Gå til innhold

Knerten og forundringspakken


magnhild

Anbefalte innlegg

Heisann Magnhild :wink:

Takk for handlelisten og gode råd inne hos meg. :kysse: Den ble kopiert over i word, printet ut og tatt med i butikken. Syntes spesielt at det var en god ide med de tøybleiene i flanell - de kommer nok til å bli brukt til mye (bare ikke til bleier) :o :P

Jeg har handlet mye babyklær nå, og kommer nok ikke til å kjøpe mer før fødselen. Håper å få en del klær når mirakelet kommer til verden - de vokser jo så fort de små miraklene.

Og vi har ikke hatt noen å arve av, og heller ikke kunne kjøpt noe som er særlig guttete eller jentete. Åååååhh, er så spent på å få vite hvem som er inni magen min. Er litt utålmodig nå.

Virker som du har fine dager. Koser deg. Jeg har ikke testet ut Møllerens muffinser selv - men har en pakke i skapet. Må vel teste dem i helgen. Nå har jeg gjort klare noen arme riddere til steking - skal være klar til Team Antonsen om noen strakser.

Ønsker deg en fin helg :)

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er bagen ferdig pakket, (nesten), alle klær er vasket, henger til tørk, har sydd på merket på den nye dommerdrakten og har pakket ned begge parene med sko... :roll: Det var det viktigste...

Har vært og handlet litt i dag også. Kjøpt en liten ting til Ionaagutten som jeg gleder meg sånn til å se. Og nå lukter det muffins i hele huset. Mannen skal ha siste dag på jobb i morgen og skal ha med et lass med muffins til alle barne. De må jo ha avslutning ja. Rart hvor fort dette året har gått. Og på mandag begynner han på jobb i en ny barnehage. Skal bli spennende!!

Jaja, jeg tror jeg skal legge meg. Erik lå og sang i sengen i natt og det ble litt lite søvn på meg etter kl 0600. Jada, vet jeg har en sovegutt, men det er tidlig kl seks altså... :Gjesp:

Ny dag: bare hyggelig å lage liste. Litt greit å få litt tips også synes jeg da. JEg var selv innom på spar kjøp i dag og kjøpte enda en pakke med gulpekluter. Erik elsker disse klutene. Ligger og spiser på de og prater med de og leker massse med disse klutene. Så derfor har vi litt forbuk av dem også. Og de tøybleiene er kjempegreie... Siklesmekker er også veldig greie å ha om du får en gulpe/siklebaby. Bruker de under bodyen for da blir han ikke våt helt inn... Vi var jo også veldig heldig da som arvet så masse etter nevøen vår. Min søster fikk jo jente og har ikke mange planer om flere, så derfor fikk vi alt blått... :D Og du? jeg og gleder meg til treffe mirakelet ditt...

Jaja, jeg får stikke i seng!!! TRøtt nå. HAr ikke hatt så mye tid her inne i dag, så jeg sier god helg her inne jeg!

:vinke: GOD HELG TIL ALLE SOM STIKKER INNOM!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Magnhild :wink:

Håper vi kan treffes snart igjen. Hadde vært kjekt med et treff til når jeg har mage. Og selvfølgelig etterpå, når mirakelet vårt er kommet til verden :kyss:

Masse klemmer fra Ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt Erik'en din er!! :Nikke:

Jeg vil gjerne møte deg i Asker. Kipa og Lukas vil møte Magnhild og Erik!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

håper du har hatt en fin dag og ikke minst helg.

Bra intiativ med treff neste tirsdag. :) Men jeg kan desverrre ikke da.

Skal på svangerskapskurs på KK.

Ønsker deg en strålende uke videre.

Klem nydag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Regner med at jeg kommer neste uke.

Håper å se mer enn bare bilder av Erik da... :wink:

Vi kommer tibake søndagskvelden.

Ha en strålende uke. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dro med meg deg også jeg :D Skrev dette i alle dagbøkene:

Er på runde i alle dagbøkene.. Ny Dag kan ikke være med på treffet som Magnhild og jeg foreslo. Det hadde jo vært koselig om alle kunne være med, så da vil vi gjerne gjøre et forsøk på å finne en dag alle kan. Det som da er spørsmålet er: hvilken dag kan du neste uke??

Ny dag kan ikke tirsdag eller onsdag. Kan ikke du gi meg eller Magnhild en melding (pm eller i dagboken) om når du kan??

Håper ellers at uken din blir kjempefin!!

Hilsen Magnhild og Meta

Så hva med deg da?? Når kan du?

