Gå til innhold

Kristina Andersen


Lotti87

Anbefalte innlegg

Muskler veier ikke mindre enn fett.

Muskler veier ca. 20% MER enn fett gitt samme vevsvolum. 1cm3 muskler veier ca. 1,1 gram, mens 1cm3 fett veier ca. 0,9 gram.

Anonym poster: 8cc661fee1a368af3b8c3b97438d7b1b

Takk, det gikk litt fort i svingene. Mente at 1 kg muskler tar mindre plass enn 1 kg fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes ikke på kroppen at hun trener.

Anonym poster: 58b264991fd452c5b9d1c315d88341cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan dere kan si at man ikke ser på kroppen hennes at hun trener. Ikke alle har samme mål med treningen. Ikke overraskende at det blir kommentert anonymt. Jeg syns hun se flott ut. Frisk og sunn, og så lenge hun kjenner seg sånn så bør vel det være bra nok?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg synes hun er så utrolig vittig når hun drar frem "kolleksjonen" sin. Vet dere, jeg fikk en gang klistra på noen bokstaver på 10 skjorter til en jente gjeng for noen år siden- så jeg tror jaggu med jeg har min egen kolleksjon jeg også. For det er det hun har gjort. Valgt farge på allerede ferdige produkter for å så klistere på noen ordtak som hun stjeler fra internett. Singletter i bomull er heller ikke noe jeg finner særlig behagelig å trene i, men alle 12-13 åringene digger jo slikt- bare synd de ikke har penger. Ellers er det super gøy at hun dro igang en nettbutikk, virkelig noe annerledes og innovativt. <3Kristina A<3

Anonym poster: 8cc661fee1a368af3b8c3b97438d7b1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahha, fin kolleksjon ja.. TACKY var den, men hva annet kan man forvente?!

Anonym poster: 58b264991fd452c5b9d1c315d88341cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Grunnet gjentatte ryddinger stenges nå tråden.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...