Gå til innhold

Kristina Andersen


Lotti87

Anbefalte innlegg

ser jo bare utfra bildene at skinnet på vesken er crap!!! Idiotisk å påstå at den er ekte.

Anonym poster: 58b264991fd452c5b9d1c315d88341cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun har kjøpt den på ebay og tror at den er ekte. Men det ser man jo lett at den ikke er..

Anonym poster: a364b12af5674ada4ba7df8b917a39d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det er jo en ærlig sak om man vil kjøpe fake, jeg har noe som ligner Alexa selv, men å lyve om det er jo litt tragisk.

Anonym poster: 8467ebc44715254b3331a0ebb4d64683

Ærlig og ærlig. Det er da ikke lov. Blir man tatt, får man bot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mot pels, men å kjøpe falske merkevarer er tydeligvis helt greit. Synd folk ikke er mer opplyst om hva de faktisk støtter når de kjøper falske merkevarer. Vi snakker barnearbeid, menneskehandel, terrorvirksomhet osv.

Hun kjøpte sikkert sin "Mulberry" fra et bagasjerom i Tyrkia, der har de dessverre ikke regler mot sånt, men i mange land spesielt sør i Europa slår de svært hardt ned på kjøp av piratkopierte varer.

I tillegg så er det respektløst overfor de som faktisk har laget de ekte varene, og overfor de som kjøper de ekte. Markedsverdien til produktene, og omdømmet til merkene faller betraktelig når folk løper rundt med alle disse grusomme kopiene.

Håper frk Andersen leser dette og brenner veska si i peisen, det er det hun burde gjøre i allefall.

Så kan hun heller bruke litt av "alle de pengene hun har" til å kjøpe en ekte....

Anonym poster: 497434237af9664c22c537b66f2a3750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mot pels, men å kjøpe falske merkevarer er tydeligvis helt greit. Synd folk ikke er mer opplyst om hva de faktisk støtter når de kjøper falske merkevarer. Vi snakker barnearbeid, menneskehandel, terrorvirksomhet osv.

Hun kjøpte sikkert sin "Mulberry" fra et bagasjerom i Tyrkia, der har de dessverre ikke regler mot sånt, men i mange land spesielt sør i Europa slår de svært hardt ned på kjøp av piratkopierte varer.

I tillegg så er det respektløst overfor de som faktisk har laget de ekte varene, og overfor de som kjøper de ekte. Markedsverdien til produktene, og omdømmet til merkene faller betraktelig når folk løper rundt med alle disse grusomme kopiene.

Håper frk Andersen leser dette og brenner veska si i peisen, det er det hun burde gjøre i allefall.

Så kan hun heller bruke litt av "alle de pengene hun har" til å kjøpe en ekte....

Anonym poster: 497434237af9664c22c537b66f2a3750

Er Ko ikke første gangen heller, hun kjøpte jo falsk LV når hun var i Tyrkia med granit.....

Anonym poster: 6c6ffa4e3ba84ff9402ea93058d7db11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå jeg bare måtte kommentere... pinlig dame.

Anonym poster: 58b264991fd452c5b9d1c315d88341cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.kristinaa...sen.no/?p=17553

Forferdelig vulgær hun BeZtEvenninna hennes?

Anonym poster: 830798c68b18ad9d6e351ba1352e5774

Hehe, i dag har jeg lest litt blogger(fin underholdning å le av). Søkte på nettet å fant denne tråden. Lo godt når jeg så linken til denne venninnen. Implantater over alt, ansiktet sin naturlige karakter er ødelagt. Ser ut som en kanin på siste bildet. Lurer på hva som skjuler seg inni den rumpa også.

Alle er fri til å gjøre hva de vil med sitt utseendet, men lenge leve den naturlige kvinnen :)!

Endret av Nyttig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kristinaa...sen.no/?p=17553

Forferdelig vulgær hun BeZtEvenninna hennes?

Anonym poster: 830798c68b18ad9d6e351ba1352e5774



  1. Silje says:
    10/08/2012 at 10:55
    Hva er det Tone har på rompa? Er det rompeinnlegg?
    Reply


    • Kristina Andersen says:
      10/08/2012 at 14:38
      Haha! Den rompa der har hun jobbet ræva av seg for, bokstavelig talt :P
      Reply




      Somehow tror jeg IKKE at den rare, bulkete rumpa der er resultatet av noe trening...................... ikke alt i allefall.

Anonym poster: 3003c955ae24664290d82b3f4a32478d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på side 6, sprettet nettopp en julebrus å fant meg litt potetgull. Rekker vel litt til før nytt på nytt..men alt skal leses! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, i dag har jeg lest litt blogger(fin underholdning å le av). Søkte på nettet å fant denne tråden. Lo godt når jeg så linken til denne venninnen. Implantater over alt, ansiktet sin naturlige karakter er ødelagt. Ser ut som en kanin på siste bildet. Lurer på hva som skjuler seg inni den rumpa også.

Alle er fri til å gjøre hva de vil med sitt utseendet, men lenge leve den naturlige kvinnen :)!

Ja, leve den naturlige kvinnen, nei til sminke, barbering og napping!

