Gå til innhold

Knerten og forundringspakken


magnhild

Anbefalte innlegg

:kul:HER BOR JEG NÅ!!! :kul:

:velkommen:

_____________________________________________________________

Ok, da er dåpen overstått og tiden er inne for å flytte fra gravidedagbok til dere her inne på dagboksidene. Håper jo på at de aller fleste fra gravidedagbøkene kommer etter sånn om tid og stunder. Alle skal jo bli gravide. Sier som Kipa jeg, når vi forsvinner så blir det to åpne gravideplasser i H-N-boken!!

Jaja, så er jeg i gang. Kommer nok til å bli like avhengig her tenker jeg, selv om livet som småbarnsmor tar tid. I alle fall når jeg skal ha eksamen også. Det er et slit dette livet, men du så koselig det er med en liten gutt som prater, synger, smiler, ler og sover. Ikke fullt så koselig når han griner, hyler, sutrer og bæsjer, men det hører vel med.

Jeg skal også gifte meg om en stund, så denne dagboken kommer nok til å bli litt bryllupsdagbok. Det blir for mye med tre dagbøker. (selv om dagboken på bryllup er startet opp, så tror jeg det er denne som vil bli den viktigste...)

Men nå er det skiskyting på TV og på tide med en liten avkobling fra eksamenspensum. Skal bli deilig. Kanskje Erik også våkner snart?

Vi ses jenter!!!

Endret av magnhild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Maya, det hadde jeg heller ikke regnet med. Du skal jo bli gravid igjen du. Men jeg synes du kan vente litt sånn at det som har prøvd så lenge vi har vært i dagboken kan få sjansen først... :blunke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter får jeg vel si :wink:

Prøvde meg på å skrive en hilsen i går, men bena til Lukas bare føyk over tastaturet og det ble bare surr... :ler: Sånn er det når jeg absolutt skulle ha han i fanget..

Koselig med noen flere kjente her!!

klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Savnet deg i dag hos Idefix...

Vi syntes du kunne snudd nesa opp fra bøkene og kommet til oss... :cry:

Lykke til med eksamen på mandag og så snakkes vi på tirsdag. :kyss:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: Nå har jeg snart en litenfin gutt til salgs.

Ikke lett å være småbarnsmor og samtidig skulle ha muntlig eksmen på mandag. Og ikke vil han sove heller. Jeg får håpe litt tid i stoen med alle lekene gjør han sliten. Han er jo trøtt, men vil ikke sove lenge om gangen. Og jeg vet at han kan! I går sov han i fire timer på formiddagen og tre på ettermiddagen, så da er han vel uthvilt da. Og jeg som trodde han ville være trøtt i dag siden vi var oppe i natt med våt pysjamas og våt seng... :-? Jaja, det er vel bare mor som er trøtt da tenker jeg!!

Mayamor; Joda jeg skulle gjerne vært der i går. Hadde det vært i dag så kunne jeg dratt siden Erik er i våken tilstand, men i går fikk jeg gjort masse. Men jeg lover fra tirsdag av så skal jeg være sosial. Jeg har jo planer om hagelekebesøk til våren vet du... Vet ikke om du har sånne planer, men det har jeg... :wink:

Kipa; Takk for hilsen, jeg fant vel ut at jeg måtte komme meg inn her siden jeg ikke har planer om å bli gravid før om tre-fire år. Gleder meg til å følge med på Lukas og Ludde, og ikke minst husbygging-ferdig-innflytting og sånt noe. Jeg og har lyst til å flytte, men jeg venter på huset jeg da. Vet ikke neo om når det er klart, og jeg håper det tar sin tid siden det er arvehus vi skal få... :-? Uansett så høres det ut somom du koser deg som mamma!! Og jeg lover deg; frisørtime er helt topp!!!! 8)

Jeg får lese litt da, kanskje Erik vil la meg få lov til å sitte her litt uten å se på han hele tiden!!

:vinke:

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:sjenert: Da sees vi på tirsdag, vennen.

Long time no see...

Lykke - lykke til med eksamen på mandag.

:hjerte: En liten Valentine-klem fra meg til deg... :hjerte: :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem til deg også, ønsker deg en god dag!

Lykke til på eksamen, skal krysse fingrene for deg!Og hvis du sier når det er på dagen skal jeg tenke på deg og sende masse gode vibber også..

Klem fra Kipa :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Ikke visste jeg at du hadde slått deg ned her!

Og ikke visste jeg at tirsdag blir alt annet enn kjedelig...

Snakk om å være fjern... :klaske:

Krysser fingre her også,

selv om jeg har gjort det i det jeg trodde var boken din... :ler2:

Krysset litt i min egen også... For eksamen skal gå knirkefritt for deg!

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*jobber febrilsk med å få igjen pusten

etter mye springing frem og tilbake*

Puh...

Nå har jeg altså lett i dine innlegg for å finne ut hvor det står om RESULTATET... Men jeg finner det ikke! :grine:

Men stoler på vår gode venn, Jinxern, og

GRATULERER med GODT resultat!

Du skrev ihvertfall at du sto...i min bok.

*sakte gange ut igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer - du er jo HER nå. Dumme meg :klaske:

Så gratulerer her inne også, med ståing på eksamen og sånn!

Kos deg på treff :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Takk for sist.

