Gå til innhold

Kristina Andersen


Lotti87

Anbefalte innlegg

En av Norges største bloggere. Hva synes dere om henne / bloggen?

Jeg liker både jenta og bloggen. Syns hun virker som ei skjønn jente. Jepp, helt ærlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sluttet å lese bloggen hennes for godt nå og kommer aldri til å lese den igjen. Sluttet da jeg leste hennes innlegg om pels. Det er HELT greit at folk er imot pels, selv er jeg ikke det, men har ikke noe imot at folk er det, men det jeg ikke takler er at hun skriver "nesten person jeg ser med pels har jeg lyst å slå ned" osv osv. og dette kommer fra jenta som for 1-2 år siden kjøpte seg en pelsjakke og skrev noe slikt som "jeg bruker pels og driter i dere som er imot pelsbruk", herregud!!! OG hun bruker latterlig mye falskpels, og tro det eller ei, men å bruke falsk pels gjør bare pels (falsk eller ei) mer populært da det er mer og oftere i motebildet. Forundrer meg ikke om hun kjøper seg en ny pelsjakke neste år.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er copy-cat delux.

Anonym poster: bcc8f5b3ceefaf81503fee4a4141747e

Ja, og en annen ting er at samtlige pc'er jeg har brukt så fryser de på siden hennes. er siden hennes helt virusbefengt? så jeg kan uansett ikke gå inn der lenger. syntes det var gøy å se all kopieringen hennes.

Anonym poster: 442b94253a3dfde1c7b34dda0a8b9518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner man å gå tom for ting å henge seg opp i her nå, egentlig ? Det burgunderrøde skjerfet stylet med hvitt er en utrolig vakker kombinasjon, ikke så rart mange vil gå i det.

Og den hatten var supersøt på, hadde jeg hatt en liten en hadde jeg prøvd på den en lignende hatt jeg også bare for å se. Forskjellen mellom meg og KA er at jeg ikke har blogg. Og mesteparten av Norges befolkning har heller ikke blogg. Så man får ikke sett hvor mye herming av andre man egentlig gjør. Men når ble en "herming" dårlig ting egentlig ? Det viser jo at en annen har inspirert en annen igjen, til noe man syns var fint og ville ha selv.

Er det ikke slik catwalks, kjendiser og motehus er til for ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner man å gå tom for ting å henge seg opp i her nå, egentlig ? Det burgunderrøde skjerfet stylet med hvitt er en utrolig vakker kombinasjon, ikke så rart mange vil gå i det.

Og den hatten var supersøt på, hadde jeg hatt en liten en hadde jeg prøvd på den en lignende hatt jeg også bare for å se. Forskjellen mellom meg og KA er at jeg ikke har blogg. Og mesteparten av Norges befolkning har heller ikke blogg. Så man får ikke sett hvor mye herming av andre man egentlig gjør. Men når ble en "herming" dårlig ting egentlig ? Det viser jo at en annen har inspirert en annen igjen, til noe man syns var fint og ville ha selv.

Er det ikke slik catwalks, kjendiser og motehus er til for ?

Jeg tror ikke det er ment for å disse noen, mer en humoristisk måte å se hvor like bloggerne er.. Alle toppbloggerne blogger jo om akkurat de samme tingene så og si, så det er jo utrolig at alle har så mange lesere og at ikke folk blir lei av å lese det samme om og om igjen.

Jeg synes det var morsomt hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kristinaa...sen.no/?p=21105

Tror dere hun bruker noen form for push up treningsbh eller vanlig bh under treningstoppen?

Det er ikke vanlig å ha så store pupper i treningsbh

Anonym poster: a9c4ecd73f74fb8777bb002e419b1d65

Hva har det å si om vi tror det eller ikke? Herregud, hva folk får seg til å bry seg om...

Anonym poster: 94066e8527f7b80dce0585e001f37b37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med all den treningen? Ser ut som hun plutselig har endret livet sitt med bare sunn mat og trening.

Anonym poster: bcc8f5b3ceefaf81503fee4a4141747e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal vel bli like tynn som frua. Må vær lik vettø ;)

Anonym poster: 94569edc22c85330bf998e6837cbf456

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser den og den er relevant for temaet. men kan sikkert bare begynne å kopiere rett fra teksten om du vil det

Anonym poster: a9c4ecd73f74fb8777bb002e419b1d65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å være kjip, har bare sett litt mange lenker til den bloggen i det siste fra AB, virker litt som reklame ;) Men for all del, kanskje mange leser den :)

Sorry for OT.. kan jo slenge med at jeg synes KA virker rimelig blåst.. men jeg leser ikke bloggen hennes vanligvis :P

Endret av SoftKitty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes i utgangspunktet at hun virker som en søt jente.. Men når hun kanskje har banket et jente på grunn av eksen, blir jeg litt skeptisk. Og jeg husker en episode der hun hang ut en jente med bilde på bloggen sin ifjor etter en konsert hun hadde vært på. Det er ganske drøyt å bruke en så stor blogg til å henge ut mennesker hun ikke liker på. Hun virker som en STOR dramaqueen for meg.. Men jeg følger fortsatt litt med henne da :)

Anonym poster: a9c4ecd73f74fb8777bb002e419b1d65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det virkelig er tilfeldig at bloggerne ligner hverandre og kjører samme type innlegg? Det er jo fordi de får tilsendt de samme tingene fra leverandører som vil ha gratis reklame. Mye skjer under bordet fortsatt selv om de sier de skal oppgi at saker de skriver er sponset. Det er ikke tilfeldig at de har lignende ting og de hermer ikke nødvendigvis etter hverandre. Dette er ren business og de spiller et spill. Og mange lesere lar seg lure. Verden vil bedras.

Anonym poster: 7527ba104e39d8d44c3837f98faab0e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...