Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

:o Har helt glemt at jeg kan jo bruke babybjørnen... :oops:

Men nå skal jeg reise til byn og så skal mannen være hjemme litt før han skal på personalmøte etterpå. Tror jeg skal rekke det. Håper bare de har det jeg vil ha, hvis ikke blir jeg nok litt sur ja...

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe:

Jeg fikk alt jeg ville!!! :danse:

Stempel med leketog, fotavtrykk-uttrykker, lyseblå pappa, mørkeblå pappkort, lyseblå embossingpulver... Jess jess! Dette er moro!!

Og det ble veldig fint å embosse det lille toget i lyseblått på mørkeblått...

:hoppe: Dere aner ikke hvor bra dag jeg har!! Og nå har meta og jeg avtalt kafetur også... Jippi!!

Våren er her og jeg er visst helt våryr!!

Ryddet og vasket leilighete, begynt på takkekortene, fikset litt med bestilling av bilder, vært på tur i en time og smilt en hel masse!!

:hoppe: ut igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

... lyseblå pappa,

For de som ikke vet det så er en lyseblå pappa, pappa-smurfen... :ler:

(Måtte si det selv før lillen eller maya kom og mobbet meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Dere aner ikke hvor bra dag jeg har!! Og nå har meta og jeg avtalt kafetur også... Jippi!!

Og det gleder jeg meg masse til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var takkekortene ferdig. Gjenstår bare å skrive de. Det er det kjipeste. Men de må ut nå. Lenge siden dåpen nå så jeg er litt flau...

Men det beste var at jeg bestilte fremkalling av bildene på Elite foto i dag og fikk de ferdig to timer seinere, og betalte bare 2,- kroner stykket. :hoppe:

Jeg skjønner at embossing og hjemmelagde kort kommer til å bli min greie fremover. Synes det var kjempemoro og utrolig lett å få til fine kort. Trenger bare litt utstyr til klipping og liming og stempling. Har jo kjøpt litt i dag, så det er på gang!!! Åh som jeg drømmer om jobben på Panduro. Jeg tør ikke helt å håpe da... Det er garantert mange som søker og jeg er nok ikke så attraktiv siden jeg har Erik... :roll: Men så har jeg nå Erik da... (Verdens skjønneste!!! :hjerter2: )

Natta folkens!

Nå skal jeg sove!

Glemte forresten å si at pappa skal legges inn på Haukeland på onsdag. De vet fortsatt ikke hva som er gale, men en venn av pappa som er spesialist på indremedisin ble så forb***** da han hørte at pappa har vært syk i fire uker nå uten at noe særlig har skjedd. Så da skrev han pronte et skriv til Haukeland og la han inn. (Pappa måtte bare kome hjem fra møtevirksomhet for å skaffe norge en idrettspresident først...) Synes det er å bra at han nå blir innlagt, for da må de jo finne ut av det. Legen sa også det at siden papa ikke har hatt smerter i magen, så var det veldig liten sjanse for kreft. Mest sannsynlig så er det betennelse i pankreas. Det har noen sagt før også av legene, men hvorfor i all verden har han ikke fått noe antibiotika da?? :sur: Tenk om det bare er det som skal til da?? Jaja, jeg er uansett glad for at noe skjer!!!!! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Jeg er veldig hobbyglad, men har liksom aldri fått med meg hva sånn "embossing" er... Kan du forklare meg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig hobbyglad' date=' men har liksom aldri fått med meg hva sånn "embossing" er... Kan du forklare meg? ;)[/quote']

Embossing er rett og slett bare det å stemple med gummistempel på papir, og deretter tilsette embossingpulver, som en er utrolig finkornet og tilsatt ønsket farge. Deretter varmer jeg det opp over kokeplaten. Da lager dette pulveret et uthevet stempel. Litt vanskelig å forklare. Her kan du se en enkel hjemmeside om akkurat embossing. Det er utrolig enkelt!!! Og jeg synes det blir veldig fint!!

