Gå til innhold

Kristina Andersen


Lotti87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem er det? Jeg har aldri hørt om henne faktisk, og jeg har vært svært aktiv i blogg-verdenen.. Så stor kan hun ikke være :gjeiper:

Link?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det? Jeg har aldri hørt om henne faktisk, og jeg har vært svært aktiv i blogg-verdenen.. Så stor kan hun ikke være :gjeiper:

Link?

Hun ligger på 9 plass over de største bloggene i Norge ...

Anonym poster: 3357609be57859ae72e8864a801721ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det? Jeg har aldri hørt om henne faktisk, og jeg har vært svært aktiv i blogg-verdenen.. Så stor kan hun ikke være :gjeiper:

Link?

Da kan du ikke ha vært så aktiv som du trodde.. hånler

Anonym poster: eef26d8fe0d842ec27caa28c164676e6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligger på 9 plass over de største bloggene i Norge ...

Anonym poster: 3357609be57859ae72e8864a801721ff

På blogg.no da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan du ikke ha vært så aktiv som du trodde.. hånler

Anonym poster: eef26d8fe0d842ec27caa28c164676e6

Åneeeei hånler du av meg :fnise:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker som en grei jente, men kanskje en smule bortskjemt. Hun tjener jo rått, og sutrer over det minste ting.

Anonym poster: eb8c9f9de207cf31bf1e4d37c1ad97a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er linken, da? Aldri hørt om

Anonym poster: cd108e8cf08992299c15321a6e99332d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeeei hånler du av meg :fnise:

Ja? Sorry, men jeg klarte ikke å la vær. Ok? :sjenert:

Anonym poster: eef26d8fe0d842ec27caa28c164676e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På blogg.no da eller?

Nei, på listen over ALLE bloggene i Norge.

www.kristinaandersen.no

Anonym poster: 3357609be57859ae72e8864a801721ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Www.Krististinaandersen.no

Likte henne veldig godt før, men nå er hun blitt hjernevasket av all treningen hun driver med. Synes det er litt spesielt at hun lager så mye oppstyr over at hun har endret livet sitt, fått drømmekroppen og ser ugjenkjennelig ut når jeg egentlig ikke ser noe særlig forskjell. Men hvis hun mener det så :) pluss for at hun er blid og positiv da :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Hva jobber alle disse bloggerene med, ved siden av blogging?

Jeg kjenner jeg blir smådeppa av å være hjemme i mer enn 2 dager av gangen, med mindre jeg har en full timeplan. Hva lever de av - hva får de til å stå opp om morran, liksom? :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva jobber alle disse bloggerene med, ved siden av blogging?

Jeg kjenner jeg blir smådeppa av å være hjemme i mer enn 2 dager av gangen, med mindre jeg har en full timeplan. Hva lever de av - hva får de til å stå opp om morran, liksom? :P

sløsing av penger tenker jeg.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bloggen begynner å bli kjedelig. På nivå med fotballfrue sin. Trening, antrekk og mat. Og en million cafebesøk, turer til frisøren og sponsede reiser. Gjeeesp.

Og ja, utrolig mye fokus på at hun har fått drømmekroppen.. Også er det ikke SÅ stor forskjell.

Og hun er utrolig bortskjemt, gjør like lite fornuftig som Fotballfrue.

Anonym poster: dbc9c9670bec4977d2ee5fa31066ae8a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også shopper hun og det renner over av hårprodukter og sminke i postkassa. Tenk hvis hun en dag må begynne å kjøpe dette selv, da kommer hun til å se hvor mye det koster.

Anonym poster: dbc9c9670bec4977d2ee5fa31066ae8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva jobber alle disse bloggerene med, ved siden av blogging?

Jeg kjenner jeg blir smådeppa av å være hjemme i mer enn 2 dager av gangen, med mindre jeg har en full timeplan. Hva lever de av - hva får de til å stå opp om morran, liksom? :P

Mange av de som ikke jobber ved siden av bloggingen, de tjener visst store summer på alle reklameinnleggene, pluss at de får stortsett alt gratis.. Kristina har jobber i butikk i tillegg til bloggen vet jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de som ikke jobber ved siden av bloggingen, de tjener visst store summer på alle reklameinnleggene, pluss at de får stortsett alt gratis.. Kristina har jobber i butikk i tillegg til bloggen vet jeg.

Mente selvfølgelig at hun jobber i butikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har akkurat begynt å jobbe litt i en klesbutikk etter at hun jobbet noen mnd på en cafe før det. Før det var hun vel blogger på heltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så irritert når hun skryter til skyene når hun har rydda huset og handlet inn mat, betalt regninger og bakt en kake eller to for samboeren. "DET ER SÅ DEILIG Å FÅ TING UNNAGJORT, JAAA JEG FØLER MEG SOM VERDENS FLINKESTE JENTE BLABLABLA"

Det eneste hun gjør er å spise på kafeer, trene og ... spiseee?? Hun har liksom ikke noe annet spennende i livet.

Desutten så blir jeg skikkelig irritert når hun står så rart, med beina foran.

Anonym poster: 4e51cb25f741fbe23f7c1b8547c81d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...