Klem Meta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nå har de fleste svart på hva som passer neste uke, så da blir det treff torsdag isteden. Det er den dagen ingen som ikke kan så langt ihvertfall. Håper det passer!

Altså: Da treffes de som kan på Friday's torsdag 11.03 kl 18.00.

Håper det passer :D

Klem Meta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg litt tid til å sitte her. det er jo bare fotball på tv...

Venter på Idol jeg da. Forrige gang så jeg ikke noe, men denne gangen har jeg sett alle programmene!! :oops:

Helgen var morsom, men utrolig slitsom. Var i Larvik og dømte håndball under Petter Wessel Cupen. Det var moro, absolutt! Fikk dømme mange kamper og fikk mange gode tilbakemeldinger. Fikk også finale på søndagen, og det er jo litt prestisje da selvsagt... :bukke: Og nå er vi i systemet. Det er deilig å vite at jeg er på vei oppover. Dette er noe jeg virkelig liker å holde på med og samtidig så er det jo trening da. Til neste helg skal vi dømme enda mer, og det blir også morosmt. Og så skal vi dømme i bylagsturneringen som sendes på TV2 ca 29. mars. Gjett om jeg skal trene frem til det da. Kan ikke løpe rundt uten kondis på tv... :wink:

Men da kan dere se meg på tv kanskje... :kul:

Ellers så skal jeg på fjellet i helgen. Har ikke vært der siden august pga Erik og alt som var med fødsel og svangerskap osvosv... Men nå skal vi i alle fall opp. Må nok ta turen i etapper siden Erik ikke er så stor enda. Men det går vel greit det også. Gleder meg veldig. Mamma og pappa er der oppe også. Føler litt for å være sammen med pappa om dagen. Han er ikke frisk. Han har gulsot, noe som hos voksne kan tyde på alvorlige sykdommer. Han var til legen i dag, men de fant ikke noe gale. Så det er bare å vente på flere prøvesvar og flere undersøkelser. Håper bare ikke det er noe farlig. En av tingene det kan være er pankreaskreft, det samme som svigermor døde av for et par år siden. Vil ikke at pappa skal gjennomgå det samme smertehelvete som hun gjorde. Også håper jeg jo at pappa skal være her lenge enda... :cry: Men nå har jeg en tendens til å svartmale alt før ting er klare. Jeg må bare tenke at det ikke er noe farlig, så får jeg ta sorgene når de evt kommer...

Jaja, mye greier om dagen ja. I morgen skal vi på firemåneders kontroll med Erik. Skal bli spennende å se hvor stor han er blitt nå. Han har lagt masse på seg føler jeg. Så da får vi se da. 5. mars var 5010gr og 59,5 cm. Er skikkelig spent på hva han veier nå...

Ja da er det ikke så mye mer å si tror jeg. Det er mye tanker i hodet mitt om dagen og alle er ikke positive. Så derfor er jeg ikke så masse her. Er heller ute og går tur, eller på cafe med Bigsis i stedet for å sitte hjemme og glo i taket. Da kommer tankene tilbake... :-? :(

Uff det høres ut som at jeg har det helt forferdelig, men det er ikke sånn altså. Vi har det fint alle tre og koser oss som familie. Det er litt tøft til tider, men det er vel noe som hører med. Mannen begynte i ny jobb på mandag så det har nok vært litt ekstra spent her i det siste...

Jaja, jeg får tusle tilbake til sofaen. Erik sover som vanlig på denne tiden og er vel i koma frem til kl åtte tenker jeg... :hjerte: Han er så skjønn atte...

Ha en fin kveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til tv-super-jente! :P

BARE fotball på tv ???? :o

Dette har vi diskutert før.

Og du har snakket om Brann... :roll:

Nå heier jeg på RBK og VIF!

Vanligvis bare RBK...

Ok, jeg er også veldig spent på Idol... :wink:

Heier på Susanne ihvertfall!

Og Margareth kanskje...

Eller hun med engel-stemmen...

Æsj, nå scora Newcastle.

Jeg vil gjerne være den første som cyber-SMASKER :kyss:

supergirl-kjendis-proff-dommeren vå!

By the way; jeg synes dommeren på Lerkendal idag er topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann,

gleder meg til å treffe deg neste torsdag. Om en uke i dag :)

Kjekt å høre at du koste deg i Larvik og at du fikk mange gode tilbakemeldinger. Da er du nok veldig flink :wink::Nikke:

Spennende med kampen som skal sendes på tv :)

Trist å lese om din far. Får håpe på det beste. Jeg er også sånn at jeg fort svartmaler. Ikke så bra. Som du sier så må du bare tenke at det ikke er noe farlig.

