Gå til innhold

Kristina Andersen


Lotti87

Anbefalte innlegg

Jeg klikker meg lite inn på bloggen hennes og når jeg gjør det er det fordi klesstilen hennes er så blodharry og outdated at det fascinerende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt problem med Kristina sin kropp (haha dette høres så stygt ut) er at hun hele tiden skryter av hvor trent og ft hun er. Hadde hun ikke sagt noe om at hun hele tiden trener og spiser sunt, så hadde jeg sikkert synes at kroppen hennes var fin. Men nå legger jeg jo merke til den, og den er ikke særlig fin, eller "fit". Ser hun det ikke selv?

Dessuten plager det meg at hun skyter over at hun har vært i Afrika og tror hun er så "snill" på grunn av det og derfor kan kjøpe så mye hun vil. Bitch jeg har jobbet i Afrika som frivillig over lenger tid flere ganger i flere land. Hun er ikke den eneste.

Og stilen hennes er blod harry!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys concealer (pudderform ser det ut som) funker ikke når man har fått farge altså.. Er nok derfor.

Anonym poster: b8fc4eba856e35f7cf25f37b7c279e27

Haha, Jeg trodde det var en uheldig skygge/dogg på kameraet jeg :P

Anonym poster: 267a77ff75ab38b15db9650cba960a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det pelsinnlegget hennes har jeg fått nok av KA. Bloggen har ingen substans, kun snakk om hvor flink hun er til å trene samt reklame for diverse treningsklær/diettmat. Utrolig at bloggen hennes har lesere i det hele tatt, hun har jo nesten ingenting å tilby...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikker meg lite inn på bloggen hennes og når jeg gjør det er det fordi klesstilen hennes er så blodharry og outdated at det fascinerende.

Og nå fikk du meg til å gjøre det samme. Måtte jo se hvordan en "blodharry" klesstil ser ut. Det jeg la merke til var disse tubetoppene, tubekjolene, bh med USAs flagg og rød skjort\skjørt med høyt liv. Det var i sekstenårsalderen jeg syntes slike klær var fine, så ja, utdatert, så absolutt.

Anonym poster: d41170d8c6dca2b83f02e34fda517468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå fikk du meg til å gjøre det samme. Måtte jo se hvordan en "blodharry" klesstil ser ut. Det jeg la merke til var disse tubetoppene, tubekjolene, bh med USAs flagg og rød skjort\skjørt med høyt liv. Det var i sekstenårsalderen jeg syntes slike klær var fine, så ja, utdatert, så absolutt.

Anonym poster: d41170d8c6dca2b83f02e34fda517468

Bra mennesker er forskjellige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt problem med Kristina sin kropp (haha dette høres så stygt ut) er at hun hele tiden skryter av hvor trent og ft hun er. Hadde hun ikke sagt noe om at hun hele tiden trener og spiser sunt, så hadde jeg sikkert synes at kroppen hennes var fin. Men nå legger jeg jo merke til den, og den er ikke særlig fin, eller "fit". Ser hun det ikke selv?

Dessuten plager det meg at hun skyter over at hun har vært i Afrika og tror hun er så "snill" på grunn av det og derfor kan kjøpe så mye hun vil. Bitch jeg har jobbet i Afrika som frivillig over lenger tid flere ganger i flere land. Hun er ikke den eneste.

Og stilen hennes er blod harry!

Hun skryter da virkelig ikke av hvor trent og fit hun er? Hun snakker om at hun er MYE mer trent og MYE mer fit nå enn hun var for et år siden, og det er jo helt sant. Selv om hun ikke har six-pack, eller er din definisjon på fit, betyr ikke det at hun ikke har lov til å være fornøyd med framgangen sin. Jeg er enig med deg at det ikke er like interessant å lese i hvert eneste innlegg om hvor fantastisk den sunne pannekakemiksen hennes er, og hvor mye hun elsker å kokkelere sunne ting, men dette er grunnen til at jeg ikke er innom bloggen hennes å ofte. Kristina virker som et ekstremt enkelt menneske med særdeles lite å bekymre seg over, og da må du nesten bare forvente at bloggen blir deretter. Hvorfor oppsøke noe som gjør deg irritert?