Anonym poster: 22b3cdcaeb48dbd42d83139b3300ebee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på side 6, sprettet nettopp en julebrus å fant meg litt potetgull. Rekker vel litt til før nytt på nytt..men alt skal leses! :)

:skratte: :skratte: :skratte:

Anonym poster: d41170d8c6dca2b83f02e34fda517468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dama seriøst har tenkt å anmelde Kvinneguiden forum pga ting vi skriver her? Hehe, vel.... ER det noe vits i da?

Anonym poster: 3003c955ae24664290d82b3f4a32478d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var jeg gjennom det hele.

Jeg har ingen erfaringer med blogger, men synes dette er litt trist lesing om denne jenta Kristina. Virker som hun prøver hardt å være noe hun ikke er. Omgås "venner" som kanskje har dårlig innvirkning på henne, denne Tone virker veldig vulgær som andre skriver. Denne Grant(?) virker også som noe hun bør holde seg langt unna, skremmende å lese beskyldninger om kvinnen hun har evt utøvet vold mot pga Grant(?) sitt evt utroskap. En katastrofe om dette stemmer, om dette stemmer må hun jo beskylde Grant(?). At hun fremstiller seg selv som selvsikker, stemmer jo dårlig om hun lar seg bruke av en evt utro kjæreste som hun tar tilbake. Da eier man ikke selvrespekt.(utroskapet er antatt, kjenner ikke til om det er fakta)

Vaklende, uten egne meninger hun kan stå for. Usikker, lite gjennomtenkte innlegg uten god bakgrunnsinfo. Prøver hardt å fremstå selvsikker, samt VELDIG hardtarbeidende! Gud hjeeeelpe som jeg har jobbet i dag.

Var jeg Kristina(forsåvidt mange andre også sikker) ville jeg lagt ned bloggen, fått meg en utdannelse å jobb. Levd et vanlig godt liv uten bloggverden.

Men slike bloggs er det vel mange av på internettet!

En litt artig side jeg kom over: http://lovegossip.blogg.no/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, leve den naturlige kvinnen, nei til sminke, barbering og napping!

Anonym poster: 22b3cdcaeb48dbd42d83139b3300ebee

Nå aner jeg ikke hva som er naturlig i dine øyne; jeg siktet til kvinner som klarer å godta kroppen sin som den er uten å fylle den med implantater, botox, restylan eller andre femmedlegemer som aldri ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var jeg gjennom det hele.

Jeg har ingen erfaringer med blogger, men synes dette er litt trist lesing om denne jenta Kristina. Virker som hun prøver hardt å være noe hun ikke er. Omgås "venner" som kanskje har dårlig innvirkning på henne, denne Tone virker veldig vulgær som andre skriver. Denne Grant(?) virker også som noe hun bør holde seg langt unna, skremmende å lese beskyldninger om kvinnen hun har evt utøvet vold mot pga Grant(?) sitt evt utroskap. En katastrofe om dette stemmer, om dette stemmer må hun jo beskylde Grant(?). At hun fremstiller seg selv som selvsikker, stemmer jo dårlig om hun lar seg bruke av en evt utro kjæreste som hun tar tilbake. Da eier man ikke selvrespekt.(utroskapet er antatt, kjenner ikke til om det er fakta)

Vaklende, uten egne meninger hun kan stå for. Usikker, lite gjennomtenkte innlegg uten god bakgrunnsinfo. Prøver hardt å fremstå selvsikker, samt VELDIG hardtarbeidende! Gud hjeeeelpe som jeg har jobbet i dag.

Var jeg Kristina(forsåvidt mange andre også sikker) ville jeg lagt ned bloggen, fått meg en utdannelse å jobb. Levd et vanlig godt liv uten bloggverden.

Men slike bloggs er det vel mange av på internettet!

En litt artig side jeg kom over: http://lovegossip.blogg.no/

les heller toppsladring.blogspot.no. den virker i hvertfall litt mer renslig hvis det går ann på sånne blogger.

Anonym poster: 442b94253a3dfde1c7b34dda0a8b9518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

les heller toppsladring.blogspot.no. den virker i hvertfall litt mer renslig hvis det går ann på sånne blogger.

Anonym poster: 442b94253a3dfde1c7b34dda0a8b9518

Haha, toppsladring skriver bare dumme ting som "dagens lookalike" som ikke ligner overhodet. Og finn én feil. Og rykter som de angivelig har fått på mail "HeI jheg er 10 år og er naboen til SOFIE ELISE, hun er skikkelig gal og bruker å løpe rundt i nabolaget og jage katter".

Dør av den toppsladring siden. Synes det er kult at lovegossip har kommet. Digg å kunne lese bare den bloggen og få med seg alt som er verdt å få med seg i bloggverden. De skriver jo faktisk ting som er sant, har et ryddig design uten all den drittreklamen og lager gode innlegg.

Anonym poster: a9c4ecd73f74fb8777bb002e419b1d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahha. Husker hun kom hjem fra Tyrkia med masse LV-klær og sko! Lyste falsk lang vei, og hun latet som de var ekte.

Hun reklamerte også MYE for sider som selger fake Nike shox og fake Uggs! Da sluttet jeg å lese bloggen.

Anonym poster: a74707bb65aac621167668b9129331f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være pinlig å reklamere for fake varer, som attpåtil er ulovlige å ha..

Anonym poster: 3003c955ae24664290d82b3f4a32478d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og æsj. så er hu sammen med han ekle granit igjen

Anonym poster: a9c4ecd73f74fb8777bb002e419b1d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...