadde ikke greid å vente så lenge, hadde egentlig bestemt meg for å vente til dag 14 denne gangen.

Men da flere av de jeg hadde uttak samtidig med testet positivt på dag 10, så greide jeg ikke holde meg lenger enn til dag 11. Og den var jo som kjent positiv.

Krysser fingeren og alle andre ledige kroppsdeler for deg.

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen :-)

Kommer nok til å teste før det har gått 3 uker ja... Det gjorde jeg sist ihvertfall. Da testet jeg 2 uker etter uttaking, og det var veldig positivt :-)

Sliter veldig med kvalme idag (og igår). Det er jo litt tidlig med tanke på det å være gravid, men lurer på om det kanskje kan være hormonene? Jeg har ikke vondt noe steder eller noe som skulle tyde på overstimulering. Blir bare utrolig kvalm i perioder.

Noen av dere andre med prøverørs som oppdaget noe sånt? Sist ble jeg ikke kvalm før en uke etter innsetting, og da var jeg jo veldig gravid med Ida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med sykehuset idag ang kvalmen min, og så lenge jeg ikke hadde vondt noe sted eller andre sånne ting var det ikke overstimulering. Hun bare lo av meg og sa at det var nok hormoner som fremkalte kvalmen, men ikke sånne som jeg selv tilførte kroppen :o

Hun anbefalte meg nå bare og krysse fingre. Alt så VELDIG lovende ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Pondusa, aftenstjerne, Sandra og sirka.

Krysser alt jeg har selv også. Trodde jeg skulle klare å slappe 80% av denne gangen, men sånn går det ikke. Blir nesten stressa av denne ventinga. Vil gjerne vite NÅ om jeg er blitt gravid eller ikke... :oops:

Har også ømmere pupper nå idag og kvalmen er der fortsatt ja :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Spennende... :danse:

Jeg er overbevist om at du og lillen får babyer samtidig nå jeg... :hoppe:

Du vet jo at som regel går en over 1. gang...

Så selv om du vil ha termin etter henne - er det sjangse... :wink:

Følger med iallefall.

Klem fra Mayamor (som selv er på dag 40... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Lillen gravid og så har ikke jeg fått det med meg??? :o *løper inn til lillen sin bok....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke det vært det beste?

:Nikke: Å føde samtidig!? :ler:

Kanskje ikke samtidig, men...håper i det minste å få flest mulige inn i juni-klubb! :wink: Og det er stor sjanse for at du blir en av de! :D

Har det gått en uke nå?

*utålmodig* :sur:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg tester over helgen jeg selv om jeg egentlig skal vente en uke til. MEN, det kan jo hende at jeg får mensen før det da :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...