Koselig som alltid å treffe deg... :klem:

Men duuuu:

Jeg vil jo se Erik også da... :cry:

Forresten: savner deg i dagbokgruppen vår...

Men her i bokstavgruppen på generell - er der jo så mange at det blir raid her også... :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Lillen da, jeg har ikke skrevet resultatet noe sted, men jeg sto og det var planen... :kyss:

Jinx: Tuuusen takk for at du bryr deg og for at du sendre morsome vitser til meg. Det lyser opp dagen min det!!! :blomst:

jolie; joda, jeg er her også, men jeg leser nå i den andre dagboken min også da...

Kipa; tusen takk for kryssing av alt! Tror det hjalp!! :wink:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ok, da skal jeg bli litt mer aktiv her inne også. Det skal bli deilig med litt mer tid oglitt mindre dårlig samvittighet hver gang jeg gjør noe annet enn å ha nesen i bøkene. Men eksamen er over, det gikk greit og jeg re fornøyd! Og nå skal jeg nyte resten av permisjonen min ja!!

Ellers så var jo gravidedagbokkgjenter på Fridays i går. Også lille Andreas da selvsagt. ÅÅÅÅH SÅÅÅ skjønn han var da! Han flirtet med alle jentene og smilte hele tiden så lenge noen smilte til han... :hjerte: Sukk, søt var han i alle fall. Men uansett så var alle jentene kjempekoselige og praten gikk i ett og det var rett og slett bare helt topp!! Jeg gleder meg til nytt treff en annen gang! (Kanskje noen trønderbærter kan kommer også da) MOROMORO!!

8. feb hadde vi dåp for Erik. Det var en kjempefin dag det også, men så sliten som jeg ble. Ikke kult i det hele tatt. Å bli sliten altså. Men det var skikkelig kos å ha familie og venner rundt oss. Det var lenge siden vi hadde sett en del av de og de hadde ikk truffet Erik før heller, så det var kjempebra. Også synes jeg at han fikk mange fine presanger. Jeg var litt streng og sa at han ikke øansket seg så mye smykker og annet sølvdill. Så vi fikk to barnebøker (Torbjørn Egner er VIKTIG!!!) også fikk vi Kardemommeby-cd også!! Også fikk vi tinnfat til å ha på veggen, det har både jeg og pappaen også, så det ble jeg glad for. Han fikk et 'maskulint' gullkors av ene fadderen sin. Og penger i fond av en annen. Og barneservise og sølvskje (storkeskje, det har jeg også...) Også fikk han en skikkelig fin turkniv!! Med skikkelig lærslire. Åh den var sååå fin. Mannen ble av misunnelse!! Synes det var en utrolig stilig gave til en liten gutt. Det var fra ene fadderen og han sa samtidig at de skulle på fisketur sammen når Erik blir større og da skulle han lære Erik naturens gleder... Så bra!! Jeg elsker jo naturen selv og håper virkelig at Erik også vil like å være ute!! Skal vi se; hva mer fikk han... Åh jo; han fikk to tredimensjonale bilder. Alstå med figurer som sto ut av bilder, ikke sånne som man kan se i tre dimensjoner om man ødelegger øynene sine... :ler: De var kjempefine og henger nå over sengen!!

Uansett så var det en fin dag!!! Men er glad den er over!

(Og i går fikk vi smykke av Mayamor. En liten fotballsko i sølv. Kjempefin!! Mannen ble også her

Jaja, da har jeg oppdatert om dåpen. Var det noe mer ås krive om nå da??

Jeg holder jo på med litt bryllupstanker da. Selv om det strengt tatt kunne gått i en annen bok... Men jeg tror jeg vil holde meg til en en stund fremover også, selv om jeg har startet opp en bryllupsdagbok. Den får heller hvile frem til vi begynner med planlegging og forberedleser tror jeg.

Men uansett; det siste nye på kjolefronten er:

Min søster har en skikkelig fin kjole som hun lenge har tenkt å ta korsettet av på og få sydd nytt skjørt som er litt mindre og enklere. Så det jeg da tenkte av jeg kunne gjøre er å ta av skjørtet og få sydd et annet ett i rødt kanskje. Også bruke gullblonde som allerede er på kjolen til å pynte det litt. Korsettet er da i elfeben og gull, noe som er greitt siden jeg skal bruke elfenbenamuletten min i gullkjede på bryllupsdagen...

Så det skal bli spennende å se om jeg får til fint. Det blir i alle fall ganske så mye billigere enn å kjøpe ny kjole!!

Og i tillegg så var det annen venninne av min søster som har en smal kjole med empirieliv og chiffon utenpå, og hun vil også selge den billig for å bli kvitt den. Så den kunne jeg kanskje ha brukt på mandagen og bare sydd om slepet til ikke slep... Ja her fikk jeg mye å tenke på ja... Men først så må vi se hvem som vinner i brudekjolekonkurransen!!! Har liten tro på det, men man vet jo aldri før trekningen er gjort... :sjokk:

Jepp, da stikker jeg ut igjen for i dag. Skal spille litt x-box mens Erik sover formiddagshvilen sin tenker jeg!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NEIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! Nå hadde jeg skrevet et langt innlegg her og så tusset jeg det til :cry:

Jaja.. Jeg ville bare si at det var veldig koselig å treffe deg i går! Håper vi treffes igjen om ikke så lenge :) Og du.. Din lille skjønning er også velkommen altså :hjerte:

Klem fra Meta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...