Tenker på deg :trøste:

Håper firemnd.-kontrollen går helt fint i dag. Skjønner at det er spennende å se hvor mye han har vokst siden sist.

Ønsker deg en fin uke og helg :)

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Erik er STOOOR!! :o

I alle fall i forhold til forrige gang. Nå er det jo noen uker siden men uansett:

22/01: 03/04:

Vekt: 5010gr 6810gr

Cm: 59 63

Hode: 39 43

Så joda, gutten min har vokst han...

Det visste vi jo da, men ikke at han veide sååå masse. Nå ligger han helt på gjennomsnittet i forhold til alderen sin. Men det betyr ikke så mye for meg. Det som er viktig er at han er sunn og frisk og i godt humør. Og et er han virkelig også...

Men nå er jeg blitt forkjølet og hva er nå vitsen med det da? :evil: Jeg har ikke innvitert baskelusker til meg. Det er vel mannen som har hatt de med hjem fra den nye barnehagen... :frustrert:

Jess, nå skal jeg legge meg på sofaen og slappe av litt tenker jeg. Kanskje strike noen Erik-labber av restegarn. De blir stripete og ikke like. Sikkert stilige. Har fire farger i bitte små nøster som jeg vil bruke opp. Så da får de bare bli litt rare spør du meg. Jeg klarer ike helt å bry meg om det nei...

:kul:

Ha en fin dag alle sammen!!

:klem:

nu dag: takk for at du tenker på meg. Det er helt sikkert ikke noe farlig. Da ville de vel funnet det ut med en gang... :roll: Gleder meg til treff!! :hoppe: Skal ta med Erik også tenker jeg!!

Lillen: jeg kan ikke annet enn å le... Jeg blir i så godt humør når jeg leser det du skriver... Tør nesten ikke dømme kampene jeg nå, for nå kommer jo kanskje noen til å se etter meg... :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så deilig det er når de har lagt på seg, ikke sant! Men jeg er enig me deg- det viktigste er at han er sunn og frisk og fornøyd. Da får det ikke hjelpe om vekten er litt under gjennomsnittet...Lukas er det han, men jeg tenker han gjør som Erik- kommer seg etterhvert. :D

Ville ønske deg en god helg!! Håper det er like nydelig vær i Begen som her, og at du og Erik kan kose dere ute på tur!

Håper forkjølelsen har pelt seg vekk, og ellers skal jeg skremme den vekk..

BØ!! det har funka før det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen :)

Håper alt står bra til ?

Oj som Erik har vokst :sjokk:

Morsomt det...

Å så lenge man er blid og fornøyd er

ikke vekta så viktig..

Enig med du ;)

Mine blir nok aldri kjempe store babyer..

Har aldri hatt det jeg..

Jeg har spilt mye håndball før, kanskje du har dømt ?

Har også vært på PW cup, men det er lenge siden..

Tenkte å begynne å spille igjen etterhvert :P

Mine to små har vært forkjølet stort sett siden de ble født..

Å det er slitsomt :roll: Men snart blir det varmere..

JEJ !!

Gleder meg til trilleturer på varme sommerkvelder jeg..

Men først er det VÅR :hjerte::blomst:

Nå må jeg ordne frokost til to små frøkener...

Ønsker deg en GOD HELG Magnhild !!

:klem2: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen var utrolig deilig. Det er helt topp å være på fjellet!!! Hadde ikke lyst til å reise hjem id et hele tatt. Men vi skal jo opp igjen i påsken så det skal nok bli bra tenker jeg!!

Ellers så er jeg litt i hundre i dag. Har funnet et årsstudium som jeg har lyst til å ta. Natur og miljøfag. REttet mot undervisning i grunnskolen. Det er mye av det jeg kan og har hatt før, men ikke med denne retning på undervisningen. Jeg vil jo gjerne undervise i naturfag på barneog ungdomsskolen for å få barn og unge interessert i naturen. Da må det gjøres spennende. Og det vil jeg lære!! :kul: Så da er det bare å søke og håpe på det beste!!

Menmen, nå skal jeg rydde litt i skuffene til Erik og putte ting i pose til Ionaa-gutten!! Bli kvitt noe må jo til for å få plass til alt det som han nå vokser inni !

Håper alle som stikker innom får en fin uke!!!

Klem MAgnhild og Erik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...