Gå til innhold

Knerten og forundringspakken


magnhild

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Se statusen min, Magnhild: snart avhengig... :oops:

Nå er jeg et skritt nærmere den "hedersbetegningen"... :tunge1::ler:

Du som er så flink å lage mat smeller vel i hop hjemmelagede muffinser vel...? :wink:

Og nå skulle vi komme...? :sjarmor:

Fredagsklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen Maya, hjemmelagde muffinser er ikke like gode som Møllerens sine!! Jeg har laget hjemmelagde i mange år, men de er ret og slett ikke noe gode... Er nok også blitt litt lat når det gjelder baking... Synes 1-2-3 pakkene til Møllerens er så gode at jeg ikke ser behovet for å lage noe selv... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er søknaden til Panduro sendt.

Så får vi se om de liker den... :roll:

Nå skal jeg omformulere den litt og

sende en til Black design shop også. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me love Black Design... :P

Me love Pludre for at hun fortalte om Obs-tilbud... :P

Me love hvis det gjelder for hele landet... :P

Me love latter, som følge av denne bok... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært på obs og kjøpt Møllerens kaker. Kjøpte med meg krydderkake, gulrotkake og muffins. Så nå må de bare være gode altså!! :ler:

God helg! Håper det blir en vellykket fest i morgen og middag på søndag :)

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

meta: joda de er gode alle sammen!! Spesielt muffinsene!!!

Også må jeg rett litt på deg. Det er fest i morgen ettermiddag/kveld/natt, fest søndag morgen kl 10.00-> til jeg sovner. Og midt inni der er det noe mat et sted. Tror det blir pizza og vorspiel(?) hos en venninne!

Det skal bli bra, men håper virkelig Erik har en god dag på mandag... :roll:

Ellers så har jeg nå tatt sol igjen. Det er utrolig deilig å ligge og slappe av i solsengen litt sånn på kvelden. Kan jo ikke si at jeg har det så fryktelig travelt med en sås nill gutt sm jeg har, men litt tid bare for meg selv er deilig. Og det gjør jo ikke noe at solariet er i kjelleren på blokken og koster 10 kr for 10 min... :kul:

Og nå gleder jeg meg ikke lite til helgen heller!!

Skal møte på blå steinen i morgen kl 1530 og da er festen igang!!

Kommer nok ikke tilbake her med oppdatering før på mandag tenker jeg... Grøsser med tanken på en Erik som vil opp kl åtte... Jaja, kanskje jeg reiser hjem tidlig uansett... Dyrt med taxi fra NHH til Fyllingsdalen. Kanskje jeg kræsjer hos Mayamor eller Ionaa... :kul:

Nå holder vi på med hjemmeside til Erik. Bestevenninne K har laget for oss i dag. Så nå er det bare å få den ferdig sånn at jeg kan legge den ut også... Gleder meg sån til å vise bilder av Erik, og filmsnutter og latter og sånt noe!! Er så glad i den lille gutten at jeg vil vise han til hele verden!!

Jaja, jeg får vel lese litt mer i andre bøker nå. Ferdig i min!

Ha en festlig helg!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Magnhild har hatt en superfesthelg! Og at Erik sov litt lenger, og har planlagt å ha en rolig dag i dag... : ) :wink:

Kjempefint at mamma tar vare på seg selv og sine behov midt oppe i alt, vi trenger å feste av og til selv om vi blir mammaer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Hatt en fin natt?

Håper hodet ikke føles så altfor lite, og at småfuglene ikke tramper så altfor ille på grusen :ler:

Ville bare stikke innom å takke for koselige hilsener i dagboen min!! :klem:

Og ønsker deg en forhåpentligvis god dag :kul:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Dagen er kjempebra, men det er bare fordi vi er så populære i Sirenene at vi ikke fikk tid til å drikke så mye i går. alle ville ha intimkonsert med oss. Så fra halv tolv til to så fikk vi ikke drukket noe... Og da blir man fort edru gitt... Så da dro jeg hjem og har hatt en fin dag til nå. Vil egentlig til byn for å handle på hobbybutikken. Men det er så teit når jeg er alene med Erik. De har jo ikke heis der, og da må jeg sette Erik fra meg oppe, mens jeg selv går ned... Lurer på hvordan jeg skal få kjøpt det jeg skal ha...

Jaja, jeg får fortsette med takkekortene jeg... Gjøre det jeg kan og vente til en annen dag med å få embossingen jeg vil ha...

Takk for hilsner alle sammen!!!

Og en god fest uten mann og barn er viktig!!!

(Litt stolt. I går var jeg jo i gallekjole for første gang siden fødselen. og det var mange som kommenterte hvor slank og fin jeg var blitt på kort tid. Det hjelper på selvfølelsen det altså... :lol: )

Ha en fin dag alle sammen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at formen er bra da :) Erik er vel gjerne ikke så veldig medfølende om formen er dårlig kan jeg tenke meg ;)

Du kan etterlate Erik hos meg mens du går i hobbybutikk.. Spørs om du får skjønningen tilbake da men ;)

Ha en fin dag da :D

Ses snart??

Klem til deg og Erik :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meta: Selvsagt ses vi snart. Det er bare å ringe/smse det. Det er tross alt du som jobber og sånt noe. Jeg går bare hjemme og koper jeg... (men koser meg glugg ihel også!!)

Da har jeg lastet ned bildene fra helgen. 138 i tallet. Hmm er kanskje ikke så mange som er noe å ha, men det er jo derfor jeg er har digitalt kamera er det ikke?? :kul: Mange stygge ta-bilde-av-oss-selv-bilder...

Moro er det uansett!!! Så nå får jeg vel dele de med de andre...

Jippi! Jeg har en så utrolig deilig og produktiv dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dele bilder med oss også ??

Tjhi ...

ehm... :oops: Tror ikke det kanskje...

Egner seg ikke i offentligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter Erik fast i vognen sin??

Kan han ikke bli med på shopping da?

Eller blir det for slitsomt å bære han?

Du som er så sporty...

Det er jo bare vognen som ikke går ned trappa...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...