Ellers så har dagen begynt litt tidlig i dag. Og nå er Erik sulten, så da får han vel få litt mat da... :wink: Jeg får vel ta en runde med å skrive kort også i dag. Jaja, det er morsomst å klippe og lime!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pst: de har billige varmluftpistoler på Claes Olsson så er det kjappere og enklere å få uthevet stempelet :wink:

Takk for koselig hilsen i dagboken, hadde vært veldig artig dersom du har rett, men jeg tror nok vi må satse på at 14 er det magiske tallet :wink: Dette er en litt avslappet og deilig periode sånn sett! Er sikker på at det ikke er mulighet så jeg har (i allefall ikke ennå) klart å psyke frem noen tegn :ler:

Lykke til med jobbsøkingen på Panduro! Krysser fingrene for deg :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pst: de har billige varmluftpistoler på Claes Olsson så er det kjappere og enklere å få uthevet stempelet :wink:

Takk for det Bizzy! Kanskje jeg skulle kjøpt en varmepistol. Men nå er det sånn at jeg har utrolig liten plass til å oppbevare ting her i huset, så jo mindre jeg trenger å ha i kasser rundt om, jo bedre er det...

Jaja, jeg får ta meg en rydderunde i leiligheten i dag også. Mannen har sagt at han skal vaske over gulvene når han kommer hjem. Og da blir han så glad om jeg har gjort alt klart til det. Altså plukket opp bamser, biteringer, labber, klær osv. Også går jeg over gulvene med Jif mopp så er alt klart. Og når hanskal vaske så skal jeg ta sol... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Magnhild.

Skal si du var aktiv i går :wink: Fint at du hadde en flott dag. Det hadde jeg også. Tusen takk for koselige meldinger inne hos meg. Og for at du husket på bursdagen min :wink:

Det er deilig at det er begynt å bli vårlig. Elsker våren. Gleder meg til mirakelet kommer til verden sånn at jeg goså kan gå trilleturer.

Ønsker deg all lykke mht. jobbsøkingen. Spennende :wink:

Håper de vil finne ut mer på Haukeland nå som de far skal legges inn. Når det gjelder betennelse i pankreas; jeg trodde man da hadde sinnsyke magesmerter - som et smertebelte rundt magen - og at det ikke hjalp med antibiotika :-?

Hm - håper uansett at de finner ut av det og kan hjelpe ham.

Sender deg varme tanker og klemmer :klem:

Håper du får en fin dag og uke videre :)

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si du er i farten for tiden!! :hoho:

Får håpe det går bra med pappan din, og at det ikke er noe å være engstelig for. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg altså !!!! :ler:

Har bare vært litt opptatt her hjemme med oppussing, og det tar TID :roll:

Håper bare vi blir ferdige til barnedåpen 11.april :roll:

Dette blir bare en snartur innom, jeg er trøtt om en strømpe for tiden :Gjesp: , og begynner å lure på om det er noe på gang :klø:

Har jo ingen PMS tendenser, og DET er jo et fast innslag hver mnd :o

Jaja, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :wink:

Nattaklem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting å gjøre i dag:

*fortsette å pusse på kommoden som skal males på nytt.

*skrive takkekort

*lage hjemmesiden til Erik

*Gynekolog kl 13.00

*Treffe meta kl 18.00

*Lage middag til mannen siden jeg skal ut i dag... :roll:

Men først må jeg sitte litt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en effektiv dag!

Kan gjerne smitte meg med litt effektivitet! Var så effektiv på jobb i går, at det bare ikke funker i dag :roll:

*tar meg selv hardt i nakken og sleper meg over til arbeidsoppgavene...* :fy:

Kos dere i kveld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du hos gynekolog og om 4 timer og 48 minutter er det tid for kafebesøk :hoppe: Gleder meg til å treffe deg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Alt så fint ut hos legen.

Det var bra, for jeg var litt engstelig.

Er vel egentlig alltid det før jeg

skal til leger... :roll:

Ellers så har jeg vel ikke gjort så veldig

mye av det jeg skulle, så da får jeg

begynne nå. Lurer på hvor jeg skal begynne.

1. Moppe over gulvene med jif-mopp.

(Har planer om å gjøre det hver dag nå,

så slipper vi de der enorme hybelkaninene...)

2. Skrive noen av takkekortene.

De som skal sendes avgårde rundt om!

3. Pusse litt på kommode om

Erik sovner litt til.

4. Finne ut og lage middag.

5. MØTE META!!! :hoppe:

Men først må jeg se om jeg klarer å

fikse litt på et bilde til hjemmesiden til Erik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...