Gå til innhold

Kristina Andersen


Lotti87

Anbefalte innlegg

Haha, har tenkt på akkurat det samme ang kopieringen av FF. Plutselig ble hun treningsfreak, husmor og hobbykokk hun også, og både skrivemåten og antrekksbildene kunne vært regelrett kopiert til tider.. *smilefjæs* liksom.. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun gått på videregående skole?? Hun fremstår på meg som den dummeste av alle disse toppbloggerne.

Anonym poster: f33b128c1790e39ca1b94cdd2bdf100d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Hun har ikke VGS-utdannelse engang?

I dagens innlegg skriver hun at "ååååå, synes ikke dere også at alle eldre bør bo hjemme så lenge de vil? sålenge de har lyst selv, så bør de jo det??".

Lurer på hvordan det føles å være så dum.

Anonym poster: 43fa398fb16d627c9895bd29f9a3e6ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, må le av alle "fitness"-innleggene hennes. Hun ser jo rett og slett utrent ut! Kraftige lår, og ingenting som er definert på henne. Ikke noe galt i det, men man må da ha selvinnsikt nok til å se såpass, og ikke fremstille seg selv som selveste definisjonen på fitnessjente, når man ikke engang ser gjennomsnittlig trent ut. LOL

Anonym poster: a9d511b78f1334812c3db8633ccd3d96

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg mister hjerneceller når leser noen av innleggene. Fant for eksempel dette sitatet fra det virkelig hjerteskjærende innlegget hennes om dyreplaging:

"Vi gir de mat, vi gir de luft og vi gir de kjærlighet."

Luft! Virkelig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KA prøver for hardt... å være fotballfrue, å være ida wulff, å være nettenestea og livingdoll og ALLE andre som finnes på listen, fremfor å gjøre noe eget. Antrekksbildene hennes ser bare komiske ut!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KA prøver for hardt... å være fotballfrue, å være ida wulff, å være nettenestea og livingdoll og ALLE andre som finnes på listen, fremfor å gjøre noe eget. Antrekksbildene hennes ser bare komiske ut!

Copycat, det er det hun er. Aldri sett noe verre eksempel.

Anonym poster: 43fa398fb16d627c9895bd29f9a3e6ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå er jeg så mett at jeg kunne trillet rundt, lenge leve spisedag! I kveld blir det filmkos og smågodt her hjemme, deilig med en skikkelig avslappende søndagskveld etter en fryktelig travel uke. Herregud, jeg forstår ikke hvordan jeg har fått tiden til å gå rundt? "

Hun prøver så utrolig hardt å få det til å virke som om hun har en superdupertravelblogghverdag. Gah. Dama har trent og gått på jobb. Diplomet kommer i posten.<br /><br /> Anonym poster: a891dbca80c7b5fa6b9b48e8a678da84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg mister hjerneceller når leser noen av innleggene. Fant for eksempel dette sitatet fra det virkelig hjerteskjærende innlegget hennes om dyreplaging:

"Vi gir de mat, vi gir de luft og vi gir de kjærlighet."

Luft! Virkelig?

Jeg tror hun faktisk mener at hun gir de lufteturer - altså mosjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med såpass høye lesertall som kristinaandersen.no har, kunne jeg virkelig gjort en forskjell og forandret på ting. Den siste tiden har jeg lekt med tanken på å starte dyrepoliti. Jeg har også lyst å åpne en varmestue for mennesker som ikke har det like trygt og godt som oss andre. Med mat, husly, frisør og varme klær. Hjelpe narkomane, mobbeoffere og folk som generelt trenger en utstrakt hånd.

Hmm.. Hva skal man si? Får litt sånn Miss World skal svare på samfunnsrelaterte spm her..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Med såpass høye lesertall som kristinaandersen.no har, kunne jeg virkelig gjort en forskjell og forandret på ting. Den siste tiden har jeg lekt med tanken på å starte dyrepoliti. Jeg har også lyst å åpne en varmestue for mennesker som ikke har det like trygt og godt som oss andre. Med mat, husly, frisør og varme klær. Hjelpe narkomane, mobbeoffere og folk som generelt trenger en utstrakt hånd.

Hmm.. Hva skal man si? Får litt sånn Miss World skal svare på samfunnsrelaterte spm her..

Haha! Revner!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

"Med såpass høye lesertall som kristinaandersen.no har, kunne jeg virkelig gjort en forskjell og forandret på ting.

Jeg synes det er flott med bloggere som vil gjøre noe godt med innflytelsen de har. Problemet er at det 90% av gangene er mer prat enn handling... litt som politikerne vi har her til lands, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bloggen mye før. Nå handler det kun om "fitspo", sunn mat, "come on, you can do it", trene, trene, trene.. Hun lyver også endel tror jeg. Hva skjedde med mini cooperen, kleskolleksjonen og parfymen? Lurer på hva disse bloggerne som får alt gratis, betaler flere tusen i LEIE i mnd skal leve av etter bloggtiden.. De fleste har vel ikke generell studiekompetanse heller.

Liker livet mitt med kjedelige studier, jobb, eksamen og greit med penger jeg egentlig..

Anonym poster: 93c97a48f657016781bbbfd0aa66a387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir flau av å lese her jeg. Hva med å fremstå som noen gode eksempler selv?

Anonym poster: b345eae1e9a25d921e96725fa37a0dce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var bra med KA når hun startet var at hun var ærlig og la ut bilder og info. som var artig å lese, det samme gjelder FF, så ble de hengt opp i at man ikke skal dele så mye på bloggen sin og vips! Har man fått store deler av bloggnorge til å bli en gjeng med reklamerende, treningsfanatikere og outfitgale kvinnfolk som aldri deler noe som helst med norge.

