Gå til innhold

Knerten og forundringspakken


magnhild

Anbefalte innlegg

Så bra at noen passer på å flytte meg oppover på listen!! :kyss: Maya!!

:klem: til alle som legger igjen noen ord her hos meg!

Nå skal jeg snart på kino. Er ikke sikker på hva jeg skal se, men noe Big fish eller noe sånt trodde min søster. Så nå har Erik og jeg stått opp og skal snart reise til byn. Håper på å få vognplass. Må bare lage med MASSE melk til Erik. forrige gang hadde jeg med tre flasker til han og det ble for lite... :o Han spiser fem på en dag vanligvis, denne dagen ble det nesten syv... Skulle tro det var slitsomt å gå på kino. :-?

Tror kanskje han begynner å bli sulten nå. Det er jeg også faktisk, men orker ikke spise skiver. Reiser heller til byn og ser om jeg finner noe der.

Elleres så begynner kroppen å fungere etter en lang helg med dømming denne helgen også. Nå har vi meldt forfall til den bylagsturneringen som vi skulle delta på. Kroppen min fungerer rett og slett ikke godt nok enda. Og jeg gidder ikke drite meg ut på tv... Men vi tar nok turen opp for å se på litt. Men det gjør vondt å løpe i fem-seks timer i strekk. (nesten i strekk i alle fall... :oops: )

Håper alle som stikker innom får en fin dag!!

I dag er det

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittei :briller:

Slemme meg har virkelig forsømt dagboka di etter at du flytta. Du får ta imot en unnskydningsblomst fra meg :blomst_opp: Det er liksom så ille langt for meg å reise hele veien fra grviditetsdagbok og til generell dagbok...sovner nesten på veien. Men våkner frisk og opplagt før jeg begynner å lese i dagboka di. Min mann syns du var litt vittig på torsdag, han sa du så skikkelig nervøs ut da du holdt Konrad :ler: Du som har en liten gutt selv. Han vokse nå, 2220 g på fredag så kan vi kanskje snart gå ut å trille. Og gå på babykino (hadde ille lyst til å se Big Fish søh....Ewan McGregor er ingen dårlig fyr).

Kjempetrist å lese om din far. Jeg hadde tilfeldigvis snakka med min manns fetter om gulsot mens jeg lå på barsel. (Han studerer til lege og stakk innom meg rett etter han hadde vært med på en hjertroperasjon). Han fortalte at det var helt ufarlig på babyer men ingen spøk hos voksne. Så jeg fikk en klump i magen da jeg leste i dagboka di. Her i huset krysser vi alle tre fingre og tær (Konrad krysser likegodt hele bena) for at alt skal gå bra. :klem:

Kose deg på kino. Klem fra Ionaa (og en liten suss fra Konrad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ut på tur!!! :evil:

Men det vil tydeligvis ikke Erik...

Han bare sover og sover og sover i sengen sin...

Og siden han sover aller best i sengen sin så skal han få sove så mye han vil.

Siden han ikke sov i det hele tatt i løpet av gårsdagen!!

Skal vel ta det igjen i dag tenker jeg!!!

Jaja, jeg får vel kle meg og ta Erik rett oppi voksien og så ta turen!!!

Ha en fin dag!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og sier hei :vinke:

Det hørtes deilig ut med trilletur i det fine været.. Mmmm :)

Snakkes snart da håper jeg?

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på deilig trilletur i dag også. Jobber

hardt med å få en tur hver dag, men det frister

ikke like mye når det pøser... Men i dag gikk

det greit!! Måtte uansett ha bleier...

Og hente pakke på posten!!

Første bokpakke fra Bokklubbens barn

til Erik!!! :hoppe: fine bøker!!

Jeg elsker å lese og håper han også vil bli glad i

det. Jeg tror at om man leser mye i barndommen

så blir man bedre til å lese, skrive og jobbe

generelt når man blir større...

Nå skal jeg skrive jobbsøknad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbsøknad...?? Ut i jobb igjen allerede eller..

Lukas er også et sovedyr, godt å høre det er flere av dem!! I dag sov han jammen nesten 4 timer i vogna..og da vekte jeg han..De er nok medlem av samme bokklubb de to guttene,det er så koselig å få bøker til han. Er medlem av go' boken også han da... jeg også elsker å lese og vil videreføre det. Og så blir jo språket bedre av å bli lest for...

Flink du som er ute og triller hver dag, men nå går vi en deilig tid i møte da...det er vel grønt i Bergen?

Ha en fin dag!

KLEM! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at om man leser mye i barndommen

så blir man bedre til å lese, skrive og jobbe

generelt når man blir større...

:Nikke:

Veldig nysgjerrig ang jobbsøknad .... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker jobb på Panduro hobby som skal åpne ny butikk her i Bergen. REgner egentlig ikke med å få noe jobb nå siden Erik er så liten og kommer nok til å trenge å ha mor hjemme mye. Men jeg søker fordi dette er n butikk jeg har hatt lyst til å jobbe i lenge...

Men jeg søker studier til høsten også, så det er entenheltid på Panduro eller heltidstudent med deltid jobb for å spare opp pæng til bryllup...

Så det er jobbsøknaden da...