Anonym poster: 94066e8527f7b80dce0585e001f37b37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt utrolig, det virker nesten som om dere hadde forventet at hun skulle skrive om denne hendelsen (banke opp ei jente) på bloggen sin? Da hadde det jo bare virket som om hun var stolt over det - hun viser det motsatte ved å IKKE blogge om det. Selv om man er blogger betyr det ikke automatisk at man skal blogge om slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra mennesker er forskjellige :-)

Det er sant det.

Anonym poster: d41170d8c6dca2b83f02e34fda517468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama snur jo kappen etter vinden etter hvert som det passer seg.

Anonym poster: 8467ebc44715254b3331a0ebb4d64683

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina som svarer på en kommentar om diskusjonen som fåregår her på KG:

Valgte å sensurere forumet du navnga, rett og slett fordi jeg ikke ønsker å vie den nettsiden noe oppmerksomhet. Men jeg kan si det slik at jeg har besluttet å anmelde dette forumet, som slenger ut usannheter og driver med mobbing på nett. Dette forumet er for jenter som ikke har et liv, og har det så kjipt at de må rakke ned på andre. Makan til lavmål har jeg aldri opplevd. Synd at enkelte mennesker er slik :)

Anonym poster: a8ad1dc4eedd331ea3a2ab2e61e3404c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får helt vondt når hun hardnakket påstår at den "Mulberry"-veska er ekte. I så fall har frk. Andersen fått tak i en helt spesiell Alexa-modell ingen andre har... Hun har jo vært i Egypt, så den er sikkert ekte Made in Egypt!

Anonym poster: 5d1dcf0ee0422898c55147e39eedd4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt når hun hardnakket påstår at den "Mulberry"-veska er ekte. I så fall har frk. Andersen fått tak i en helt spesiell Alexa-modell ingen andre har... Hun har jo vært i Egypt, så den er sikkert ekte Made in Egypt!

Anonym poster: 5d1dcf0ee0422898c55147e39eedd4b6

Nå har ikke jeg sett vesken hennes, men hvordan er den anderledes?

Anonym poster: f3f67b9ddafca38e0715f59e31cb6d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har ikke jeg sett vesken hennes, men hvordan er den anderledes?

Anonym poster: f3f67b9ddafca38e0715f59e31cb6d2b

En ekte Mulbery Alexa har blant annet to nagler som fester stroppene til flappen, og skulderstroppen festes med en karabinkrok på hver side. Det gjelder alle modeller.

Bare å sammenligne:

http://www.kristinaandersen.no/?p=21608

http://www.mulberry.com/#/storefront/c6671/7472/moreviews/

Anonym poster: 5d1dcf0ee0422898c55147e39eedd4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte Mulbery Alexa har blant annet to nagler som fester stroppene til flappen, og skulderstroppen festes med en karabinkrok på hver side. Det gjelder alle modeller.

Bare å sammenligne:

http://www.kristinaa...sen.no/?p=21608

http://www.mulberry....7472/moreviews/

Anonym poster: 5d1dcf0ee0422898c55147e39eedd4b6

Haha! Det er jo en ærlig sak om man vil kjøpe fake, jeg har noe som ligner Alexa selv, men å lyve om det er jo litt tragisk.

Anonym poster: 8467ebc44715254b3331a0ebb4d64683

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun som er sånn imot pels og skal være så etisk, er ikke imot fake?? LOL!

Anonym poster: 58b264991fd452c5b9d1c315d88341cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tydelig at vesken ikke er ekte siden hun konsekvent unngår å svare på kommentarene om hvor vesken er kjøpt...

Endret av Puddelhue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...