"Dere vet at jeg deler bare 10% av hvem jeg er her på bloggen så dere vet ikke hvem jeg egentlig er, altså!" Hadde du delt 90 % av hverdagen din, og hvem du virkelig er, skal jeg love deg du hadde fått høye tall på siden din. Jeg HATER når bloggere skriver "Åh, jeg har det så tungt om dagen, men jeg vet at dere forstår." (hjerte, hjerte, hjerte) Dere er de beste leserne i denne hverden. (hjerte, hjerte, hjerte.) Faen heller, skal du ha blogg så får du heller se til å si hvorfor verden er i ferd med å gå under, eller så får du slutte å si at du har det så jævlig. Ta deg en bloggpause og skyld på deg selv.

Kristina har en lei tendens til å bli for overfladisk sammen med de fleste andre bloggere, jeg gir blanke f. i all treningen og outfitsene som legges ut hver bidige dag, sammen med lavkarbo, slakekosthold og annet. Det slår aldri feil! Det kan gå ukesvis med totalt uintressante innlegg, før det kommer et innlegg om "Herregud, det er så synd på meg", eller "Hvorfor kommenterer dere ikke så mye som før" Fordi ingen er interessert i å bidra med en krone til den fordømte dårlige bloggingen din. Ingenting av det du skriver er interessant! Alle andre skriver om akkurat det samme.

Da kommer gjerne et innlegg om hvor mye noen hater en av bloggerne, så tar kommentarfeltet helt over av gale fans som ikke har annet å gjøre enn å tilbe den det måtte gjelde.

Jeg begynner å lure på om bloggere er folk som ikke kan tenke selv, men som aldri i verden kan slutte med å blogge og tjene penger fordi de rett og slett ikke har en utdannelse til å kunne få seg en like godt betalt jobb, så lenge bloggen betaler seg så vil de fortsette med å legge ut innlegg som ikke har en døyt med verdi så lenge det gir nok penger til den endeløse shoppinggalskapen som skal til for å holde liv i bloggen.

Måtte bloggnorge klappe sammen ganske raskt.

Anonym poster: 7ee050dcd92a4d54bf4d60c98744c4c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var bra med KA når hun startet var at hun var ærlig og la ut bilder og info. som var artig å lese, det samme gjelder FF, så ble de hengt opp i at man ikke skal dele så mye på bloggen sin og vips! Har man fått store deler av bloggnorge til å bli en gjeng med reklamerende, treningsfanatikere og outfitgale kvinnfolk som aldri deler noe som helst med norge.

"Dere vet at jeg deler bare 10% av hvem jeg er her på bloggen så dere vet ikke hvem jeg egentlig er, altså!" Hadde du delt 90 % av hverdagen din, og hvem du virkelig er, skal jeg love deg du hadde fått høye tall på siden din. Jeg HATER når bloggere skriver "Åh, jeg har det så tungt om dagen, men jeg vet at dere forstår." (hjerte, hjerte, hjerte) Dere er de beste leserne i denne hverden. (hjerte, hjerte, hjerte.) Faen heller, skal du ha blogg så får du heller se til å si hvorfor verden er i ferd med å gå under, eller så får du slutte å si at du har det så jævlig. Ta deg en bloggpause og skyld på deg selv.

Kristina har en lei tendens til å bli for overfladisk sammen med de fleste andre bloggere, jeg gir blanke f. i all treningen og outfitsene som legges ut hver bidige dag, sammen med lavkarbo, slakekosthold og annet. Det slår aldri feil! Det kan gå ukesvis med totalt uintressante innlegg, før det kommer et innlegg om "Herregud, det er så synd på meg", eller "Hvorfor kommenterer dere ikke så mye som før" Fordi ingen er interessert i å bidra med en krone til den fordømte dårlige bloggingen din. Ingenting av det du skriver er interessant! Alle andre skriver om akkurat det samme.

Da kommer gjerne et innlegg om hvor mye noen hater en av bloggerne, så tar kommentarfeltet helt over av gale fans som ikke har annet å gjøre enn å tilbe den det måtte gjelde.

Jeg begynner å lure på om bloggere er folk som ikke kan tenke selv, men som aldri i verden kan slutte med å blogge og tjene penger fordi de rett og slett ikke har en utdannelse til å kunne få seg en like godt betalt jobb, så lenge bloggen betaler seg så vil de fortsette med å legge ut innlegg som ikke har en døyt med verdi så lenge det gir nok penger til den endeløse shoppinggalskapen som skal til for å holde liv i bloggen.

Måtte bloggnorge klappe sammen ganske raskt.

Anonym poster: 7ee050dcd92a4d54bf4d60c98744c4c3

Hvilke blogger tenker du egentlig på når du sier bloggnorge? Hva med alle de andre som ikke tjener penger på bloggene sine?

Jeg tenker at det er en grunn til at store blogger slutter med å dele personlig info. Det blir brukt imot dem. Uansett hva de gjør, er det noen som syns det er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke blogger tenker du egentlig på når du sier bloggnorge? Hva med alle de andre som ikke tjener penger på bloggene sine?

Jeg tenker at det er en grunn til at store blogger slutter med å dele personlig info. Det blir brukt imot dem. Uansett hva de gjør, er det noen som syns det er galt?

De på topplisten. Hvem er de andre som ikke tjener penger?

Vel, skal du først ha en blogg hvor du deler av deg selv så kan du vel deler mer enn reklameinnlegg, outfits og trening?! Hvem er du?

Ja, det er mange som har problemer med bloggere, men det er det også med de som ikke deler av seg selv.

Anonym poster: 7ee050dcd92a4d54bf4d60c98744c4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...