Fuckman1983 Skrevet 27. august 2012 #181 Skrevet 27. august 2012 Legalisering av hasj? Nei. Er dette fordi du er imot at mennesker skal kunne bestemme selv hva de gjør med sin egen kropp og bevissthet?
Gjest BettyBoop Skrevet 27. august 2012 #182 Skrevet 27. august 2012 Er dette fordi du er imot at mennesker skal kunne bestemme selv hva de gjør med sin egen kropp og bevissthet? det er sikkert ikke derfor..
waco Skrevet 28. august 2012 #183 Skrevet 28. august 2012 det er sikkert ikke derfor.. Så man finner det greit og bestemme over andre mennesker i enkelte tilfeller som hasj, men man synes det er helt feil og bestemme over andre mennesker når det gjelder abort? enten er mennesker frie, eller så er vi mennesker ikke frie og ikke kan bestemme over oss selv. Nå må snart folk bestemme seg snart, - ønsker mennesker at vi skal være frie og røyke hasj, eller ønsker mennesker at vi skal være fanget og bundet og ikke få lov til og røyke hasj?
Silfen Skrevet 28. august 2012 #184 Skrevet 28. august 2012 Mener du at det enten må være anarki eller totalitære samfunn? Ingen gråsoner?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #185 Skrevet 28. august 2012 Abort? - Imot. Det er drap Pels?- imot. Det skjønner vel alle hvorfor. Surrogati?- For- skjønner ikke problemet. Aktiv dødshjelp?- For... fordi jeg kjenner den følelesen Legalisering av hasj?- Alt som har med narkotika å gjøre: I mot. Ekteskapsloven? (Homofile skal få gifte seg/få barn): Hverken eller... kanskje litt imot? Anonym poster: 5751d785054f214cf7c0690cab8f1173
waco Skrevet 28. august 2012 #186 Skrevet 28. august 2012 (endret) Mener du at det enten må være anarki eller totalitære samfunn? Ingen gråsoner? Så lenge man innrømmer at det og ha hundre prosent bestemmelsesrett over egen kropp er en illusjon så er jeg enig. Jeg blir bare så oppgitt over disse kvinnene som er for abort fordi man bestemmer over egen kropp, kvinner som ikke har forstått at vi har noen illusjoner her i verden som vi holder fast ved. Hadde kvinner virkelig bestemt over egen kropp så hadde de aldri blitt gravide. Jeg skjønner at menn forstår paradokset og selvmotsigelsen her. Men noe sier meg at denslags avansert intelligens er utenfor kvinnelig rekkevidde. Hjernen til kvinnen er mer styrt av reptilhjernen tror jeg, og avanserte ting mer for menn. For det er få ting kvinner snapper opp kjappere enn menn må jeg få si...! Endret 28. august 2012 av waco
Fuckman1983 Skrevet 29. august 2012 #187 Skrevet 29. august 2012 Så lenge man innrømmer at det og ha hundre prosent bestemmelsesrett over egen kropp er en illusjon så er jeg enig. Jeg blir bare så oppgitt over disse kvinnene som er for abort fordi man bestemmer over egen kropp, kvinner som ikke har forstått at vi har noen illusjoner her i verden som vi holder fast ved. Enig. Man må enten stemme for eller imot både legalisering og abort. Enten ønsker man at mennesker skal ha personlig frihet til å bestemme over sin egen kropp (enten det gjelder abort eller cannabis) eller så gjør man det ikke. Og jeg kan ikke en gang fatte at sistnevnte skal være et altarnativ. Hvordan kan så mange av dere akseptere at en gruppe mennesker (staten) skal kunne bestemme hva et enkeltindivid gjør med sin egen kropp? Ønsker dere ikke personlig frihet eller trenger dere bare at noen andre tar personlige avgjørelser for dere? Jeg har fortsatt til gode å se et eneste godt argument imot dette, det er bare det samme "svada" dere kommer med om igjen og om igjen. Bare fordi dette er loven pr. dags dato, betyr ikke det at det faktisk bør være slik.
Sophie-Ann Skrevet 30. august 2012 #188 Skrevet 30. august 2012 Tråden er ryddet for personhets. Sophie-Ann, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå