Kamikatze Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Normale mennesker er lullet inn i en politisk korrekt tro på at en abort er som å skrape ut et egg, eller til nød en slags larve. Folk flest ser ikke fosterets menneskelige trekk, og de etiske grensene mellom intelligent liv og et potensielt intelligent liv er ennå uklare, selv om hylekoret står parat hver gang noen som mener annerledes enn dem åpner kjeften. Antallet drepte ufødte barn siden abortloven kom, tilsvarer nesten det samme som om vi utraderte Oslo med en atombombe i antall. Så mange tilfeller av incest og voldtekt har det faenmeg ikke vært. Bare uansvarlige kåte ansvarsfraskrivere... Endret 26. juni 2012 av Bond 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 (endret) det at ufødte barn og jøder ikke er verdifulle mennesker har vi hørt før. poenget mitt var at det ikke er så vanskelig som vi skal tro å legitimere slik barbarisk vandel. Anonym poster: c39177d05e8ba2c5f342f430e088b878 Endret 26. juni 2012 av Bond
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 (endret) det at ufødte barn og jøder ikke er verdifulle mennesker har vi hørt før. poenget mitt var at det ikke er så vanskelig som vi skal tro å legitimere slik barbarisk vandel. Anonym poster: c39177d05e8ba2c5f342f430e088b878 Når de blir abortert før uke 12 så er de ikke levedyktige utenfor livmora. De er ikke blitt til barn ennå. Hold de ekstreme meningene dine for deg selv, gale menneske. Endret 26. juni 2012 av Bond 5
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Normale mennesker er lullet inn i en politisk korrekt tro på at en abort er som å skrape ut et egg, eller til nød en slags larve. Folk flest ser ikke fosterets menneskelige trekk, og de etiske grensene mellom intelligent liv og et potensielt intelligent liv er ennå uklare, selv om hylekoret står parat hver gang noen som mener annerledes enn dem åpner kjeften. Antallet drepte ufødte barn siden abortloven kom, tilsvarer nesten det samme som om vi utraderte Oslo med en atombombe i antall. Så mange tilfeller av incest og voldtekt har det faenmeg ikke vært. Bare uansvarlige kåte ansvarsfraskrivere... Nå skal jeg være så usaklig at jeg skal be deg holde til h... kjeft. Og du er til og med MANN. Du har faen ikke rett til å nekte jenter å bestemme over egen kropp. Endret 26. juni 2012 av Bond 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Normale mennesker, hele det norske samfunnet, deltok i jøde-deportasjonene. Menneskesyn. det andre massedrapet som skjedde under kriger ble legitimert med bl.a at det var drapsmenn som ble skutt. Anonym poster: c39177d05e8ba2c5f342f430e088b878 Endret 26. juni 2012 av Bond
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Når de blir abortert før uke 12 så er de ikke levedyktige utenfor livmora. De er ikke blitt til barn ennå. Hold de ekstreme meningene dine for deg selv, gale menneske. Det personen sier er sant da! Selvom fosteret ikke er levedyktig er det et foster, forstadiet til et barn! Anonym poster: 7dcb2ba474868c972d07fab74ae7537b Endret 26. juni 2012 av Bond 2
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Det personen sier er sant da! Selvom fosteret ikke er levedyktig er det et foster, forstadiet til et barn! Anonym poster: 7dcb2ba474868c972d07fab74ae7537b Det er fortsatt ikke et barn. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Grunnen til at man tar abort er ikke fordi man mener fostrene er mindre verdt, man gjør det fordi man ikke har mulighet eller evne til å ta seg av det. Er det bedre for et barn å vokse opp med foreldre som mishandler eller forsømmer de da????? Endret 26. juni 2012 av Bond 1
jabx Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Jo, et uferdig embryo er mindre verdt enn et ferdig utviklet barn. Det vil si, moren som bærer på det bestemmer verdien fordi det er hennes kropp som brukes for å holde den i live. Endret 26. juni 2012 av Bond 7
Kamikatze Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Nå skal jeg være så usaklig at jeg skal be deg holde til h... kjeft. Og du er til og med MANN. Du har faen ikke rett til å nekte jenter å bestemme over egen kropp. Ja, jeg er mann. Og jeg tar ansvar for konsekvensene fra mine handlinger. Og lar meg stadig forbause over at folk går over lik for å slippe å ta ansvar for sine. Endret 26. juni 2012 av Bond 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #11 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Ja, jeg er mann. Og jeg tar ansvar for konsekvensene fra mine handlinger. Og lar meg stadig forbause over at folk går over lik for å slippe å ta ansvar for sine. Det går an å bli gravid med et uhell din dust. Vedder på om du hadde gjort en jente gravid så hadde du først tvunget henne til å beholde barnet for så å stikke av så snart ungen var kommet til verden. Endret 26. juni 2012 av Bond 1
jabx Skrevet 24. juni 2012 #12 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Normale mennesker er lullet inn i en politisk korrekt tro på at en abort er som å skrape ut et egg, eller til nød en slags larve. Folk flest ser ikke fosterets menneskelige trekk, og de etiske grensene mellom intelligent liv og et potensielt intelligent liv er ennå uklare, selv om hylekoret står parat hver gang noen som mener annerledes enn dem åpner kjeften. Hvem er det som tror at en abort er som å skrape ut et egg? En abort kan være en stor følelsesmessig påkjenning. Men det endrer ikke det faktum at abort i den første delen av svangerskapet ikke innebærer det å fjerne et menneske. Det er bare et potensielt menneske. Akkurat som hver menstruasjon eller runk dreper potensielle menensker. Antallet drepte ufødte barn siden abortloven kom, tilsvarer nesten det samme som om vi utraderte Oslo med en atombombe i antall. Så mange tilfeller av incest og voldtekt har det faenmeg ikke vært. Bare uansvarlige kåte ansvarsfraskrivere... En lege ved en abortklinikk fjerner embryo eller foster uten bevissthet, ikke ferdig utviklede mennesker. Endret 26. juni 2012 av Bond 9
Mann 42 Skrevet 24. juni 2012 #13 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Ja, jeg er mann. Og jeg tar ansvar for konsekvensene fra mine handlinger. Og lar meg stadig forbause over at folk går over lik for å slippe å ta ansvar for sine. Abortlegene stanser en celleklump som ikke har noen av delene, i sin utvikling. Og det er ikke vesensforskjellig fra å fjerne en svulst eller en blindtarm. Sorry. Jeg vet at du gjerne ville fremstille det som om legene er de slemme og at det er veldig urettferdig med abort, men det er svada og bullshit. Endret 26. juni 2012 av Bond 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #14 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Når de blir abortert før uke 12 så er de ikke levedyktige utenfor livmora. De er ikke blitt til barn ennå. Eldre, syke og andre handikappede er heller ikke levedyktige. Livet skapes ved unnfangelsen. Det er et vitenskaplig faktum. Hold de ekstreme meningene dine for deg selv, gale menneske. Hold de ekstreme meningene for deg selv, sinnsyke menneske. Anonym poster: c39177d05e8ba2c5f342f430e088b878 Endret 26. juni 2012 av Bond 2
Kamikatze Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #15 Skrevet 24. juni 2012 Det går an å bli gravid med et uhell din dust. Vedder på om du hadde gjort en jente gravid så hadde du først tvunget henne til å beholde barnet for så å stikke av så snart ungen var kommet til verden. Skjønner. Du er hverken heldig i kjærlighet eller i spill...
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #16 Skrevet 24. juni 2012 Det går an å bli gravid med et uhell din dust. Vedder på om du hadde gjort en jente gravid så hadde du først tvunget henne til å beholde barnet for så å stikke av så snart ungen var kommet til verden. Ansvarsfulle folk bruker prevensjon til de er sikre på at de vil ha barn. Dessuten er det vel ikke akkurat et "uhell" dersom man ligger med alle man treffer på byen? Det er uansett mange menn som blir fantastiske fedre, selvom det ikke var helt planlagt å få barn i første omgang Anonym poster: 7dcb2ba474868c972d07fab74ae7537b 1
jabx Skrevet 24. juni 2012 #17 Skrevet 24. juni 2012 Eldre, syke og andre handikappede er heller ikke levedyktige. Men de er ferdig utviklede mennesker. Livet skapes ved unnfangelsen. Nei, livet er lenge før det. En eggcelle er levende. En sædcelle er levende. Hver gang du inntar føde, må et annet liv gå tapt. Du er en dobbeltmoralist! 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #18 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Det er fortsatt ikke et barn. For et menneskesyn. Anonym poster: c39177d05e8ba2c5f342f430e088b878 Endret 26. juni 2012 av Bond 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #19 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Det var da svært så voldelige vi skulle bli. Du har faen ikke rett til å nekte jenter å bestemme over egen kropp, Det ufødte mennesket sin kropp er like ukrenkelig som auf-medlemmene sin kropp og ikke mer moren sin kropp enn faren sin kropp. Anonym poster: c39177d05e8ba2c5f342f430e088b878 Endret 26. juni 2012 av Bond 1
Mann 42 Skrevet 24. juni 2012 #20 Skrevet 24. juni 2012 Ansvarsfulle folk bruker prevensjon til de er sikre på at de vil ha barn. Dessuten er det vel ikke akkurat et "uhell" dersom man ligger med alle man treffer på byen? Det er uansett mange menn som blir fantastiske fedre, selvom det ikke var helt planlagt å få barn i første omgang Anonym poster: 7dcb2ba474868c972d07fab74ae7537b Det finnes ikke noe slikt som et 100% sikkert prevensjonsmiddel. Det er forøvrig temmelig elendig å insinuere at alle uønskede graviditeter er resultat av spesielt stor promiskuitet. Kjærestepar har antakelig sex langt hyppigere enn dem som må gå på byen for å finne en samleiepartner. Så den kjekke norske ungdommen har nok vel så stor eller større risiko for en uønsket graviditet enn de som har mange partnere. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå