Gå til innhold

Kristina Andersen


Lotti87

Anbefalte innlegg

De fleste bloggere selger seg rundt som viltre prostituerte. De gjør alt gratis bare for å blogge, så vil de ha noe igjen også. De får utrolig mye gratis prøver, men det er fordi DE spør dem, og ikke omvendt. Butikker og kjeder ringer ikke bloggere for at de elsker dem, det er bloggere som må gjøre dette selv. Tipper det er ganske utmattende jobb i seg selv og løpe hele dagen etter sponsorer og butikker for å selge nettopp; seg selv :)

Anonym poster: 94569edc22c85330bf998e6837cbf456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de får masse, masse, masse forespøsler.. tro meg!

Anonym poster: 68a5bee3cb6233ca6e22fec10d9eeec8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bloggere selger seg rundt som viltre prostituerte. De gjør alt gratis bare for å blogge, så vil de ha noe igjen også. De får utrolig mye gratis prøver, men det er fordi DE spør dem, og ikke omvendt. Butikker og kjeder ringer ikke bloggere for at de elsker dem, det er bloggere som må gjøre dette selv. Tipper det er ganske utmattende jobb i seg selv og løpe hele dagen etter sponsorer og butikker for å selge nettopp; seg selv :)

Anonym poster: 94569edc22c85330bf998e6837cbf456

jo. sponsorer kontakter noen bloggere jo.

jeg selv blir kontaktet og er ikke helt på topp heller.

Anonym poster: 442b94253a3dfde1c7b34dda0a8b9518

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er morsomt at hun liksom er designer nå, det eneste hun gjør er å skrive allerede kjente sitater på basic singletter og vannflasker.

Anonym poster: ee355d7665e3c9c6626de0c544d4260f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lurer på hva frøken Wulff synes om Kristinas nye meninger om pelsbruk

Anonym poster: 3f19dce091d5d773c00bbfc165bd4c16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hun hatt vinterjakke med pels selv?

Anonym poster: 68a5bee3cb6233ca6e22fec10d9eeec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettbutikk? sportsklær? jeg rister bare på hodet...

Anonym poster: 442b94253a3dfde1c7b34dda0a8b9518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med Kristina er at hun, som Ulrikke Lund, skifter meninger hele tiden å så sjeldent står for det hun skriver på bloggen. Etter Afrikaturen avlyste hun turen til USA og skrev at å kjøpe en Chanel etter å ha besøkt et så fattig land var noe hun ikke ville bruke penger på.

Nå har hun bestilt seg en Céline til 15.000 og skal til Egypt på ferie.

Jeg synes det er kjempeflott at hun prøver å gjøre folk mer obs på hvordan pelsindustrien fungerer, men jeg mener at når man skriver et slikt innlegg så burde hun være så engasjert selv at hun svarer leserne som har spørsmål i ettertid. Eneste gangen hun svarer på kommentarer på slike innlegg er for å si at hun ikke var klar over hvordan industrien fungerte da hun selv brukte Svea med ekte pels.

Når lesere spør hvorfor hun kjøper skinnvesker til 15 000 når hun er imot dyremishandling, svarer hun ikke i det hele tatt. Det blir for dårlig. Skjønner godt at det er mange som lurer på dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde holde seg til mer overflatiske innlegg. Hadde jeg vært en av sponsorene hennes hadde jeg trukket meg sporenstreks etter å ha lest et så umodent og barnslig innlegg om at man skal tenne på folks pelsjakker. Som halve kommentarfeltet sier, hun har flere venninner med pelsjakker, så begynn med dem du, Kristina.

Innlegget hennes der hun klager over toppskatt viser også hvor umoden hun er. Hun stemmer vel FRP, formoder jeg. Jeg er så glad jeg har foreldre som tjener mye penger og som aldri har klaget over skatteprosent eller avgifter, samt at jeg har bodd i tre andre land og studert politikk og sett hvor bra vi har det hjemme.

Anonym poster: 5d4ba53bc7bde4539297037a5459e3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Sier ikke at hun må ha samme mening som meg, men det er jo ingen tvil om at meningene hennes ikke er gjennomtenkte. Hvis folk kan argumentere rolig og systematisk over noe jeg er totalt uenig i, så la gå. Vis meg noen kalkyler på hvordan samfunnet hadde vært (spesielt for lavlønte frisører som du jo kjenner) hvis alle betalte 15 % skatt, Kristina, så skal jeg endre mitt syn på deg.

Anonym poster: 5d4ba53bc7bde4539297037a5459e3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele dama er lol. Hun kommer med helt absurde meninger som er helt stikk i strid med meninger i forrige innlegg. Hun hermer, hun kjøper ting fordi "andre" bloggere har det, hun åpner nettbutikk med "egen" designet ting og hun lever egentlig i sin egen "fitspo" verden. Hallo, skjønner dere ikke at hun kunne unne seg en Cèlin veske til 15.000 når hun faktisk har vært i Afrika og gitt penger slik at vi andre kan se hvor forferdelig det er der nede?

Grusom dame.

Anonym poster: b8fc4eba856e35f7cf25f37b7c279e27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på nettbutikken også. Hun har jo sagt at hun skulle lansere egen kleskolleksjon, parfyme og dra til Tyrkia for å jobbe som bartender. Hun skulle jo også få en mini morris for en stund tilbake siden..

Anonym poster: b8fc4eba856e35f7cf25f37b7c279e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun skulle jo også flytte til Miami med tone og bo i en penthouse leilighet i 6 mnd.. Pluss den turen til LA. skjer det noe, neei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Tone ER så grusom. Tatt så mye fillers/restylane/botox/WHATEVER at hun har fått sånn stramt og anstrengt katteansikt.

Anonym poster: 8467ebc44715254b3331a0ebb4d64683

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om hun stemmer høyre som mange av de andre toppbloggerne når hun er så imot pelsdyrindustrien.

Anonym poster: 68a5bee3cb6233ca6e22fec10d9eeec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun minner meg om ulrikke lund..glitrende bokser med tomt innhold..kan de ikke bare være seg selv i stedet for å prøve så hardt å være noe de ikke er!?

Anonym poster: ad2a627d5c8b50bf2640babce89c7c2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...