Ellers så kommer det en handyman fra IKEA hit i dag for å sepå garderoben som irriterer vettet av oss. Vi har tre enheter som er festet sammen til en stor garderobe. Men så er det den ene enheten som ikke vil være på lag med oss. De to andre enhetene er helt fine og ordentlige. De står i vater og oppfører seg som de skal. Men den enheten som da er min selvsagt, er helt skeiv selv om den står helt inntil de andre. Skuffene går ikke igjen og jeg må åpne skapet for å komme ned i øverste skuffen. Og den nederste skuffen må jeg bryte opp. Eller så må jeg åpne den nest nederste skuffen og så den nederste for så å løfte den nestnederste skuffen igjen igjen... (ja for det var en lett forklaring... :roll: )

Men uansett, nå kommer det en mann som skal se på den og reparere den. Og om det er vår feil så må vi betale for at han reparerer, men om det er IKEA sin feil så får vi ny garderobe. Uansett så regner jeg med at jeg skal kunne bruke garderoben min snart...

Jepp, nå skal jeg tilbake til stolen og forsøke å bli ferdig med genseren til Erik. Men kanskje jeg skal lage meg en skinkeomelett først. Har ikke brød, så jeg må finne på noe annet...

Ha en fin dag alle sammen!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

:-( Jeg vil også jobbe på Panduro!!!!

... i steden lager jeg avis. Jaja, det er jo en nyttig jobb det også... :-?

Jeg leser mye, men skriver lite her inne hos deg. Men det er veldig koselig å lese om Erik og bryllupsplanene!!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... i steden lager jeg avis. Jaja, det er jo en nyttig jobb det også... :-?

Jeg er veldig glad for at noen gidder å lage avis jeg. Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skulle funnet på til frokosten... :-?

Koselig å se at du legger fra deg spor også Imari!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mester på omelett! Den

ble kjempegod i dag også. Litt teit

uten brød, men det får bare være...

:hoppe::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Spent på garderobe-nytt...

Visste ikke at man kunne bestille menn på Ikea.

Kanskje noe å tenke på de dagene man ikke liker sine egne...

Hvordan var Big Fish?

Var den verdt en titt?

Og hva syntes Erik?

Torsdags-kos!

Og klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Hvordan er Magnhilds omelett tro ??

Omeletten min er ikke så veldig spesiell. Men akkurat som jeg liker den når jeg har mye å velge mellom.

Oppskrift på dagens:

*2 egg i str L

*en klunk med melk eller fløte

*litt picnic-skinke

*2 skiver med vossafår (fordi det er salt og godt...)

*Litt løk frest i pannen først sammen med skinke og pølse.

*Og om jeg gidder så damper jeg litt brokkoli i SMÅ biter og tar det oppi også.

*litt skinkeost oppi pannen etter at den har stekt litt

*revet ost oppå.

*oppå der strør jeg litt sitrnpepper bare fordi det er godt... :oops:

IKEA-mannen var ikke noe jeg ville hatt selv om mannen min ikke var noe å spare på... :roll: Men han klarte nesten å fikse garderoben, men ikke helt. Men nå slipper jeg å åpne skapet for å komme ned i skuffen og begge de nederste åpner seg uavhengig av hverandre... Men det var visst ikke så lett... Jaja, den funker...

Lillen: Big Fish var ikke mer enn grei nok synes jeg da... Erik likte den godt. Satt og lo og pratet hele filmen igjennom. Men det er kanskje ikke det smarteste å le høyt når de dør på tv og har begravelse og sånt... :roll: Men det var nå i alle fall morsomt!!!

Nå skal Erik sove og jeg er ikke helt god og tenker jeg legger meg snart jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke glemme deg vel!!!!! Du er jo best av alle :klem:

Håper ikke du blir syk nå! Snart kommer jo jeg og invaderer deg og browniesene :sjarmor:

og der er du jo på msn... HEI!!!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

UNNSKYLD :roll:

Det er jo selvsagt ikke meningen å glemme deg da vet du :trøste:

Jeg blir bare så utrolig ivrig på min egen dagbok, og samtidig er jeg jo levande redd for at du skal mobbe meg :wink:

Her er jeg i alle fall, og du får ta meg som jeg er, og jeg er ikke nedpå idag :hoppe::hoppe::hoppe:

Tenk da, mannen er ENIG i at vi prøver på en til med en gang :Hehe:

Blir spennende dette fremover, og deilig å slippe å tenke på gummi her og gummi der :ler:

Lover å bli flinkere til å skrive her inne.

Og du ?

De har tilbud på Møllerens kakemikser på Obs nå :ler:

10 kr pr pakke :Hehe:

De hadde krydderkake, gulrotkake og ostekake..... ville bare nevne det..... :wink:

Klem fra Pludre som er på høygir idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pludre: jeg vet det, men de er utsolgt for de jeg bruker... Jeg kjøpte jo med meg to sekspakninger med møllerens 1-2-3 muffins sist gang jeg var der... :oops:

:hoppe: :hoppe: Jeg er best jeg er best jeg er best!! For det sier Meta!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom deg en tur jeg Magnhild og tusen takk for hyggelig hilsen i den "gamle" dagboka mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...