Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. februar 2005 #341 Del Skrevet 17. februar 2005 Så spennende! Lykke til! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 17. februar 2005 #342 Del Skrevet 17. februar 2005 Kjempeflott at 4 har delt seg Så i dag er det innsetting spennende så nå må vi krysse i vei ihvertfall 10 dager til håper vi leser om positiv test da :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #343 Del Skrevet 17. februar 2005 Da har jeg satt inn igjen 2 IVF egg... Krysser alt jeg har for at ihvertfall 1 av de fester seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. februar 2005 #344 Del Skrevet 17. februar 2005 :hoppe: Krysser alt for at dere lykkes denne gangen. :hoppe: Tenker på deg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. februar 2005 #345 Del Skrevet 17. februar 2005 Å så spennende nå Wit. Skal krysse alt som finnes av armer og bein i denne kropp, for at det går deres vei denne gangen! :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. februar 2005 #346 Del Skrevet 17. februar 2005 Krysser fingrene for deg! Håper du får ei fin helg! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 18. februar 2005 #347 Del Skrevet 18. februar 2005 Krysser alt vi kan dette skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. februar 2005 #348 Del Skrevet 18. februar 2005 Hæppi ruging!! Jeg krysser fingrene sammen med alle andre her... Men kanskje jeg krysser fingre for at TO egg skal feste seg Når skal du ta blodprøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #349 Del Skrevet 18. februar 2005 Lillen: Ullevål praktiserer ikke blodprøver. Må bare ta en test om 3 uker eller kanskje litt tidligere??? Får jeg mensen kommer nok den neste helg, så det er bare å vente og se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. februar 2005 #350 Del Skrevet 18. februar 2005 God rugehelg, Wit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. februar 2005 #351 Del Skrevet 18. februar 2005 Tenker på deg... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 19. februar 2005 #352 Del Skrevet 19. februar 2005 Tenker på deg dette skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #353 Del Skrevet 22. februar 2005 Så snille dere er :-) Ruger fortsatt da... Sitter på kurs og dagene går...... Har mensen smerter og stikkinger. Vet ikke om det er positivt eller negativt... Uansett, så er det vel max en uke igjen til jeg noe mer sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 22. februar 2005 #354 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg hadde mensen murringer i 3 mnd så det er kansje et godt tegn det hadde ikke fryktet noe før det motsatte er bevist ihvertfall. Tenker massse på deg håper dagene frem til testing går fort. :dagensrose: til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. februar 2005 #355 Del Skrevet 22. februar 2005 Sender masse positive tanker og vibbrasjoner til rugedamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. februar 2005 #356 Del Skrevet 22. februar 2005 Ta vare på deg selv, lille rugehøne... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdamor Skrevet 23. februar 2005 #357 Del Skrevet 23. februar 2005 Å nå er det lenge siden jeg har vært på nett å sett... Så flott da at det har gått så fint hittil. Husk å ta det med ro og nyt ruginga da. Lykke til fremover, si fra hvis der vil ha/komme på besøk. PS: jeg har fått jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #358 Del Skrevet 23. februar 2005 Takk alle sammen. Jeg ruger fortsatt da :-) Jeg har ikke gode følelser for dette forsøket, men det trenger jo ikke bety noe.... Håper selvsagt på et positivt resultat, men tror egentlig ikke at jeg får det... :-( Uansett, det er jo ikke så lenge til jeg vet noe da... Tar det egentlig helt med ro. Magdamor: Klart vi gjerne vil ha besøk, eller komme på besøk. Men det bør helst bli en helg da pga sovingen til Ida om kvelden. Hun er helt skutt etter barnehagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdamor Skrevet 24. februar 2005 #359 Del Skrevet 24. februar 2005 Du må prøve å tenke positive tanker da, det er nok viktig det også..... Føler du har gode sjangser jeg, xxxxxxxxxxxog ber fortsatt til høyere makter for dere:klem: Jobber neste helg og helga den 12. kommer mamma og dem. Hva med helga etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #360 Del Skrevet 24. februar 2005 Magdamor: Den helga er min kjære i Kiel, men jeg og Ida er hjemme da :-) Hadde vært kos med besøk.... Eller vi kan dra ut en tur :-) Ellers veksler nok disse tankene mine fælt.... Kjenner på alt i disse dager. Er puppene ikke så ømme lenger? Er jeg litt kvalm? osv osv osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå